Дата підготовки: | Жовтень 2014 року |
Кількість сторінок: | 88 сторінок, у тому числі 16 додатків, 23 таблиці та 36 рисунків |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | В електронному вигляді у форматі Word + фінансова модель у програмному середовищі Excel |
Аптечний бізнес традиційно залишається найбільш привабливим з погляду рентабельності, стабільності та перспектив. Цьому сприяє динамічний розвиток вітчизняного фармацевтичного ринку в цілому. Середня прибутковість аптечного супермаркету на місяць становить 8–11 тис. грн із 1 кв. м, що свідчить про високу рентабельність бізнесу.
За останні три роки загалом по країні забезпеченість населення аптечними установами збільшилася, але при цьому все одно зберігається нестача аптек при зростанні попиту на фармацевтичні послуги з боку споживачів.
Метою реалізації проекту є створення аптечного супермаркету.
Аптечний супермаркет має ряд переваг перед звичайними аптеками: ширший асортимент; швидше і якісніше обслуговування; можливість придбати не тільки лікарські препарати, але й лікувальну косметику, медичну апаратуру, інші предмети та вироби медичного призначення – так звану парафармацевтичну продукцію. Завдяки спеціальній системі покажчиків (навігації) необхідний товар легко знайти й уважно вивчити, ознайомившись з інструкцією.
Метою організації аптечного супермаркету є отримання прибутку завдяки швидкому зростанню обсягу продажів, високій якості обслуговування і низьким питомим виробничим витратам. Запорукою успіху компанії стане грамотний маркетинг, ефективний менеджмент, побудова стосунків серед співробітників на засадах колективізму, конкурентні ціни.
Принципи обслуговування, що лежать в основі концепції проекту, – висока якість ліків, відмінна підготовка кадрів і уважне ставлення до клієнтів.
Одним із головних факторів успіху в цьому бізнесі є вдале місце розташування аптеки. Розміщення аптеки в жвавому місці дозволить підвищити відвідуваність і сприятиме формуванню та швидкому розширенню клієнтської бази. Крім того, пропоноване розміщення біля кількох великих новобудов і ЖК, мешканці якого – платоспроможний шар населення з достатнім рівнем доходів, забезпечить їм швидкий і зручний доступ.
У цьому бізнес-плані проаналізований вітчизняний ринок фармацевтичного бізнесу в цілому, а також його сегмент по м. Києву зокрема. Були виділені основні великі мережі та висвітлені перспективи ринку.
Бізнес-план містить опис організаційного процесу, а також перелік необхідного обладнання та програмного забезпечення для оптимізації роботи підприємства.
У рамках проекту був проаналізований обсяг необхідних інвестицій, процес формування прибутку та розрахована точка беззбитковості, що дозволить оцінити мінімальний обсяг реалізації для забезпечення рентабельності підприємства. Також були визначені показники інвестиційної привабливості та розроблені можливі сценарії розвитку бізнесу.
Більш детальна інформація про зміст проекту приведена нижче.