Для того щоб скласти торгову пропозицію, що відповідає запитам і очікуванням цільової аудиторії, необхідно перш за все отримати інформацію про зміст цих запитів від самих покупців, а для цього немає нічого кращого, ніж маркетингові опитування.
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати ваш ринок
Маркетингові опитування, проведені компанією Pro-Consulting на замовлення клієнтів, дозволяють отримати з перших рук інформацію, за допомогою якої можна:
Ознайомтеся зі структурою аналізу ринку молочної продукції для дітей старше 3 років в Україні (2021 рік) - за аналогічною структурою можна досліджувати і вашу ЦА
Маркетингові опитування різних видів дозволяють отримати як кількісну, так і якісну інформацію про ринок. Pro-Consulting має можливість проводити:
Маркетингові опитування по телефону: переваги використання
Колл-центр компанії Pro-Consulting, оснащений CATI, проводить маркетингові опитування всіх можливих форматів і рівнів складності.
Маркетингові опитування за допомогою колл-центру мають наступні переваги перед іншими видами польових досліджень:
Використання сучасних технічних і програмних засобів дозволяє значно збільшити швидкість підготовки, проведення та обробки результатів маркетингових опитувань, до мінімуму знизивши ймовірність помилок, пов'язаних з людським фактором.
На сайті розміщено понад 1900 готових аналізів ринків
Завдяки розвитку мобільного зв'язку телефон сьогодні є практично у всіх: від молоді до людей похилого віку. За широтою охоплення аудиторії з телефонним зв'язком поки не може змагатися жодна інша система комунікації, в тому числі і Інтернет, тому маркетингові опитування по телефону дозволяють отримувати відповіді від представників усіх верств цільової аудиторії.
Прочитайте про аналіз попиту як частину дослідження ринку
Замовляючи маркетингові опитування по телефону, наші клієнти знають, що за цей вид досліджень вони заплатять набагато менше, ніж за особисте анкетування або інтерв'ю, оскільки інші види маркетингових опитувань вимагають залучення значно більших сил і засобів.
Маркетингові опитування за допомогою фокус-груп та інтерв'ю: якщо потрібно копнути глибше
Фокус-групи і глибинні інтерв'ю, хоч і більш трудомісткі, ніж маркетингові опитування по телефону, але вони дозволяють отримати найповнішу інформацію про аспекти сфери споживання, що цікавлять замовника.
Можливо вам буде корисним матеріал про комплексний аналіз ринку як інструмент отримання ретроспективного аналізу ринку і прогнозну динаміку його показників
У спілкуванні з фактичними або потенційними покупцями можна більш якісно з'ясувати:
Також прочитайте про те, як вивести новий продукт на ринок
Маркетингові опитування за допомогою фокус-груп та інтерв'ю дають можливість провести тестування, дегустацію або демонстрацію продукту, що пропонується споживачам і відразу отримати зворотній зв'язок від них.
Для фокус-груп та глибинних інтерв'ю з представниками споживчої аудиторії в Pro-Consulting використовується спеціальне приміщення, обладнане апаратурою фіксації і систематизації інформації.
Замовити маркетингові опитування будь-якого виду можна за телефоном або електронною поштою.
Якщо у вас є ще декілька хвилин, прочитайте про аналіз зовнішніх ринків