Обсяг, асортимент, географія, ціни та інші параметри зовнішніх поставок обов'язково вивчаються компанією Pro-Consulting під час проведення маркетингового дослідження будь-якого ринку. Аналіз імпорту необхідний нашим замовникам для вирішення широкого спектру завдань, що стоять перед ними:
Аналітичне дослідження ринку – ознайомтеся з усіма аспектами маркетингового аналізу
Читати також: Аналіз експорту
Яку інформацію дає аналіз імпорту
Перший параметр, який визначається аналітиками під час аналізу імпорту, – це його загальний обсяг. Він необхідний для обчислення ємності ринку, що є одним із ключових економічних показників. У готовому звіті за результатами маркетингового дослідження у розділі «аналіз імпорту» обсяги зовнішніх поставок розподіляються за роками чи місяцями та відображаються у динаміці за період, що досліджується.
Понад 2000 готових досліджень ринку – знайдіть у каталозі звіт по своєму ринку
На другому етапі аналізу імпорту проводиться його сегментація:
Підписуйтесь на Telegram-канал з аналітикою ринків від Pro-Consulting
Якщо замовник вказав у технічному завданні необхідність поглибленого аналізу імпорту, додатково до зазначених вище даних йому можуть бути надані інші зрізи зовнішніх поставок:
Ознайомтеся, як представлено аналіз імпорту на прикладі структури готового аналізу ринку флоат-скла в Україні (2022 рік)
Типовий аналіз імпорту містить інформацію про поставки, виражені як у грошовій, і у натуральній формі. При цьому замовник може вибрати зручну для нього валюту та кількісні одиниці виміру.
Додаткові опції аналізу імпорту для організації каналів ЗЕД
Клієнти, які замовляють аналіз імпорту з метою організації ефективної зовнішньоекономічної діяльності – експорту чи імпорту, часто зацікавлені у визначенні ступеню привабливості наявних у них варіантів зовнішніх ринків.
Читати також: Аналіз конкурентів
Для з'ясування цього питання компанією Pro-Consulting застосовується триетапний метод факторного аналізу:
Також знадобиться: Аналіз попиту
Рекомендації щодо результатів аналізу імпорту
Аналіз імпорту від компанії Pro-Consulting цінний не тільки інформаційно-аналітичним наповненням готового звіту, а й можливістю отримати практичні рекомендації від аналітиків. Вони можуть бути спрямовані на:
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового огляду ринку органічних добрив у США (2021 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок
В останньому випадку аналіз імпорту може бути доповнений організацією брифінгів із потенційними партнерами замовника, під час яких можливі презентації привабливості товарів та договорів про співпрацю.
Аналіз імпорту оформляється згідно з міжнародними рекомендаціями, розробленими європейською асоціацією ESOMAR, тому він може бути представлений і зрозумілий партнерам або інвесторам у будь-якій точці світу.
Замовити аналіз імпорту у складі комплексного маркетингового дослідження або окремо можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.
Фокус-групові дослідження як частина аналізу ринку – дізнайтесь більше