Посилення динаміки ринкових змін, що відбувається останнім часом, переконує все більше керівників бізнесів в необхідності частого оновлення інформації про економічні умови, в яких доводиться працювати їх бізнесам.
Одним з найважливіших для замовників розділом маркетингового дослідження є визначення власної ринкової позиції, яке включає:
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку
Інформація з даного розділу комплексного аналізу ринку відповідає на питання про можливості збільшення прибутковості бізнесу за рахунок розширення ринкової частки, а в разі падіння ринку - хоча б збереження поточного стану речей.
Як робиться аналіз ринкової частки?
Незважаючи, здається, на перший погляд простоту, аналіз частки ринку є досить кропіткою роботою, що вимагає систематизації даних з багатьох джерел інформації. Дослідницькі агентства підходять до вирішення цього питання, виходячи зі своїх технічних і кадрових можливостей. Так, аналіз частки ринку в різному виконанні може являти собою:
Дізнайтеся більше про аналіз конкурентів як частину дослідження ринку
Досвід Pro-Consulting, базується на проведенні майже 2000 маркетингових досліджень, і технічні можливості компанії дозволяють використовувати точну методику аналізу ринкової частки.
Перш за все ми визначаємо загальні ринкові показники в натуральному і грошовому вираженнях, такі як обсяги виробництва, експорту та імпорту товару, що досліджується, на підставі яких можна обчислити поточну місткість ринку, визначити напрямок і динаміку її зміни. Дані для розрахунку обсягу ринку беруться з:
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку сушених овочів в Україні в 2018-1 пол. 2021 року
Подальший аналіз частки ринку полягає в переході від загального до конкретного, а саме визначення величини сегментів, які зайняті конкурентами. Специфіка цього етапу дослідження полягає в необхідності отримання достовірної інформації про діяльність ринкових суб'єктів, яку останні не завжди схильні афішувати.
Ну і заключний етап аналізу ринкової частки найлегший з точки зору доступу до потрібних даних, так як він полягає в систематизації та аналізі внутрішньої інформації замовника:
Можливо, вам буде цікаво дізнатися більше про аналіз зовнішньої торгівлі
В результаті ми отримуємо обсяг ринкової частки компанії-клієнта, і на цьому аналіз частки ринку можна вважати виконаним. Залишається тільки оформити його відповідно до стандартів ESOMAR з описовою частиною, табличними і графічними додатками, зробити висновки і прогнози, надати потрібні клієнту рекомендації.
Також ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку плінтуса в Україні (2021 рік) - за аналогічною або скоригованою структурою можна проаналізувати і ваш ринок
Переваги Pro-Consulting як підрядника дослідження ринку
У 2005 році Pro-Consulting приєдналася до Української Асоціації Маркетингу. З того часу на замовлення наших клієнтів реалізовано понад 1900 проектів.
Крім знань і досвіду, аналітики Pro-Consulting у своєму розпорядженні володіють широкими можливостями отримання даних, необхідних для якісного аналізу частки ринку та інших напрямів досліджень. Серед них і доступ до джерел вторинної інформації, і умови для проведення польових досліджень на власній технічній базі, і широкі зв'язки в бізнес-середовищі.
Замовити аналіз частки ринку в складі комплексного маркетингового дослідження або у вигляді окремого документу можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.
Якщо у вас є ще декілька хвилин, прочитайте про маркетингові опитування як частину аналізу ринку