Аналіз ємності ринку: окреслюємо простір для бізнесу
5653

Аналіз ємності ринку: окреслюємо простір для бізнесу

Обчислюючи ємність і обсяг ринку в рамках аналізу ринку, ми визначаємо максимальну можливість компанії-замовника з отримання виручки в обраній сфері ведення бізнесу. Адже обсяг ринку в грошовому вираженні - це сума коштів, виручена за всі продані в межах досліджуваного ринку або ринкового сегменту товари і послуги.

Також прочитайте матеріал про аналіз ринку збуту товарів і послуг

За результатами аналізу місткості ринку в подальшому легко визначити власну ринкову частку і наявні резерви щодо її збільшення. Такі дані стануть аналітичною базою для, наприклад, завдання з розробки маркетингової стратегії з метою збільшити зайнятий обсяг ринку, потіснивши конкурентів або імпортерів. Якщо аналіз ємності ринку показує наявність тенденції зростання цього показника, то саме час вжити заходів для того, щоб додаткова ємність ринку дісталася саме вашій компанії.

Також ознайомтеся з матеріалом про кабінетні маркетингові дослідження як оптимальний інструмент аналізу ринку

Оцінка ємності ринку: чому її довіряють Pro-Consulting?

Виходячи з важливості завдання визначити ємність і обсяг ринку, компанії довіряють її виконання найбільш компетентним агентствам маркетингових досліджень.

Компанія Pro-Consulting відповідає всім найсуворішим критеріям вибору підрядника з аналізу ринку, в рамках якого здійснюється і оцінка ємності ринку:

  • наша команда є дійсним членом Української Асоціації Маркетингу з 2005 року;
  • число реалізованих на замовлення наших клієнтів досліджень наближається до двох тисяч, а кількість самих замовників перевищила тисячу;

Пропонуємо Вам ознайомитися з анотаціями та структурами готових аналізів ринків Pro-Consulting. Імовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%

  • завдяки використанню загальноприйнятих міжнародних стандартів аналізу ринків ESOMAR, нашу роботу знають і цінують далеко за межами України.

Аналіз ємності ринку, виконаний компанією Pro-Consulting, базується на достовірних відомостях і відрізняється точністю, що підтверджується відгуками замовників в нашому портфоліо з кейсами з досліджень ринків:

Оцінка ємності ринку як складова аналізу ринку

Ємність ринку, при всій важливості цього параметру, базово визначається в числі інших характеристик бізнес-середовища, дослідження якої носить ємну назву «аналіз ринку». Наші клієнти зацікавлені в комплексному вирішенні завдань з розвитку бізнесу, для чого їм необхідно отримати якомога більше аналітики з актуальних умов ринкового середовища і точний прогноз їх розвитку. Таку інформаційну платформу надає замовникам повне аналітичне дослідження ринку.

Також прочитайте про аналіз ринкової частки вашої компанії

Аналіз ємності ринку є однією зі складових наступних розділів комплексного аналізу ринку:

  • Загальна характеристика ринку:
    • опис;
    • ємність ринку;
    • структура;
    • фактори впливу та тенденції розвитку;
  • Аналіз конкурентів:
    • основні гравці;
    • аналіз обсягу ринку - частки конкурентів;
    • характеристики конкурентного середовища;
  • Аналіз ємності ринку за обсягами продажів;
  • Ємність ринку з урахуванням зовнішньої торгівлі
    • експорт і імпорт в кількісному і грошовому вираженнях;
  • Оцінка ємності ринку і прогноз її зміни в розрізі споживання:
    • портрет і мотивації цільової аудиторії;
    • споживання онлайн;
    • державні закупівлі.

Також вам буде корисно ознайомитися з матеріалом про аналіз попиту на вашому ринку

Ми визначимо не тільки ємність ринку, а й інші його найважливіші параметри, необхідні вам для розробки ефективної стратегії розвитку вашого підприємства - зв'яжіться з нами і озвучте, аналітика якого ринку потрібна вашій компанії.

Якщо у вас є ще пару хвилин, прочитайте матеріал про маркетингову стратегію просування підприємства

Дата розміщення: 10.11.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами