Проведення маркетингових досліджень ринків компанією Pro-Consulting передбачає не тільки кабінетну обробку вторинних даних із доступних аналітикам джерел, таких як:
а й отримання первинної кількісної та якісної інформації безпосередньо від споживачів товарів та послуг. Ключовими інструментами польових методів аналізу ринку є власний колл-центр Pro-Consulting, обладнаний CATI, а також спеціальне приміщення з аудіо- та відеоапаратурою для реєстрації ходу фокус-групових досліджень (ФГД).
Понад 1950 готових досліджень ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку
Навіщо проводяться фокус-групові дослідження?
У нашій студії або в режимі онлайн ми збираємо кількох незнайомих між собою фактичних або потенційних покупців вашої продукції та проводимо відверту розмову про споживчі якості останньої. ФГД здійснюються за заздалегідь розробленим сценарієм і під керівництвом модератора, що спрямовує розмову в потрібне русло і не дає відхилитися від теми дискусії.
В якості прикладу дослідження з використанням методу ФГД ознайомтеся з анотацією та структурою готового аналізу ринку молочної продукції для дітей віком від 3 років в Україні (2021 рік)
Завданнями фокус-групових досліджень є:
Читати також: NPS-опитування (Net Promoter Score) - як провести оцінку лояльності клієнтів
Вміло проведене фокус-групове дослідження дозволяє отримати з перших рук унікальні відомості, які неможливо знайти в інший спосіб. У процесі ФГД розкриваються фактори впливу на споживачів та мотиви їхньої поведінки, про існування яких можуть не підозрювати і самі учасники фокус-групи. Наприклад, під час фокус-групового дослідження модератор організує взаємодію між членами групи таким же чином, як вона відбувається і у відкритому соціальному середовищі, після чого розкривається механізм формування суспільної думки про продукт.
Вам також знадобиться: Конкурентний аналіз та його місце у складі маркетингового дослідження ринку
Результати фокус-групового дослідження
У загальному випадку звіт про проведення ФГД містить таку інформацію:
1. Загальні відомості про цільовий товар:
2. Результати якісного аналізу:
Дізнатись більше: Аналіз попиту
3. Розкриття мотивації споживачів та визначення способів впливу на неї:
Як ми проводимо фокус-групове дослідження?
Після надходження від клієнта замовлення на ФГД або якщо його проведення необхідне в процесі комплексного маркетингового дослідження, ми діємо за таким алгоритмом:
Замовити фокус-групове дослідження з питань, що вас цікавлять, можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.
Також корисно: Аналіз обсягу ринку