Аналіз експорту є одним з видів маркетингових досліджень, що реалізуються Pro-Consulting. Серед основних клієнтських потреб при замовленні аналізу експорту виділимо наступні:
Аналіз експорту як складова маркетингового дослідження проводиться аналітиками Pro-Consulting відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR, із застосуванням оптимальних методик обробки та аналізу інформації.
Аналіз експорту: універсальна структура
Замовляючи у Pro-Consulting аналіз експорту, клієнтський бізнес отримує аналітику для вирішення конкретного завдання, яке стоїть перед ним. Тому структура звіту з результатами аналізу експорту може змінюватися в залежності від вимог замовника.
Рекомендуємо дізнатися більше про аналіз ринку - прочитайте матеріал
У базовому форматі структура аналізу експорту виглядає наступним чином:
За результатами аналізу експорту інформація надається як в натуральному, так і в грошовому вираженнях.
Більш детально зі структурою такого дослідження ви можете ознайомитися на сторінці про аналіз зовнішньої торгівлі
Аналіз експорту: вибір цільового ринку
Для вибору найбільш підходящого зовнішнього ринку для реалізації продукції замовника дослідження в рамках послуги з аналізу експорту Pro-Consulting проводить факторний аналіз ринків. Він полягає в:
Такий багатофакторний аналіз експорту дозволяє створити інформаційну базу для розробки якісної моделі виходу на зовнішні ринки і почати пошук на них партнерів по реалізації продукції.
Ми підготували для вас матеріал про аналіз попиту як складової аналізу ринку - вивчіть матеріал
Аналіз експорту: практична користь
Аналіз експорту від Pro-Consulting має прикладне значення в процесі виведення компанії-замовника на зовнішній ринок. Клієнт отримує рекомендації по зовнішній маркетинговій стратегії, які включають пропозиції щодо:
Виходячи з затвердженої стратегії виходу на зовнішній ринок Pro-Consulting визначає на цільовому ринку найбільш підходящих потенційних партнерів для вашого підприємства. Додатковою опцією для замовника послуги з аналізу експорту може бути презентація бізнесу і комерційних цілей потенційним партнерам і контрагентам для подальших переговорів.
Почитайте матеріал про те, як правильно вивести новий продукт на ринок
Також рекомендуємо ознайомитися з прикладами структур та анотаціями до готових маркетингових досліджень від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.