Аналіз зовнішньої торгівлі: ми поставляємо, нам поставляють
977

Аналіз зовнішньої торгівлі: ми поставляємо, нам поставляють

Аналіз зовнішньої торгівлі є складовою частиною комплексного аналізу ринку. Разом з тим, за бажанням клієнта Pro-Consulting може провести аналіз зовнішньої торгівлі у вигляді окремого маркетингового дослідження. Аналіз зовнішньої торгівлі замовляють і експортери української продукції, і імпортери іноземних товарів, а також виробники: як вітчизняні, так і зарубіжні. Аналіз зовнішньої торгівлі необхідний для подальшої розробки маркетингових стратегій, спрямованих на:

  • вихід на зовнішні ринки продукції місцевого виробництва;
  • зміцнення позицій експортерів на закордонних ринках;
  • заміщення власними товарами ринкової частки, зайнятої імпортом;
  • створення каналів і визначення асортименту імпорту.

Що включає аналіз зовнішньої торгівлі?

Аналіз зовнішньої торгівлі має дві складові: аналіз експорту та аналіз імпорту. Вони описуються у відповідних розділах готового звіту за результатами проведення аналітичного дослідження ринку.

Пропонуємо Вам ознайомитися з повною структурою аналізу ринку

Різноплановість завдань, які може поставити клієнт перед консультантом Pro-Consulting, обумовлює застосування індивідуального підходу до кожного, хто вирішив замовити аналіз зовнішньої торгівлі. Можливий набір питань, для дослідження виглядає наступним чином:

  1. Аналіз зовнішньої торгівлі за обсягами поставок:
    • тимчасова динаміка експорту або імпорту;
    • місячний розподіл обсягів поставок товарів.
  2. Аналіз зовнішньої торгівлі за видами продукції:
    • сегментування експорту або імпорту за товарними групами;
    • зміна структури зовнішньоторговельної діяльності протягом досліджуваного періоду.
  3. Аналіз зовнішньої торгівлі за географічною ознакою:
    • розподіл обсягів експорту або імпорту по країнах;
    • уявлення географії зовнішньої торгівлі в тимчасовій динаміці.

Прочитайте про аналіз імпорту як частину аналізу ринку

  1. Аналіз зовнішньої торгівлі за провідними гравцями:
    • розподіл часток між експортерами або імпортерами;
    • структура поставок продукції кожним учасником зовнішньоторговельної діяльності;
    • політики взаємодії вітчизняних компаній з іноземними контрагентами і навпаки. 
  2. Ціновий аналіз зовнішньої торгівлі:
    • максимальні, мінімальні та середні ціни на експортовану або імпортовану продукцію, розподілені за:
      • видами товарів;
      • країнам;
      • учасникам зовнішньоекономічної діяльності.

Перегляньте матеріал про аналіз обсягу ринку як складову маркетингового дослідження

Аналіз зовнішньої торгівлі виконується агентством Pro-Consulting відповідно до стандартів ESOMAR. Систематизовані дані надаються замовникові або в грошовому вимірі в національній валюті, або в кількісному вираженні - масою нетто (інших одиницях виміру). За бажанням клієнта готовий аналіз зовнішньої торгівлі може бути доповнений даними в доларах США і в інших відповідних кількісних одиницях виміру.

Аналіз зовнішньої торгівлі: джерела інформації та методики дослідження

Аналіз зовнішньої торгівлі проводиться компанією Pro-Consulting за допомогою кабінетних методів дослідження, які полягають в отриманні та обробці інформації з таких джерел, як:

  • дані офіційних статистичних служб;
  • бази даних органів, контролюючих зовнішньоекономічну діяльність;
  • звітів і повідомлень урядових структур;
  • презентацій компаній, що займаються зовнішньою торгівлею;
  • аналіз зовнішньої торгівлі від іноземних та неурядових організацій;
  • власні та партнерські інформаційні масиви Pro-Consulting.

Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків - ймовірно, у нас є готовий аналіз вашого ринку

Аналіз зовнішньої торгівлі для визначення ступеню привабливості ринків

Багато наших клієнтів вирішують замовити аналіз зовнішньої торгівлі для того, щоб знайти найкращий іноземний ринок для збуту власної продукції, або найбільш вигідний товар для імпорту. У такому випадку аналіз зовнішньої торгівлі супроводжується факторним аналізом, в процесі якого:

  • виявляються фактори впливу на попит на той чи інший товар на певних ринках збуту;
  • кожному фактору, який виявили присвоюється ваговий коефіцієнт, який відповідає ступеню його впливу;
  • виробляється табличний і графічний аналізи отриманої інформації для визначення оптимального ринку збуту або товару.

Також рекомендуємо матеріал про необхідні речі для успішного виведення нового продукту на ринок

Аналіз зовнішньої торгівлі для розробки маркетингової стратегії просування на ринках

Для тих клієнтів Pro-Consulting, хто замовляє аналіз зовнішньої торгівлі з метою зміцнення позицій на вже зайнятих ринках, наші консультанти-аналітики готують рекомендації по:

  • створенню або корекції стратегії бренду;
  • варіантам цінової політики;
  • пошуку контрагентів;
  • стратегії конкурентної боротьби;
  • вибору маркетингового інструментарію для проведення рекламних кампаній.

Замовити аналіз зовнішньої торгівлі як в складі комплексного дослідження ринку, так і в вигляді окремого документу можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про конкурентний аналіз ринку, який також можна замовити в Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами