in stock

Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 28
Таблиць: 15
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська
18650 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку ковбасних виробів в Україні за 2018 – 9 міс. 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було розглянуто державне регулювання галузі. Визначено обсяги виробництва, імпорту та експорту ковбасних виробів, розраховано ємність ринку в досліджуваний період. Досліджено конкуренцію на ринку: хто є основними операторами та які їхні частки на ринку. Проаналізовано особливості зовнішньої торгівлі ковбасними виробами. Вивчено особливості споживання на ринку, описано основні канали збуту. За результатами дослідження сформовано висновки, досліджено інвестиційну привабливість галузі.
Ковбасні вироби є важливою складовою харчування українців, навіть більше, ковбаса традиційно використовується в українській кулінарії. Окрім цього, дана група товарів входить до переліку мінімального «споживчого кошика», оновленого урядом 11 жовтня 2016 року.
З точки зору сировини для ковбасних виробів, в цілому на ринку спостерігається позитивна тенденція. В січні-вересні 2020 році спостерігаємо незначне падіння в реалізації на забій сільськогосподарських тварин, що, перш за все, пояснюється загальноекономічним падінням в цей період.


Через карантин не відбулося зменшення споживання ковбасних виробів, оскільки паралізованість більшості сфер життя не призвела до того, що люди перестали вживати цей товар. Навіть навпаки, скорочення купівельної спроможності населення спонукає до споживання ковбасних виробів як замінника більш дорогого м’яса. Зважаючи на те, що ситуація з пандемією все ще в хиткому стані, і форс-мажори все ще можливі, можна було б припустити, що найближчим часом можливе панічне накопичення запасів, як це було навесні. Однак цей сценарій видається малоймовірним, оскільки посилення карантинних обмежень буде сприйняте спокійніше, ніж при першій хвилі вірусу.
Цікавою і доволі новою тенденцією на ринку ковбасних виробів є поява веганських ковбас. Це продукт, який виготовлений зі штучного м’яса, яке, в свою чергу, виготовляється з рослинних продуктів – переважно пшениці чи сої. Веганство як модель харчування набирає популярність по всьому світу, в тому числі й в Україні, перш за все, це можна пов’язати з популяризацією здорового харчування. Окрім цього, такі ковбаси можуть споживатися не лише веганами, а й споживачами, які мають бажання урізноманітнити свої гастрономічні звички, слідувати моді на здоровий спосіб життя тощо. Великі виробники ковбас неохоче йдуть на введення подібних інноваційних продуктів у свій асортимент, це пов’язано з необхідністю налагодження нових контактів з постачальниками сировини та перебудови обладнання. Однак створюються окремі підприємства, які спеціалізуються на веганській їжі (наприклад, «Vegetus»).
Ще однією тенденцією є певна переорієнтація ковбасних продажів у формат онлайн. З початком карантину виріс попит на доставку продуктів, щоб уникати будь-яких контактів з людьми. Така послуга реалізовується здебільшого через інтернет-сайти супермаркетів.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на ринок, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2017 – 9 міс. 2020 рр. (виробництво + імпорт – експорт)
1.3. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням, виділення тіньового ринку)
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні законодавчі особливості та бар’єри створення ковбасного виробництва
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їх зміну (якщо є))
3. Виробництво та динаміка реалізації ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр
3.1. Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
3.2. Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
3.3. Частки виробників на ринку
4. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
4.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (за асортиментними групами, сегментами, регіонально)
4.2. Частки ринку основних операторів ринку
4.3. Аналіз конкуренції на ринку. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
5. Зовнішня торгівля
5.1. Експорт ковбас з України в 2017-9 міс. 2020 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
5.2. Імпорт ковбас до України в 2017- 9 міс. 2020 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
6. Асортимент та ціноутворення на ринку
6.1. Перелік основних асортиментних груп на ринку
6.2. Середні поточні ціни на продукцію за асортиментними групами
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура (в тому числі акції)
7. Споживачі і їх вподобання
7.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель (обсяги, структура по регіонах, організаторах і учасниках)
7.3. Структурування та сегментація споживання
8. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2025 рр.
9.3. Рекомендації з розвитку на ринку (ключові позиції для розвитку)
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
10.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
10.2.1. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку.

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку ковбасних виробів у 2017-9 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т
2. Ємність ринку ковбасних виробів у 2017-9 міс. 2020 рр., в грошовому вираженні, млн. дол. США
3. Частки виробників на ринку ковбасних виробів, в натуральному вираженні, тис. т, %
4. Основні оператори ринку ковбасних виробів
5. Сегментація операторів ринку за асортиментними групами
6. Сегментація операторів ринку за регіонами
7. Частки основних операторів ринку, в натуральному вираженні, тис. т, %
8. Факторний аналіз динаміки ринкових часток основних операторів ринку ковбасних виробів
9. Частки експортерів ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр.
10. Частки імпортерів ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр.
11. Середні поточні ціни на ковбасні вироби, грн./кг
12. SWOT-аналіз ринку ковбасних виробів
13. PEST-аналіз факторів впливу на ринок ковбасних виробів
14. Сегментація ринкових ризиків
15. Карта ризиків на ринку ковбасних виробів

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка реалізації на забій сільськогосподарських тварин, в натуральному вираженні, тис. т
2. Динаміка ємності ринку ковбасних виробів у 2017-9 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т
3. Динаміка ємності ринку ковбасних виробів у 2017-9 міс. 2020 рр., в грошовому вираженні, млрд. дол. США
4. Структура ринку ковбасних виробів за походженням в 2019 році
5. Структура ринку ковбасних виробів за видами в 2019 році
6. Обсяги виробництва і реалізації ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т
7. Обсяги виробництва і реалізації ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр., в грошовому вираженні, млрд. дол. США
8. Обсяги експорту ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні, т
9. Обсяги експорту ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр., в грошовому вираженні, млн. дол. США
10. Структура експорту ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні
11. ТОП-країни, в які експортуються ковбасні вироби в 2017-9 міс. 2020 рр.
12. Обсяги імпорту ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні, т
13. Обсяги імпорту ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр., в грошовому вираженні, млн. дол. США
14. Структура імпорту ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні
15. Країни, з яких імпортуються ковбасні вироби в 2017-9 міс. 2020 рр.
16. Основні асортиментні групи ковбасних виробів за категоріями
17. ТОП-10 торгових марок ковбаси в 2020 році
18. ТОП-10 торгових марок сосисок в 2020 році
19. ТОП-10 торгових марок м’ясних делікатесів в 2020 році
20. Обсяги державних закупівель ковбасних виробів в 2017-9 міс. 2020 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
21. Структура держзакупівель ковбасних виробів по регіонах в 2020 р., в грошовому вираженні, млн. грн.
22. Структура держзакупівель ковбасних виробів по організаторах в 2020 р., в грошовому вираженні, млн. грн.
23. Структура держзакупівель ковбасних виробів по учасниках в 2020 р., в грошовому вираженні, млн. грн.
24. Сегментація споживання за частотою вживання ковбасних виробів
25. Сегментація споживання за видами ковбасних виробів відносно частоти їх уживання
26. Канали збуту продукції ковбасного виробництва
27. Сегментація роздрібної торгівлі ковбасними виробами за каналом збуту
28. Прогнозна ємність ринку ковбасних виробів в 2020-2025 рр., в грошовому вираженні, млрд. дол. США

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами