Замовити проведення маркетингових досліджень в компанії Pro-Consulting - значить отримати вичерпну аналітику про поточні та прогнозовані економічні умови, в яких працює підприємство замовника. Часто проведення маркетингових досліджень здійснюють для створення інформаційної бази перед реалізацією завдань, таких як:
Почитайте також про аналіз імпорту як частину маркетингового дослідження
Перерахований вище список завдань, у вирішенні яких допоможе проведення маркетингових досліджень, не є вичерпним. Періодичний аналіз ринку дозволить вам впевнено орієнтуватися в економічній ситуації в будь-який момент часу.
Проведення маркетингових досліджень: питання, які розглядаються
Прийнявши рішення замовити проведення маркетингових досліджень в Pro-Consulting, ви складаєте технічне завдання відповідно до цілей і завдань, які стоять перед вашою фірмою або бізнес-ідеєю. До кола питань, які може висвітлити проведення маркетингових досліджень, входять:
Почитайте про маркетингову стратегію як про необхідну складову розвитку бізнесу
Також перегляньте матеріал про аналіз експорту
Рекомендуємо прочитати про повну структуру аналітичного дослідження ринку
Проведення маркетингових досліджень компанією Pro-Consulting завжди завершується висновками, прогнозами і рекомендаціями по досягненню цілей, які переслідує замовник.
Чому проведення маркетингових досліджень довіряють саме Pro-Consulting?
Якісне проведення маркетингових досліджень в стані забезпечити не перша-ліпша команда аналітиків і маркетологів. На стороні Pro-Consulting наступні переваги перед конкурентами:
1. Проведення маркетингових досліджень вже на протязі більше 15 років
Pro-Consulting стала членом Української асоціації маркетингу в 2005 році. З тих пір наші аналітики провели понад 1800 маркетингових досліджень для понад тисячі клієнтів з різних сфер бізнесу.
2 Проведення маркетингових досліджень на міжнародному рівні якості
Вам знадобиться матеріал про аналіз ринку збуту товарів і послуг
Pro-Consulting використовує методики ESOMAR, завдяки чому наші готові маркетингові дослідження можуть бути реалізовані в будь-якій точці планети. Серед наших клієнтів такі глобальні корпорації, як Coca-Cola, Nestle, Johnson & Johnson, L'Oreal, Shell, Exxon, Bosch, Hyundai. Визнанням діяльності компанії стало звання «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем і надання статусу консультанта програм підтримки середнього і малого бізнесу ЄБРР.
3. Проведення маркетингових досліджень на сучасній технічній базі
Апаратно-програмний комплекс компанії Pro-Consulting дозволяє отримувати доступ і систематизувати дані з усіх можливих джерел інформації. Власний колл-центр швидко і якісно проводить опитування споживачів. Приміщення для фокус-груп та інтерв'ю обладнано системою фіксації і документування даних.
Замовити проведення маркетингових досліджень прямо зараз можна за допомогою наших контактних даних.
Прочитайте про телефонні опитування як інструмент визначення переваг споживачів