Типова структура аналізу конкурентів
Конкурентний аналіз у складі комплексного маркетингового дослідження є збіром та обробкою відомостей за такими напрямками:
1. Загальні відомості про ринкові суб'єкти:
Глибинне дослідження ринку – дізнайтесь про можливість аналізу та прогнозування ринків
2. Продукція підприємств, що конкурують:
3. Конкурентний аналіз цінових політик:
Більше 1900 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку
4. Найважливіші бізнес-процеси конкурентів:
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку будматеріалів в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна проаналізувати будь-який ринок України та світу
5. Спрямованість та зміст конкурентних стратегій:
Результати конкурентного аналізу описуються в окремому інформаційному блоці звіту за результатами проведення маркетингового дослідження. Вони також використовуються для опису:
Читати також: Аналіз попиту
Способи проведення конкурентного аналізу
Компанія Pro-Consulting займається ринковими дослідженнями з 2004 року. За цей час відпрацьовано методику їх проведення, налагоджено доступ до різноманітних джерел інформації, створено необхідну матеріально-технічну базу.
Конкурентний аналіз здійснюється нашими аналітиками із застосуванням як кабінетного, так і польового методів.
Дізнатись більше: Аналіз долі ринку
Кабінетний метод передбачає збирання, узагальнення та аналіз даних з відкритих та обмежених джерел вторинної інформації:
Читати також: Аналіз обсягу ринку
Первинні відомості потреб конкурентного аналізу видобуваються за допомогою:
Ознайомитись з послугою: Розробка маркетингової стратегії
Завдяки наявності зазначених вище можливостей, конкурентний аналіз від Pro-Consulting повністю відповідає міжнародним стандартам авторитетної європейської дослідницької асоціації ESOMAR, членом якої ми також є.
Для замовлення маркетингового дослідження з конкурентним аналізом скористайтесь нашими контактними даними.
Вам також знадобиться: Аналіз імпорту