Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 интервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 11 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку паперових пакетів в Україні у 2018-8 міс.2022 року. У ході аналізу було виявлено основні тенденції розвитку ринку паперових пакетів, проаналізовано виробництво, експорт та імпорт, наявний асортимент, визначено частки основних операторів.
З кожним роком людство приділяє все більше уваги захисту екології. Зростає популярність екологічно чистої продукції, що не завдає шкоди навколишньому середовищу і виготовленої з відновлювальних ресурсів: гібридні автомобілі та електроавтомобілі, здорова їжа без ГМ. Зростання інтересу до ідеї еко-споживання торкнулось усіх сфер без винятку, в тому числі пакувальних матеріалів, що обумовило позитивну динаміку ринку. У багатьох країнах супермаркети пропонують на вибір безкоштовний пакет із паперу та інших екологічних матеріалів або платний пластиковий. Деякі країни повністю відмовилися від поліетиленової упаковки, використовуючи замість неї папір та текстиль. На сьогоднішній день перехід від пластикових пакетів до паперових – це світовий тренд. Початок йому поклала резолюція Європарламенту, прийнята у 2015 році, згідно з якою країни ЄС мають скоротити випуск пластикових пакетів.
У порівнянні з пластиковими пакетами паперові пакети придатні для вторинної переробки, міцні і легко налаштовуються відповідно до конкретних вимог споживачів. Наприклад, незважаючи на практичність і зручність у використанні, поліетиленові пакети не пристосовані для зберігання багатьох товарів, таких як вугілля, сухі будівельні суміші (гіпс, алебастр, цемент), борошно. А кава, мука, спеції втрачають свої первинні властивості під час зберігання в поліетиленових пакетах.
Естетичні та практичні характеристики паперових пакетів дозволяють одночасно застосовувати їх в якості зручної упаковки, іміджевого інструменту і рекламного носія. Іноді призначення продукції обумовлює необхідність в використанні додаткових елементів, таких як люверси, мотузкові, стрічкові, паперові, кручені, висіченні ручки, друк малюнку, ламінація. Враховуючи собівартість всіх складових, а також рівень попиту на ринку, визначається підсумкова вартість продукції.
Для вітчизняних виробників найбільшу статтю витрат, майже 80%, складають матеріальні трати, які безпосередньо пов'язані з виготовленням продукції.
1. Загальна характеристика ринку пакетів
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2018-8 міс. 2022 рр.. (основні тенденції, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Тенденції, пов'язані з державним регулюванням (відхід від використання пластика, імпортні та експортні мита)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (виробництво + імпорт-експорт) 2018-8 міс. 2022 рр. в натуральному і грошовому вираженні
1.4. Сировинна база і огляд технологій на ринку
2. Динаміка виробництва продукції на ринку паперових виробів
2.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2018-6 міс. 2022 рр.
2.2. Динаміка виробництва продукції в грошовому вираженні в 2018-6 міс. 2022 рр. 8
3. Основні оператори ринку паперових виробів
3.1. Основні оператори (виробники та імпортери) і їх перелік, опис, контакти, асортимент
3.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (регіонально, за видами продукції, каналам збуту, оцінка)
3.3. Частки ринку основних операторів
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1. Експорт продукції в 2018-8 міс. 2022 рр. (обсяги, структура за видами, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт продукції в 2018-8 міс. 2022 рр. (обсяги, структура за видами, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент і ціноутворення на ринку
5.1. Асортимент продукції
5.2. Середні ціни виробників і оптових постачальників
5.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура (на підставі фінансової звітності виробників в Україні та тенденцій)
6. Споживання продукції на ринку пакетів
6.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
6.2. Аналіз відмінностей в споживанні продукції в різних сегментах
7. Висновки, прогнозні показники
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2025 рр.
7.3. Рекомендації щодо виходу на ринок і оцінка перспективності сегмента на ринку пакетів
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз виробника, який планує поставляти продукцію за кордон
8.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Структура ринку паперових пакетів в Україні, в натуральному вираженні, тис. т, %
2. Структура експорту паперових пакетів з України, в натуральному вираженні, тис. т
3. Географічна структура експорту паперових пакетів з України, в натуральному вираженні, %
4. Структура експортерів паперових пакетів в Україну, в натуральному вираженні, %
5. Географічна структура імпорту паперових пакетів в Україну, в натуральному вираженні, %
6. Структура імпортерів паперових пакетів в Україну, %
7. Середні ціни на паперові пакети в розрізі видов, грн/шт.
8. SWOT-аналіз ринку паперових пакетів в Україні
9. PESTLE-аналіз ринку паперових пакетів в Україні
10. Сегментація ринкових ризиків
11. Карта ризиків ринку паперових пакетів в Україні
1. Динаміка виробництва паперових пакетів в Україні в 2018-6 міс. 2022 рр., в натуральному вираженні, тис. т, %
2. Динаміка виробництва паперових пакетів в Україні в 2018-6 міс. 2022 рр., в грошовому вираженні, млн. грн, %
3. Географічна структура основних операторів ринку, в натуральному вираженні, %
4. Основні оператори ринку, в натуральному вираженні, %
5. Динаміка експорту паперових пакетів з України, в натуральному вираженні, тис. т, %
6. Динаміка імпорту паперових пакетів в Україну, в натуральному вираженні, тис. т, %
7. Структура імпорту паперових пакетів в Україну, в натуральному вираженні, %
8. Витрати виробника паперових пакетів
9. Прогнозна ємність ринку паперових пакетів в Україні у 2022-2023 рр., у натуральному вираженні, тис. т., %