Компанії, що працюють в сфері виробництва і переробки сільськогосподарської продукції, проводять маркетингові дослідження для отримання актуальної інформації про поточні умови на ринках, які їх цікавлять. Варіанти цілей, які переслідують ініціатори досліджень, і отримані за підсумками аналізу ринків результати, наведемо на прикладах реально реалізованих проектів.
Ринок курячих яєць - готове маркетингове дослідження
В консалтингову фірму звернулася одна з найбільших агропромислових компаній України, що займається виробництвом курячих яєць і яєчних продуктів.
Мета маркетингового дослідження - визначення поточної ринкової позиції виробника для підготовки виходу на IPO.
В результаті проведеного Pro-Consulting аналізу ринку:
Оцінивши глибину дослідження, компанія-замовник підписала з Pro-Consulting договір на проведення щорічних маркетингових досліджень ринку.
Ознайомтеся зі структурою і анотацією до готового аналізу ринку яєць і яєчних продуктів світу (2019 рік) - Pro-Consulting може проаналізувати ваш ринок по аналогічній структурі, або ж актуалізувати даний звіт.
Ринок сушених овочів - дослідження ринку
Клієнт, який займається виробництвом високоякісних сушених овочів, в рамках сертифікації ISO 22000 HACCP, замовив дослідження ринку з метою оцінки поточної і прогнозної ситуації на ньому, визначення шляхів подальшого розвитку бізнесу.
Готове маркетингове дослідження ринку сушених овочів від Pro-Consulting включає:
Крім відомостей про цільовий ринок, замовник отримав рекомендації щодо спрямованості та змісту ефективної маркетингової стратегії розвитку.
Ринок ягід і кісточкових культур
До консалтингового агентства звернулася група компаній, яка входить в міжнародний холдинг, що працює в АПК України з 90-х років. Замовника цікавила ситуація на вітчизняному ринку ягід і кісточкових культур з метою розробки стратегії розвитку в цьому напрямку.
Готовий аналіз ринку дозволив:
Між клієнтом і компанією Pro-Consulting була досягнута домовленість про періодичну інформаційно-аналітичну підтримку.
Ознайомтеся з рекомендованою базовою структурою аналізу ринку.
Комплексний аналіз ринків АПК за кількома напрямками
Замовником комплексного маркетингового дослідження виступила група компаній, що спеціалізується на:
Клієнт вирішив диверсифікувати бізнес і зацікавився ринками:
Pro-Consulting вивчила поточну ситуацію на всіх ринках, що цікавлять замовника, і надала інформацію про:
Окремо було проведено аналіз імпорту сировини для виробництва мікродобрив (почитайте про аналіз імпорту як частину аналізу ринку).
Ознайомтеся з коротким оглядом ринків насіння, добрив і засобів захисту рослин в дрібній фасовці.
Ринок сільськогосподарської авіації
Ще одним прикладом є замовлення маркетингового дослідження холдингом в галузі хімічної промисловості, що випускає азотні добрива. Група компаній вже додатково освоїла випуск органічної продукції і хотіла оцінити перспективність ринку сільгоспавіації в Україні.
За результатами дослідження ринку Pro-Consulting проаналізувала:
Замовнику надано рекомендації за питаннями, що його цікавили.
З наведених вище кейсів можна переконатися в тому, що маркетингові дослідження є дієвим засобом інформаційно-аналітичної підтримки бізнесу як в поточній діяльності, так і при прийнятті ключових рішень.
Купити готовий аналіз ринку з більш ніж 1800 готових проектів можна в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting. Щоб замовити ексклюзивне маркетингове дослідження, скористайтеся нашими контактними даними.
Прочитайте також про маркетингове опитування як інструмент аналізу ринку