Виробництво продуктів харчування є однією з найперспективніших сфер для організації і розвитку бізнесу в Україні, оскільки наша країна:
Разом з тим, підприємства, які працюють в харчовій галузі, стикаються з тими ж викликами і завданнями, що і представники інших сфер бізнесу, тому вони також звертаються в консалтингові агентства за інформаційно-аналітичною підтримкою.
Наведемо кілька прикладів реалізованих компанією Pro-Consulting маркетингових досліджень ринків харчової промисловості.
Ринки морозива та заморожених напівфабрикатів
Один з провідних виробників морозива в Україні замовив дослідження ринків в рамках підготовки виведення на них нової продукції (прочитайте про виведення нового продукту на ринок).
За результатами маркетингового дослідження клієнту надана інформація про:
Отримані дані використані замовником для прийняття стратегічних і маркетингових рішень.
Як приклад, ознайомтеся з анотацією і структурою готового аналізу ринку заморожених напівфабрикатів в Україні (2019 рік) - даний звіт може бути актуалізований і розширений за товарними і географічними межами. Або ж Pro-Consulting може проаналізувати інший ринок за аналогічною або скоригованою структурою дослідження.
Ринок органічного цукру
Клієнт, що є дочірньою компанією найбільшого світового товарного брокера, що займається виробництвом і постачанням цукру та інших продуктів харчування, планував освоїти новий напрямок бізнесу і вийти на ринок органічного цукру. Для оцінки поточної ситуації та перспектив розвитку цього ринку було замовлено маркетингове дослідження.
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку, за підсумками якого:
Надана аналітика послужила підставою для коригування маркетингової стратегії ініціатора дослідження ринку.
Також ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку халви і східних солодощів України (2020 рік).
Ринок інноваційних продуктів харчування
Замовником маркетингового дослідження виступив великий український виробник напоїв, що є постійним клієнтом компанії Pro-Consulting. Він вирішив освоїти новий для себе і для нашої країни в цілому ринок інноваційних продуктів харчування, таких як протеїнові батончики та ізотоніки.
Компанією Pro-Consulting проведені:
Матеріали готового маркетингового дослідження дозволили замовнику прийняти обгрунтоване рішення щодо подальшої реалізації планів розвитку бізнесу.
Вам буде цікаво ознайомитися в якості прикладу зі структурою готового аналізу ринку ковбасних виробів в Україні (2020 рік). Pro-Consulting аналізує будь-які товарні та фінансові ринки України і світу.
Ринок борошна і бакалії
Один з лідерів по виробництву борошна і бакалійних товарів в східних регіонах України поставив за мету визначити свою ринкову позицію в масштабах країни і розробити маркетингову стратегію її розвитку.
Конкурентний аналіз ринку дозволив:
Клієнту надано рекомендації щодо досягнення поставлених цілей.
Ознайомтеся зі структурою аналізу ринку продукції бакалійної групи (крупи, борошно) в Україні (2014 рік) - ми можемо актуалізувати даний звіт, а також скорегувати товарні і географічні межі дослідження.
Ринок хлібобулочних і кондитерських виробів
Групі компаній, що займається випуском хлібобулочних, кондитерських і борошномельних продуктів, необхідно було визначитися з доцільністю інвестицій в розширення виробництва та розвиток каналів збуту. З цією метою в Pro-Consulting був замовлений аналіз ринку цільової продукції.
Звіт за результатами маркетингового дослідження містить:
Отримавши готові матеріали аналізу ринку, клієнт зміг скласти уявлення про прогнозну ефективності заланованих інвестицій.
Оцініть, наскільки вам підійде структура дослідження ринку кондитерських виробів в Україні (2019 рік) - ми можемо проаналізувати будь-який ринок за аналогічною структурою.
Наведені тут як приклади та інші звіти за результатами досліджень ринків можна придбати в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Щоб замовити аналіз ринку, скористайтеся нашими контактними даними.
Можливо, для вас буде актуально прочитати про маркетингові дослідження галузі с/г та АПК