Маркетингові дослідження ринків: сільське господарство і АПК
2638

Маркетингові дослідження ринків: сільське господарство і АПК

Компанії, що працюють в сфері виробництва і переробки сільськогосподарської продукції, проводять маркетингові дослідження для отримання актуальної інформації про поточні умови на ринках, які їх цікавлять. Варіанти цілей, які переслідують ініціатори досліджень, і отримані за підсумками аналізу ринків результати, наведемо на прикладах реально реалізованих проектів.

Ринок курячих яєць - готове маркетингове дослідження

В консалтингову фірму звернулася одна з найбільших агропромислових компаній України, що займається виробництвом курячих яєць і яєчних продуктів.

Мета маркетингового дослідження - визначення поточної ринкової позиції виробника для підготовки виходу на IPO.

В результаті проведеного Pro-Consulting аналізу ринку:

  • розрахована ємність ринку;
  • розглянута динаміка виробництва;
  • сегментовані частки основних гравців;
  • виявлені найбільш істотні фактори впливу і тенденції, що діють в галузі;
  • складений прогноз розвитку ринку на середньострокову перспективу.

Оцінивши глибину дослідження, компанія-замовник підписала з Pro-Consulting договір на проведення щорічних маркетингових досліджень ринку.

Ознайомтеся зі структурою і анотацією до готового аналізу ринку яєць і яєчних продуктів світу (2019 рік) - Pro-Consulting може проаналізувати ваш ринок по аналогічній структурі, або ж актуалізувати даний звіт.

Ринок сушених овочів - дослідження ринку

Клієнт, який займається виробництвом високоякісних сушених овочів, в рамках сертифікації ISO 22000 HACCP, замовив дослідження ринку з метою оцінки поточної і прогнозної ситуації на ньому, визначення шляхів подальшого розвитку бізнесу.

Готове маркетингове дослідження ринку сушених овочів від Pro-Consulting включає:

Крім відомостей про цільовий ринок, замовник отримав рекомендації щодо спрямованості та змісту ефективної маркетингової стратегії розвитку.

Ринок ягід і кісточкових культур

До консалтингового агентства звернулася група компаній, яка входить в міжнародний холдинг, що працює в АПК України з 90-х років. Замовника цікавила ситуація на вітчизняному ринку ягід і кісточкових культур з метою розробки стратегії розвитку в цьому напрямку.

Готовий аналіз ринку дозволив:

  • визначити поточні показники галузі;
  • проаналізувати конкурентне середовище;
  • знайти перспективні ринки експорту продукції замовника.

Між клієнтом і компанією Pro-Consulting була досягнута домовленість про періодичну інформаційно-аналітичну підтримку.

Ознайомтеся з рекомендованою базовою структурою аналізу ринку.

Комплексний аналіз ринків АПК за кількома напрямками

Замовником комплексного маркетингового дослідження виступила група компаній, що спеціалізується на:

  • виробництві зернових і олійних культур;
  • вирощуванні свиней і великої рогатої худоби;
  • торгівлі зерном.

Клієнт вирішив диверсифікувати бізнес і зацікавився ринками:

  • мікродобрив та сировини для них;
  • засобів захисту рослин;
  • насіння кукурудзи, соняшнику та сої.

Pro-Consulting вивчила поточну ситуацію на всіх ринках, що  цікавлять замовника, і надала інформацію про:

  • ємність ринків;
  • структуру ринків;
  • найбільших операторів;
  • параметри виробництва і зовнішньої торгівлі на ринках;
  • канали споживання збуту продукції.

Окремо було проведено аналіз імпорту сировини для виробництва мікродобрив (почитайте про аналіз імпорту як частину аналізу ринку).

Ознайомтеся з коротким оглядом ринків насіння, добрив і засобів захисту рослин в дрібній фасовці.

Ринок сільськогосподарської авіації

Ще одним прикладом є замовлення маркетингового дослідження холдингом в галузі хімічної промисловості, що випускає азотні добрива. Група компаній вже додатково освоїла випуск органічної продукції і хотіла оцінити перспективність ринку сільгоспавіації в Україні.

За результатами дослідження ринку Pro-Consulting проаналізувала:

  • поточну і прогнозну місткість ринку;
  • рівень конкуренції на ринку;
  • бар'єри і ризики для нових гравців;
  • наявні на ринку можливості для розвитку.

Замовнику надано рекомендації за питаннями, що його цікавили.

З наведених вище кейсів можна переконатися в тому, що маркетингові дослідження є дієвим засобом інформаційно-аналітичної підтримки бізнесу як в поточній діяльності, так і при прийнятті ключових рішень.

Купити готовий аналіз ринку з більш ніж 1800 готових проектів можна в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting. Щоб замовити ексклюзивне маркетингове дослідження, скористайтеся нашими контактними даними.

Прочитайте також про маркетингове опитування як інструмент аналізу ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами