Аналіз імпорту – Pro-Consulting
3681

Аналіз імпорту – Pro-Consulting

Обсяг, асортимент, географія, ціни та інші параметри зовнішніх поставок обов'язково вивчаються компанією Pro-Consulting під час проведення маркетингового дослідження будь-якого ринку. Аналіз імпорту необхідний нашим замовникам для вирішення широкого спектру завдань, що стоять перед ними:

  • компанії-імпортери за допомогою аналізу імпорту визначають своє поточне становище на ринку, шукають можливості для його збереження та зміцнення;
  • іноземні виробники розробляють стратегії реалізації своєї продукції в Україні;

Аналітичне дослідження ринку – ознайомтеся з усіма аспектами маркетингового аналізу

  • вітчизняні підприємства зацікавлені в аналізі імпорту для визначення можливостей та способів його витіснення з внутрішнього ринку;
  • компанії, які мають на меті організацію експорту українських товарів, замовляють аналіз імпорту на закордонні ринки та шукають найвигідніші з них.

Читати також: Аналіз експорту

Яку інформацію дає аналіз імпорту

Перший параметр, який визначається аналітиками під час аналізу імпорту, – це його загальний обсяг. Він необхідний для обчислення ємності ринку, що є одним із ключових економічних показників. У готовому звіті за результатами маркетингового дослідження у розділі «аналіз імпорту» обсяги зовнішніх поставок розподіляються за роками чи місяцями та відображаються у динаміці за період, що досліджується.

Понад 2000 готових досліджень ринку – знайдіть у каталозі звіт по своєму ринку

На другому етапі аналізу імпорту проводиться його сегментація:

  • за географією поставок – країн походження товару, відправників та одержувачів продукції;
  • за операторами імпорту – місцевими імпортерами, закордонними контрагентами.

Підписуйтесь на Telegram-канал з аналітикою ринків від Pro-Consulting

Якщо замовник вказав у технічному завданні необхідність поглибленого аналізу імпорту, додатково до зазначених вище даних йому можуть бути надані інші зрізи зовнішніх поставок:

  • за виробниками товарів;
  • за торговими марками;
  • за пунктами митного оформлення, а також інші цікаві для клієнта варіанти статистичної обробки масивів даних з баз зовнішньоекономічної діяльності.

Ознайомтеся, як представлено аналіз імпорту на прикладі структури готового аналізу ринку флоат-скла в Україні (2022 рік)

Типовий аналіз імпорту містить інформацію про поставки, виражені як у грошовій, і у натуральній формі. При цьому замовник може вибрати зручну для нього валюту та кількісні одиниці виміру.

Додаткові опції аналізу імпорту для організації каналів ЗЕД

Клієнти, які замовляють аналіз імпорту з метою організації ефективної зовнішньоекономічної діяльності – експорту чи імпорту, часто зацікавлені у визначенні ступеню привабливості наявних у них варіантів зовнішніх ринків.

Читати також: Аналіз конкурентів

Для з'ясування цього питання компанією Pro-Consulting застосовується триетапний метод факторного аналізу:

  • по-перше, виявляються фактори, що визначають вигідність спрямування ЗЕД, наприклад, ціни товарів, санкційні бар'єри, рівень конкуренції, держрегулювання, кон'юнктура та інші;
  • по-друге, кожному виявленому фактору ринку надається числовий коефіцієнт залежно від ступеню його впливовості;
  • по-третє, будується результуючий граф привабливості ринків, що аналізуються, задля досягнення цілей замовника.

Також знадобиться: Аналіз попиту

Рекомендації щодо результатів аналізу імпорту

Аналіз імпорту від компанії Pro-Consulting цінний не тільки інформаційно-аналітичним наповненням готового звіту, а й можливістю отримати практичні рекомендації від аналітиків. Вони можуть бути спрямовані на:

  • адаптацію бренду, товару чи торгової пропозиції до цільового ринку;
  • розробку варіантів цінової та збутової політик;
  • складання концепції конкурентної боротьби;
  • підготовку рекламних кампаній та використання інших інструментів просування;
  • організацію комунікації із іноземними контрагентами.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового огляду ринку органічних добрив у США (2021 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок

В останньому випадку аналіз імпорту може бути доповнений організацією брифінгів із потенційними партнерами замовника, під час яких можливі презентації привабливості товарів та договорів про співпрацю.

Аналіз імпорту оформляється згідно з міжнародними рекомендаціями, розробленими європейською асоціацією ESOMAR, тому він може бути представлений і зрозумілий партнерам або інвесторам у будь-якій точці світу.

Замовити аналіз імпорту у складі комплексного маркетингового дослідження або окремо можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

Фокус-групові дослідження як частина аналізу ринку – дізнайтесь більше

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами