Ринок тютюну для кальяну в Україні: доступна атмосфера східних казок
2001

Ринок тютюну для кальяну в Україні: доступна атмосфера східних казок

Ринок тютюну для кальяну в Україні вивчався компанією Pro-Consulting в березні 2020 року. Маркетингове дослідження ринку включає визначення його основних показників, таких як ємність, обсяги легального і тіньового виробництва, параметри зовнішньої торгівлі відповідного товару. В результаті проведеної роботи вивчені: споживча аудиторія ринку тютюну для кальяну в Україні; фактори, що впливають на ціноутворення; розглянуті найбільш яскраво виражені тенденції розвитку даної сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку тютюну для кальяну в Україні можна придбати на сайті компанії.

Почитайте про аналіз зовнішньої торгівлі як частину аналізу ринку

Куріння кальяну спочатку було традиційним для народів Близького Сходу, Китаю і Індії. Англійський мемуарист кінця 18 - початку 19 століття Вільям Хікі писав про те, що в Індії неможливо було домогтися визнання місцевого суспільства, якщо ти не куриш кальян. Глобалізація економіки і розвиток транспорту сприяли поширенню моди на кальян по всьому світу, в тому числі вона прийшла і в Україну. В даний час основу споживчої аудиторії ринку тютюну для кальяну в Україні становлять молоді люди у віці від 18 до 35 років, інтелектуально розвинені і що займають активну життєву позицію, які вважають за краще спокійний відпочинок в хорошій компанії і з кальяном. Люди старше 35 років, якщо і вживають кальян, то, як правило, роблять це після обіду або вечері в тому ж ресторані, але не мають звички спеціально відвідувати кальянні закладу. Моніторинг ринку тютюну для кальяну в Україні показує, що активними курцями кальяну є близько 15% дорослого населення, і навіть серед некурящої молоді приблизно половина пробувала його хоча б один раз.

Також вам буде цікаво прочитати матеріал про ринок електронних сигарет

Продукція, яка присутня на ринку тютюну для кальяну в Україні, яка імпортується (почитайте про аналіз імпорту), так і виробляється на місці в незначних обсягах, і навіть експортується в інші країни. Серед імпортних тютюнових сумішей найбільш популярні фруктові аромати, вироблені в Об'єднаних Арабських Еміратах, Йорданії, Індії і США. Поставляється до нас тютюн зі смаком і запахом вишні, дині, яблука, персика, різних тропічних фруктів. На експорт з України відправляються тютюнові суміші з ароматами чорниці і грейпфруту (почитайте про аналіз експорту).

Рекомендуємо приділити час статті про ринок сигарет

Аналіз ринку тютюну для кальяну в Україні свідчить про наявність ряду факторів, які найбільш сильно впливають на його стан, а саме:

1. Динаміка зміни наявних доходів населення.

Оскільки тютюн для кальяну не є продуктом першої необхідності, гроші на нього виділяються з решти сум після обов'язкових витрат, таких як покупка продуктів харчування, одягу, оплати комунальних послуг та транспорту. Незважаючи на те, що середній рівень зарплат в Україні значно збільшився останнім часом, але виросли і ціни на обов'язкові товари, тому любителі кальяну змушені економити, купуючи тютюн не самої високої цінової категорії.

2. Процеси урбанізації населення і зміна традицій харчування.

Ритм життя у великих містах прискорюється, залишаючи їх населенню менше часу і бажання самостійно готувати їжу, що сприяє популяризації харчування поза домом. Багато кафе і ресторанів (почитайте про ресторанний ринок) пропонують своїм відвідувачам кальян в якості доповнення до меню, тому чим більше стає відвідувачів таких закладів, тим ширша споживча аудиторія ринку тютюну для кальяну в Україні.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку тютюну для кальяну в Україні - ознайомтеся зі структурою звіту

3. Низька активність місцевих суб'єктів ринку.

Ринок тютюну для кальяну в Україні поділений між кількома великими постачальниками, які практично не конкурують один з одним. Оскільки просування даного виду продукції в традиційних каналах збуту обмежене в силу її специфіки, гравцям ринку тютюну для кальяну в Україні нема чого витрачати великі кошти на рекламу та інші інструменти маркетингу. Взаємодія зі споживачами ведеться головним чином через фірмові тютюнові магазини, спеціалізовані сайти і сторінки в соціальних мережах.

Про інші особливості даної сфери бізнесу, перспективи й тенденції розвитку читайте в матеріалі готового маркетингового дослідження ринку тютюну для кальяну в Україні, розміщеного в онлайн-магазині Pro-Consulting.

Вам також знадобиться аналітика ринку тютюну для кальяну в Росії - прочитайте

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами