Виведення нового продукту на ринок: попередня підготовка
2674

Виведення нового продукту на ринок: попередня підготовка

Як здійснити виведення нового продукту на ринок? Якщо просто взяти і викинути його в ринкове середовище, результат навряд чи виправдає очікування. Новий продукт не помітять покупці, його затьмарять конкуренти. Тому першим і обов'язковим кроком менеджера підприємства, що здійснює виведення нового продукту на ринок, має бути маркетингове дослідження, яке можна провести самостійно, але краще замовити звіт по ринку у професійних аналітиків.

Чому підготовку виведення нового продукту на ринок краще довірити нам?

Виведення нового продукту на ринок завжди повинно стартувати з результатів маркетингового дослідження. А хто може провести аналіз ринку повніше і якісніше, ніж компанія, що має команду аналітиків та необхідне технічне забезпечення, і займається подібними дослідженнями вже більше 15 років?

З 2005 року, коли ми приєдналися до Української асоціації маркетингу, нам довірили свої проекти, серед яких присутнє і виведення нового продукту на ринок, понад тисячу клієнтів. У числі наших клієнтів - як представники малого і середнього бізнесу, так і підрозділи найбільших міжнародних корпорацій, таких як Shell, Exxon, Bosch, Hyundai, Coca-Cola, Nestle, L'Oreal, Johnson & Johnson.

Прочитайте про готові маркетингові дослідження

Ми пропонуємо набір послуг, який дозволяє здійснити виведення нового продукту на ринок на підставі комплексної стратегії.

Виведення нового продукту на ринок: стратегічний консалтинг від Pro-Consulting

Коли ви замовите стратегічний консалтинг в Pro-Consulting, підготовкою виведення нового продукту на ринок займуться наші маркетологи-стратеги з досвідом роботи не менше десяти років. Вони разом з групою аналітиків проведуть дослідження ринку і складуть комплексну стратегію виведення нового продукту на ринок, яка включає такі складові:

  • модель бренду;
  • інноваційну стратегію;
  • цінову стратегію;
  • стратегію просування;
  • комунікаційну стратегію.

Такий набір модулів охоплює всі аспекти процесу і забезпечує успішне виведення нового продукту на ринок.

Етапи виведення нового продукту на ринок

  1. Постановка і визначення цілей і завдань проекту з виведення нового продукту на ринок:
    • проведення спільного брифінгу з замовником;
    • визначення етапів роботи;
    • прив'язка до конкретних термінів виконання;
    • виділення необхідних ресурсів.

Подивіться каталог готових аналізів ринків. Ймовірно, по вашому ринку вже є готовий звіт

  1. Проведення аналізу ринку і розробка моделі бренду, яка включає:
    • загальний стан ринку:
      • ємність (почитайте про аналіз ємності ринку);
      • сегментація;
      • фактори впливу та інші необхідні відомості;
    • опис поточної ринкової позиції замовника;
    • аналіз конкурентного середовища (почитайте про дослідження конкурентів);
    • прогноз характеристик споживчої аудиторії після виведення нового продукту на ринок;
    • параметри товарної пропозиції прямих і непрямих конкурентів;
    • виявлення тенденцій розвитку ринку;
    • пропозиції щодо складу бренду нового продукту.

Рекомендуємо матеріал про фокус-групи як інструмент маркетингового дослідження

  1. Розробка фінального варіанту стратегії виведення нового продукту на ринок, що включає:
    • модель продажів;
    • цінову і асортиментну політики;
    • принципи і систему оцінки результатів реалізації стратегії;
    • калькуляцію виділених коштів;
    • варіанти дій у форс-мажорних ситуаціях.
  2. Супровід процесу реалізації стратегії виведення нового продукту на ринок:
    • оцінка проміжних результатів;
    • пропозиції по коригуючим управлінським діям.

Для того щоб замовити послугу стратегічного консалтингу при виведенні нового продукту на ринок або початковий маркетинговий аналіз для визначення актуального стану ринкового середовища, скористайтеся контактними даними компанії Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про маркетингову стратегію просування на ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами