Чому в поточних умовах варто замовити маркетингове дослідження
1167

Чому в поточних умовах варто замовити маркетингове дослідження

У період перманентного військового форс-мажору, коли умови функціонування споживчих ринків змінюються дуже динамічно, як повітря необхідні нові дані про поточну ситуацію. Рішення замовити маркетингове дослідження саме зараз може стати ключовим для виживання бізнесу. Ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку.

Причини замовити маркетингове дослідження негайно

Нині ринки зазнають величезного деструктивного впливу чинника війни та супутніх йому впливів. Внаслідок широкомасштабної агресії Росії різко змінився стан практично усіх сфер економічної активності українських компаній, а саме:

  • втрачено багато підприємств внаслідок обстрілів та окупації територій;
  • порушені логістичні ланцюжки поставок ресурсів та реалізації продукції;
  • змінилися параметри споживчої аудиторії;
  • посилилися інфляційні процеси, погіршилися інші макроекономічні показники;
  • з'явилися вільні ніші після відходу російських та білоруських конкурентів (дізнайтеся про аналіз імпорту та аналіз експорту як складові аналізу ринку).

Які відомості можна отримати, якщо замовити маркетингове дослідження у Pro-Consulting

Перед тим, як визначитися, де замовити маркетингове дослідження, варто ознайомитися з типовим переліком даних, що надаються замовнику за результатами роботи. Також перегляньте кейси з маркетингових досліджень Pro-Consulting у каталозі готових проектів.

Якщо замовити маркетингове дослідження у компанії Pro-Consulting, клієнт отримає комплексну картину стану ринку, що включає:

1. Загальні параметри та характеристики:

  • розрахунок ємності ринку у динаміці за період;
  • сегментація ринку;
  • основні чинники впливу та тенденції зміни ринкових умов.

2. Правила роботи на ринку:

  • перелік та положення нормативних актів;
  • податкове навантаження;
  • необхідність та умови отримання ліцензій;
  • можливості та обмеження зовнішньоторговельних операцій (читайте про аналіз зовнішньої торгівлі);
  • порядок проведення та участі у тендерах з держзакупівель.

3. Стан виробничої сфери:

  • обсяги та динаміка виробництва цільових товарів у натуральному та грошовому вираженнях;
  • сировинна база;
  • технологічний рівень виробників.

4. Конкурентний аналіз (докладніше про конкурентний аналіз):

  • список та основні характеристики великих операторів;
  • розподіл часток ринку між конкурентами;
  • стратегії конкурентної боротьби, що застосовуються;
  • ризики, пов'язані з діяльністю конкурентів.

5. Дослідження споживчої аудиторії:

6. Функціонування каналів збуту:

  • перелік та особливості використання каналів реалізації продукції;
  • ефективність інструментів просування;
  • політики оптових та роздрібних торговців;
  • критерії вибору конфігурації збуту залежно від ринкової обстановки.

7. Можливості та ризики для роботи на ринку:

  • результати SWOT- та PEST-аналізу;
  • карта ризиків та бар'єрів;
  • факторний аналіз ринків і ринкових ніш, що цікавлять клієнта.

У якості прикладу структури дослідження ринку ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку паперових пакетів в Україні (2022 рік).

Варіанти маркетингових досліджень

Усі перелічені та інші зазначені у типовій структурі інформаційні блоки входять у готовий звіт у разі, якщо клієнт хоче замовити маркетингове дослідження максимальної конфігурації.

У компанії Pro-Consulting також можна замовити маркетингове дослідження у скорочених варіантах:

  • паспорт ринку у вигляді презентації з відображенням основних параметрів, структур та тенденцій;
  • аналітична довідка по ринку з інформацією, достатньою для попередньої оцінки перспективності напряму бізнесу.

Для забезпечення антикризового менеджменту Pro-Consulting надає своїм клієнтам можливість замовити маркетингове дослідження у форматі експрес-аналізу. Він охоплює лише період дії кризових факторів та містить достатньо даних для розробки плану першочергових заходів з метою мінімізації збитків та нормалізації роботи бізнес-проекту.

Замовити маркетингове дослідження у повному чи скороченому варіанті можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

Читати також: Виведення нового продукту на ринок

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами