Проведення маркетингових досліджень - Pro-Consulting
1871

Проведення маркетингових досліджень - Pro-Consulting

Замовити проведення маркетингових досліджень в компанії Pro-Consulting - значить отримати вичерпну аналітику про поточні та прогнозовані економічні умови, в яких працює підприємство замовника. Часто проведення маркетингових досліджень здійснюють для створення інформаційної бази перед реалізацією завдань, таких як:

  • створення нового ринкового гравця;
  • визначення стратегії протидії конкурентам, поліпшення позиції і збільшення частки на ринку;
  • виведення нового продукту на ринок;
  • підготовка рекламної кампанії;
  • пошук нових ринків і каналів для збуту продукції;
  • вжиття заходів щодо виведення компанії з кризи.

Почитайте також про аналіз імпорту як частину маркетингового дослідження

Перерахований вище список завдань, у вирішенні яких допоможе проведення маркетингових досліджень, не є вичерпним. Періодичний аналіз ринку дозволить вам впевнено орієнтуватися в економічній ситуації в будь-який момент часу.

Проведення маркетингових досліджень: питання, які розглядаються

Прийнявши рішення замовити проведення маркетингових досліджень в Pro-Consulting, ви складаєте технічне завдання відповідно до цілей і завдань, які стоять перед вашою фірмою або бізнес-ідеєю. До кола питань, які може висвітлити проведення маркетингових досліджень, входять:

  1. Загальний аналіз ринку:
    • характеристика;
    • основні показники ринку;
    • структура ринку;
    • фактори, що впливають, і переважаючі тренди на ринку.
  2. Особливості державного регулювання даної сфери бізнесу:
    • нормативно-правова база; 
    • ліцензування;
    • оподаткування;
    • правила участі в тендерах з держзакупівель.
  3. Проведення маркетингових досліджень конкурентного середовища:
    • перелік і характеристика основних операторів ринку;
    • сегментація часток конкурентів в різних розрізах;
    • застосовувані маркетингові стратегії;
    • ризики, пов'язані з конкуренцією.

Почитайте про маркетингову стратегію як про необхідну складову розвитку бізнесу

  1. Проведення маркетингових досліджень сфери споживання:
    • складання портрета споживача;
    • виявлення очікувань і мотивів покупців;
    • споживання онлайн;
    • особливості споживання в державному і корпоративному секторах.
  2. Проведення маркетингових досліджень роздрібної торгівлі:
    • асортимент товарів, представлених в рітейлі;
    • фактори ціноутворення і цінові політики;
    • маркетингові інструменти просування продукції в торгових точках різних форматів.

Також перегляньте матеріал про аналіз експорту

  1. Аналіз рекламних кампаній:
    • моніторинг засобів масової інформації;
    • дослідження реклами в Інтернеті;
    • пошук найбільш ефективних форм і методів реклами;
    • оцінка дієвості проведених рекламних акцій.
  2. Проведення маркетингових досліджень ринкової позиції замовника:
    • визначення обсягу ринку;
    • частки замовника на ринку за різними параметрами;
    • виявлення факторів впливу;
    • аудит системи взаємодії компанії зі споживачами: «таємний покупець» і «таємний дзвінок».
  3. Проведення маркетингових досліджень інвестиційної привабливості ринку:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • рекомендації щодо стратегії виходу на ринок.

Рекомендуємо прочитати про повну структуру аналітичного дослідження ринку

Проведення маркетингових досліджень компанією Pro-Consulting завжди завершується висновками, прогнозами і рекомендаціями по досягненню цілей, які переслідує замовник.

Чому проведення маркетингових досліджень довіряють саме Pro-Consulting?

Якісне проведення маркетингових досліджень в стані забезпечити не перша-ліпша команда аналітиків і маркетологів. На стороні Pro-Consulting наступні переваги перед конкурентами:

1. Проведення маркетингових досліджень вже на протязі більше 15 років

Pro-Consulting стала членом Української асоціації маркетингу в 2005 році. З тих пір наші аналітики провели понад 1800 маркетингових досліджень для понад тисячі клієнтів з різних сфер бізнесу.

2 Проведення маркетингових досліджень на міжнародному рівні якості

Вам знадобиться матеріал про аналіз ринку збуту товарів і послуг

Pro-Consulting використовує методики ESOMAR, завдяки чому наші готові маркетингові дослідження можуть бути реалізовані в будь-якій точці планети. Серед наших клієнтів такі глобальні корпорації, як Coca-Cola, Nestle, Johnson & Johnson, L'Oreal, Shell, Exxon, Bosch, Hyundai. Визнанням діяльності компанії стало звання «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем і надання статусу консультанта програм підтримки середнього і малого бізнесу ЄБРР.

3. Проведення маркетингових досліджень на сучасній технічній базі

Апаратно-програмний комплекс компанії Pro-Consulting дозволяє отримувати доступ і систематизувати дані з усіх можливих джерел інформації. Власний колл-центр швидко і якісно проводить опитування споживачів. Приміщення для фокус-груп та інтерв'ю обладнано системою фіксації і документування даних.

Замовити проведення маркетингових досліджень прямо зараз можна за допомогою наших контактних даних.

Прочитайте про телефонні опитування як інструмент визначення переваг споживачів

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами