Комплексний аналіз ринку - Pro-Consulting
2429

Комплексний аналіз ринку - Pro-Consulting

За період роботи компанії Pro-Consulting, починаючи з 2004 року, нами проведено понад 1800 маркетингових досліджень для понад тисячі клієнтів. Серед всіх реалізованих проектів найбільша частка припадає на комплексний аналіз ринку, який є універсальним джерелом інформації для вирішення практично будь-якої задачі, що стоїть перед менеджментом підприємства. Яким би бізнесом не керував наш клієнт, він насамперед вирішує замовити комплексний аналіз ринку, якщо йому необхідно:

  • збільшити свою ринкову частку;
  • запустити на ринок новий продукт;
  • освоїти суміжний напрям діяльності;
  • підвищити рентабельність і конкурентоспроможність (почитайте про аналіз конкурентів);
  • вивести компанію з кризи.

У разі ж підготовки виведення на ринок нового гравця, розробки оптимальної маркетингової стратегії для його становлення і розвитку, комплексний аналіз ринку не просто бажаний - без нього однозначно не вийде досягти запланованої віддачі від інвестицій.

З яких розділів складається комплексний аналіз ринку?

Комплексний аналіз ринку охоплює всі аспекти ринкового середовища, що цікавлять замовника. Типова структура звітного документу за послугою комплексного аналізу ринку включає наступні основні розділи:

  1. Комплексний аналіз ринку - загальна характеристика:
    • ємність ринку, обсяг виробництва, параметри імпорту та інші найважливіші показники (почитайте про аналіз зовнішніх ринків);
    • сегментація ринку за різними ознаками;
    • рамки державного регулювання;
    • фактори впливу та тенденції зміни умов ведення бізнесу.
  2. Комплексний аналіз ринку - конкурентне середовище:
    • перелік прямих і непрямих конкурентів;
    • розподіл ринкових часток між конкурентами;
    • стратегії конкурентної боротьби, що застосовуються;
    • ризики для бізнесу замовника з боку конкурентів;
    • способи протидії конкурентам.

Якщо ви плануєте інвестувати в бізнес-ідею, почитайте про те, що таке бізнес-план підприємства

  1. Комплексний аналіз ринку - споживча сфера:
    • споживча аудиторія для товару, який пропонує замовник;
    • очікування споживачів і ступінь їх задоволення (почитайте про NPS-опитуваннях клієнтів);
    • особливості поведінки споживачів при покупках онлайн;
    • споживання в державному секторі;
    • споживання в сегменті В2В.
  2. Комплексний аналіз ринку - канали збуту продукції:
    • опис каналів збуту;
    • ранжування по ефективності;
    • дієвість рекламних акцій і маркетингових прийомів в залежності від каналу збуту;
    • рекомендації щодо стратегії просування товару в різних каналах збуту (почитайте про аналіз виробництва і реалізації продукції).
  3. Комплексний аналіз ринку - оцінка інвестиційної привабливості:
    • факторний аналіз потенційної прибутковості;
    • пропозиції по концепціям маркетингових стратегій за результатами PEST- і SWOT-аналізу.

Оскільки комплексний аналіз ринку є основою для подальшого стратегічного планування, в заключному розділі даються прогнози розвитку ринкового середовища на коротко- і середньострокову перспективу, а також рекомендації по досягненню намічених замовником цілей.

На чому базується комплексний аналіз ринку від Pro-Consulting?

Неможливо провести комплексний аналіз ринку, не маючи доступу до достатньої кількості відомостей про ринок, що досліджується, не володіючи методиками збору та обробки інформації, не маючи необхідне технічне оснащення.

Почитайте про аналіз імпорту як складову аналізу ринку

Pro-Consulting має все вищеперелічене, тому наш комплексний аналіз ринку цінується не тільки в Україні, а й за її межами. Європейський банк реконструкції і розвитку акредитував нас як консультанта з питань розвитку МСБ, а в 2011 році Pro-Consulting стала призером міжнародної премії імені Габріеля Аль-Салем.

Комплексний аналіз ринку від Pro-Consulting проводиться і оформляється відповідно міжнародних стандартів ESOMAR, тому він може бути презентований і використаний в будь-якій країні. Такі наші клієнти, як міжнародні корпорації Coca-Cola, Nestle, L'Oreal, Johnson & Johnson, Shell, Exxon, Bosch, Hyundai та інші, можуть підтвердити дане твердження.

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків - ймовірно по вашому ринку вже є готовий звіт

Якщо ви відчуваєте дефіцит інформації для ефективного управління підприємством в мінливих економічних умовах останнього часу, замовляйте комплексний аналіз ринку, скориставшись нашими контактними даними.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про телефонні опитування як один з інструментів маркетингового дослідження

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами