5615
Аналіз ринку: приклад реалізації дослідження
Аналіз ринку: приклад переліку завдань, що вирішуються
Компанія Pro-Consulting займається маркетинговими дослідженнями українських та іноземних ринків вже більше п'ятнадцяти років. За цей період ми реалізували понад 1800 проектів для понад 1000 клієнтів, що відрізняються один від одного як напрямками, географією, так і масштабами бізнесу. Однак, у замовників є і загальні риси при замовленні послуги аналіз ринку - приклад переліку завдань, які вони вирішують за допомогою маркетингового дослідження.
Регулярні завдання маркетингового дослідження:
- визначення інвестиційної привабливості галузі;
- просування на ринок нового продукту;
- освоєння додаткового напрямку бізнесу;
- розширення своєї ринкової частки;
- нарощування продажів в економічних умовах;
- виведення підприємства з кризи і пошук можливостей для розвитку.
Прочитайте про виведення нового продукту на ринок - що необхідно передбачити
Рішення замовити аналіз ринку, приклад реалізації якого ми розглянемо далі, призводить до створення аналітичної бази, достатньої для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
Аналіз ринку: приклад структури готового звіту
Аналітики Pro-Consulting проводять маркетингові дослідження відповідно до технічних завдань клієнтів, виходячи з поставлених перед ними завдань до аналізу ринку, приклад яких ми розглянули вище.
Існує типова структура аналізу ринку:
- Загальний аналіз ринку - приклад структури розділу:
- основні показники ринку;
- структура ринку в різних розрізах;
- умови ведення бізнесу на ринку;
- рамки державного регулювання;
- головні чинники впливу і характерні тенденції розвитку ринку/галузі.
- Аналіз ринку - приклад структури розділу дослідження конкурентів:
- топ найбільших операторів ринку;
- сегментація ринкових часток за ключовими параметрами;
- спрямованість і зміст маркетингових стратегій конкурентної боротьби;
- оцінка ризиків і бар'єрів, пов'язаних з конкуренцією, шляхи їх подолання (почитайте про аналіз конкурентів).
- Аналіз ринку - приклад структури розділу дослідження споживчої сфери:
- портрет номінальної або потенційної споживчої аудиторії цільового товару/послуги;
- ставлення споживачів до брендів і їх продукції;
- умови придбання та збереження лояльності споживачів (дізнайтеся більше про оцінку лояльності клієнтів);
- покупки на онлайн-майданчиках;
- споживання суб'єктами державного і корпоративного секторів.
Рекомендуємо прочитати про готові маркетингові дослідження - ймовірно, ми вже досліджували ваш ринок
- Аналіз ринку - приклад структури розділу дослідження рекламної сфери:
- ранжування реклами різних видів і на різних носіях;
- моніторинг реклами в ЗМІ та соціальних мережах;
- систематизація запитів споживачів в пошукових системах;
- пропозиції щодо спрямованості майбутньої рекламної кампанії замовника;
- оцінка ступеня досягнення цілей проведеної рекламної кампанії.
- Аналіз ринку - приклад структури розділу визначення поточного положення замовника:
- загальна ємність ринку і її динаміка;
- актуальний розподіл часток ринку між операторами і порівняння з часткою замовника;
- пошук шляхів оптимізації роботи замовника з клієнтами - послуга колл-центру «таємний дзвінок»;
- пропозиції щодо змісту маркетингової стратегії збільшення ринкової частки замовника.
- Аналіз ринку - приклад структури розділу дослідження каналів збуту:
- оцінка ефективності існуючих каналів збуту в умовах, що склалися;
- умови взаємодії з ритейлерами різних форматів;
- особливості функціонування систем віддаленої торгівлі;
- рекомендації щодо способів підвищення обсягів продажів.
- Аналіз ринку - приклад структури розділу визначення ступеню інвестиційної привабливості:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- ризики та можливості;
- фактори, що впливають на динаміку ринкового середовища;
- рекомендації щодо маркетингової стратегії освоєння ринку новим гравцем.
Крім замовлення ексклюзивного маркетингового дослідження, компанія Pro-Consulting надає можливість придбати вже готовий аналіз ринку.
Якщо ви хочете замовити аналіз свого ринку, отримати приклад структури дослідження, розрахунок його вартості тощо, використовуйте контактні дані.
Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте про аналіз зовнішньої торгівлі як складову аналізу ринку