Аналіз зовнішньої торгівлі є складовою частиною комплексного аналізу ринку. Разом з тим, за бажанням клієнта Pro-Consulting може провести аналіз зовнішньої торгівлі у вигляді окремого маркетингового дослідження. Аналіз зовнішньої торгівлі замовляють і експортери української продукції, і імпортери іноземних товарів, а також виробники: як вітчизняні, так і зарубіжні. Аналіз зовнішньої торгівлі необхідний для подальшої розробки маркетингових стратегій, спрямованих на:
Що включає аналіз зовнішньої торгівлі?
Аналіз зовнішньої торгівлі має дві складові: аналіз експорту та аналіз імпорту. Вони описуються у відповідних розділах готового звіту за результатами проведення аналітичного дослідження ринку.
Пропонуємо Вам ознайомитися з повною структурою аналізу ринку
Різноплановість завдань, які може поставити клієнт перед консультантом Pro-Consulting, обумовлює застосування індивідуального підходу до кожного, хто вирішив замовити аналіз зовнішньої торгівлі. Можливий набір питань, для дослідження виглядає наступним чином:
Прочитайте про аналіз імпорту як частину аналізу ринку
Перегляньте матеріал про аналіз обсягу ринку як складову маркетингового дослідження
Аналіз зовнішньої торгівлі виконується агентством Pro-Consulting відповідно до стандартів ESOMAR. Систематизовані дані надаються замовникові або в грошовому вимірі в національній валюті, або в кількісному вираженні - масою нетто (інших одиницях виміру). За бажанням клієнта готовий аналіз зовнішньої торгівлі може бути доповнений даними в доларах США і в інших відповідних кількісних одиницях виміру.
Аналіз зовнішньої торгівлі: джерела інформації та методики дослідження
Аналіз зовнішньої торгівлі проводиться компанією Pro-Consulting за допомогою кабінетних методів дослідження, які полягають в отриманні та обробці інформації з таких джерел, як:
Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків - ймовірно, у нас є готовий аналіз вашого ринку
Аналіз зовнішньої торгівлі для визначення ступеню привабливості ринків
Багато наших клієнтів вирішують замовити аналіз зовнішньої торгівлі для того, щоб знайти найкращий іноземний ринок для збуту власної продукції, або найбільш вигідний товар для імпорту. У такому випадку аналіз зовнішньої торгівлі супроводжується факторним аналізом, в процесі якого:
Також рекомендуємо матеріал про необхідні речі для успішного виведення нового продукту на ринок
Аналіз зовнішньої торгівлі для розробки маркетингової стратегії просування на ринках
Для тих клієнтів Pro-Consulting, хто замовляє аналіз зовнішньої торгівлі з метою зміцнення позицій на вже зайнятих ринках, наші консультанти-аналітики готують рекомендації по:
Замовити аналіз зовнішньої торгівлі як в складі комплексного дослідження ринку, так і в вигляді окремого документу можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.
Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про конкурентний аналіз ринку, який також можна замовити в Pro-Consulting.