in stock

Аналітична записка по ринку кав’ярень в Києві. 2023 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2023 року
Кількість сторінок: 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
6900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кав’ярень в Києві. В результаті дослідження були наведені тенденції ринку, вплив зовнішнього середовища, динаміка цін та оцінка споживання по районам. Під всією роботою підведенні висновки.
Ринок кав'ярень у Києві продовжую зростає попри всі загрози воєнного часу, та демонструє загальну тенденцію до «незламності» бізнесу та суспільства. В умовах нестабільності на ринку, власники коригують бізнес-моделі, розвивають незвичні для них напрями та опановують нові формати роботи.
В попередні роки український ринок кави розвивався відповідно до світової тенденції зростання виробництва та стабільного збільшення попиту. Крім того, одним із ключових драйверів зростання ринку кави в Україні стало безмитне ввезення зеленого зерна. Україна не вирощує кавові зерна, але завдяки нульовому миту на зелене зерно компанії стали обсмажувати каву всередині країни. Така бізнес-модель виправдовує себе, оскільки вартість смаженого зерна вдвічі перевищує ціну зеленого. В 2022 році найбільший вплив на ситуацію на ринку, вочевидь, мали повномасштабна війна та її наслідки.
Впродовж останніх років спостерігалося зростання сегментів як дешевої, так і specialty кави. На ринок кав'ярень активно входили нові мережеві гравці, представлені АЗС, супермаркетами та магазинами біля будинку. Вони пропонують відносно дешеву та «швидку» каву в паперовій склянці, яку можна взяти з собою. Відповідно, ринок рухається у бік розширення клієнтської бази та зміни позиціонування самого напою. З іншого боку, розвивається також особлива кава і кав'ярня 3-ї хвилі. Зростає популярність альтернативної кави: фільтра та подібних. Це означає, що серед тих клієнтів, які не є цільовою аудиторією «швидкої кави», а віддають перевагу професійним напоям, зростає поінформованість про нові трендові види кави.

Детальний зміст:

1. Розвиток попри війну. Ринок кав’ярень Києва
2. Тенденції на ринку кав’ярень та чинники впливу
3. Зростання ціни на каву
4. Оцінка споживання та прогнози розвитку

Перелік таблиць:

1. Райони Києва по кількості кав’ярень та населення

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура вартості кави у кав’ярні
2. Структура споживання кави в Україні за сегментами в 2022 році

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами