Як здійснити виведення нового продукту на ринок? Якщо просто взяти і викинути його в ринкове середовище, результат навряд чи виправдає очікування. Новий продукт не помітять покупці, його затьмарять конкуренти. Тому першим і обов'язковим кроком менеджера підприємства, що здійснює виведення нового продукту на ринок, має бути маркетингове дослідження, яке можна провести самостійно, але краще замовити звіт по ринку у професійних аналітиків.
Чому підготовку виведення нового продукту на ринок краще довірити нам?
Виведення нового продукту на ринок завжди повинно стартувати з результатів маркетингового дослідження. А хто може провести аналіз ринку повніше і якісніше, ніж компанія, що має команду аналітиків та необхідне технічне забезпечення, і займається подібними дослідженнями вже більше 15 років?
З 2005 року, коли ми приєдналися до Української асоціації маркетингу, нам довірили свої проекти, серед яких присутнє і виведення нового продукту на ринок, понад тисячу клієнтів. У числі наших клієнтів - як представники малого і середнього бізнесу, так і підрозділи найбільших міжнародних корпорацій, таких як Shell, Exxon, Bosch, Hyundai, Coca-Cola, Nestle, L'Oreal, Johnson & Johnson.
Прочитайте про готові маркетингові дослідження
Ми пропонуємо набір послуг, який дозволяє здійснити виведення нового продукту на ринок на підставі комплексної стратегії.
Виведення нового продукту на ринок: стратегічний консалтинг від Pro-Consulting
Коли ви замовите стратегічний консалтинг в Pro-Consulting, підготовкою виведення нового продукту на ринок займуться наші маркетологи-стратеги з досвідом роботи не менше десяти років. Вони разом з групою аналітиків проведуть дослідження ринку і складуть комплексну стратегію виведення нового продукту на ринок, яка включає такі складові:
Такий набір модулів охоплює всі аспекти процесу і забезпечує успішне виведення нового продукту на ринок.
Етапи виведення нового продукту на ринок
Подивіться каталог готових аналізів ринків. Ймовірно, по вашому ринку вже є готовий звіт
Рекомендуємо матеріал про фокус-групи як інструмент маркетингового дослідження
Для того щоб замовити послугу стратегічного консалтингу при виведенні нового продукту на ринок або початковий маркетинговий аналіз для визначення актуального стану ринкового середовища, скористайтеся контактними даними компанії Pro-Consulting.
Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про маркетингову стратегію просування на ринку