Замовити телефонне опитування - в Pro-Consulting
3028

Замовити телефонне опитування - в Pro-Consulting

Колл-центр компанії Pro-Consulting проводить телефонні опитування з будь-яких питань, які цікавлять замовника. Якщо успіх вашого підприємства тісно пов'язаний зі ставленням цільової аудиторії, значить провести телефонне опитування як етап маркетингового дослідження не просто варто, а необхідно.

Телефонне опитування допоможе вам у вирішенні наступних завдань:

  • визначення громадської думки з тієї чи іншої проблеми;
  • виявлення ринкових очікувань споживачів і мотивів їхньої поведінки при виборі товару;
  • з'ясування шляхів вдосконалення продукту, що випускається відповідно до побажань споживачів;
  • оцінка результатів роботи стратегій просування товарів, політичних ідей, громадських організацій і так далі.

Вам також буде корисний матеріал про аналіз попиту як частину аналізу ринку - ознайомтесь

Телефонне опитування цільової аудиторії має наступні переваги перед іншими видами анкетування:

  • телефонні опитування за допомогою оснащеної системи CATI колл-центру проводяться в стислі терміни;
  • особисті інтерв'ю мають набагато більшу, ніж телефонне опитування, вартість;
  • послуга з телефонного опитування надає найширше охоплення аудиторії різного віку і соціальних груп.

Дізнайтеся про спосіб дослідити і оцінити лояльність клієнтів до вашого бренду

Телефонні опитування від компанії Pro-Consulting реалізуються за наступним алгоритмом:

  1. Проведення попереднього брифінгу з замовником, прояснення цілей і завдань, написання технічного завдання на телефонне опитування клієнтів.
  2. Розробка анкети, за якою буде здійснюватися послуга телефонне опитування.
  3. Формування бази даних респондентів, з якими планується провести телефонне опитування.
  4. Телефонне опитування ЦА в тестовому режимі з подальшим можливим корегуванням анкети або сценарію.
  5. Основне телефонне опитування клієнтів з можливістю контролю якості з боку замовника.
  6. Систематизація та обробка отриманої інформації.
  7. Підготовка звіту з наочними результатами опитування.

Колл-центр компанії Pro-Consulting має можливість проводити телефонні опитування будь-якої глибини, охоплення аудиторії, тематики.

Якщо ви читаєте цей матеріал, вам стане в нагоді також стаття про маркетингову стратегію

Якщо ви запускаєте на ринок новий продукт, вам необхідне глибинне телефонне опитування клієнтів. Якщо обсяги продажів товарів вашого підприємства не виправдали очікування - дізнайтеся у цільової аудиторії, чому. Якщо ви є громадським чи політичним діячем, то потрібні соціологічні та політологічні телефонні опитування. Якщо ж ви хочете виявити слабкі місця у власній компанії, то до вас на допомогу прийде наш «таємний дзвінок».

Замовити телефонне опитування в Pro-Consulting можна прямо зараз, скориставшись контактами на сайті компанії.

Дійте в канві настроїв цільової аудиторії, і успіх буде вас супроводжувати.

Рекомендуємо вам переглянути інформацію про комплексне вивчення ринку як інструмент отримання ретроспективної аналітики і прогнозів розвитку вашого ринку

Дата розміщення: 29.10.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами