Цілі дослідження конкурентів
Конкуренція - це одне з перших явищ, з яким стикається новий гравець на будь-якому ринку товарів або послуг. Конкуренти усіма силами намагаються забрати собі частку вашого підприємства, тому рано чи пізно ви вирішуєте дізнатися про них якомога більше і замовляєте аналіз конкурентів. Цілі при цьому можуть переслідуватися найрізноманітніші, наприклад, такі як:
Перед будь-яким більш-менш важливим рішенням краще провести аналіз конкурентів, ціна якого завжди буде значно нижчою можливих втрат від дій наосліп.
Також рекомендуємо матеріал про те, як правильно вивести новий продукт на ринок
Аналіз конкурентів від Pro-Consulting: джерела інформації
Компанія Pro-Consulting володіє вичерпними кадровими і технічними можливостями для проведення дослідження конкурентів будь-якої складності.
Наша команда здійснює аналіз конкурентів в рамках досліджень ринків вже більше 15 років, для чого використовуються:
Обов'язково ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків - ймовірно, по вашому ринку вже є готовий звіт
Готовий аналіз конкурента від Pro-Consulting представляє собою структурований звіт, в якому систематизована, проаналізована і в максимально наочній формі представлена вся зібрана інформація.
Типова структура дослідження конкурентів
Замовивши аналіз конкурентів, ви отримаєте відомості за такими розділами:
Також перегляньте матеріал про аналіз обсягу ринку як частину дослідження ринку
Прочитайте про аналіз ринкової частки компанії
Аналіз конкурентів від Pro-Consulting може містити розділ з рекомендаціями щодо розробки ефективної конкурентної стратегії (прочитайте про маркетингову стратегію).
Варіанти стратегій за результатами дослідження конкурентів
Аналіз конкурентів в будь-якому випадку повинен служити відправною точкою для розробки маркетингової стратегії конкурентної боротьби. Від якості цієї стратегії залежить подальша доля бізнесу, тому проведення дослідження конкурентів приділяється настільки велика увага.
Ознайомтеся з повноцінною структурою аналізу ринку, який базово включає аналіз конкурентів як складову
Стратегія конкурентної боротьби повинна бути спрямована на:
Якщо аналіз конкурента свідчить про його слабкість, ваша стратегія повинна бути проактивною. Якщо ви зіткнулися з сильним противником, можливо є сенс зайняти оборонну позицію і зміцнити сили. Зрозуміти, як діяти для того, щоб зберегти або поліпшити ринкову позицію, допоможе якісний звіт за результатами конкурентного аналізу.
Замовляйте аналіз конкурентів, скориставшись нашими контактними даними