Купити маркетингове дослідження - Pro-Consulting
2029

Купити маркетингове дослідження - Pro-Consulting

У компанії Pro-Consulting можна замовити маркетингові дослідження, які стануть вашим інформаційним фундаментом при прийнятті рішень для розвитку бізнесу, таких як:

  • зміна асортименту товарів, що пропонуєте;
  • ребрендінг торгової марки;
  • освоєння нового ринку або напрямку бізнесу;
  • розробка або коректування маркетингової стратегії просування;
  • виведення підприємства з-під дії кризових факторів.

Замовити маркетингове дослідження можете не тільки в переломні для вашої фірми моменти, але і під час звичайної діяльності. Таким чином ви завжди будете володіти інформацією про ринкову ситуацію, в якій доводиться працювати.

Можливо, вам буде цікаво почитати про те, що таке бізнес-план як інструмент фінансового планування проекту

В якому вигляді можна купити маркетингове дослідження в Pro-Consulting?

Pro-Consulting має каталог готових проектів, в якому можна купити маркетингове дослідження, ціна якого буде набагато нижчою, ніж якщо замовляти маркетингове дослідження з нуля.

Рішення замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting прийняли більше тисячі фірм і організацій, серед яких і вітчизняні представники середнього і малого бізнесу, і великі гравці ринків, і глобальні корпорації. Тому серед понад 1800 готових проектів можна завжди знайти і купити маркетингове дослідження потрібного вам ринку.

Ознайомтеся з рекомендованою структурою аналізу ринку

Якщо ж є необхідність замовити маркетингове дослідження з найсвіжішою інформацією і за власним технічним завданням, це завжди можна зробити, скориставшись контактними даними Pro-Consulting. Якщо ви вибрали такий варіант купити маркетингове дослідження, ціна буде залежати від обсягу проведених робіт і термінів завершення дослідження.

Замовити маркетингове дослідження можна спираючись на типовий перелік розділів, які будуть включені в звітний документ. При складанні технічного завдання є можливість:

  1. Замовити маркетингове дослідження ринку в цілому:
    • опис економічних умов;
    • ємність ринку та інші параметри;
    • сегменти ринку;
    • позитивні і негативні фактори впливу;
    • тренди розвитку, що переважають.
  2. Замовити маркетингове дослідження конкурентного середовища:
    • топ найбільших гравців і опис їх діяльності;
    • розподіл ринкових часток;
    • маркетингові стратегії просування і конкурентної боротьби;
    • бар'єри для бізнесу замовника, пов'язані з конкуренцією, і шляхи їх подолання (прочитайте про аналіз конкурентів).
  3. Замовити маркетингове дослідження споживачів:
    • портрет споживчої аудиторії цільового товару;
    • очікування покупців і можливості їх задоволення;
    • особливості споживання в сегменті онлайн-торгівлі;
    • державна і корпоративна сфери споживання.

Почитайте про готові маркетингові дослідження

  1. Замовити маркетингове дослідження інвестиційної привабливості ринку:
    • ризики та можливості за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
    • факторний аналіз інвестиційної привабливості;
    • маркетингові стратегії.
  2. Замовити маркетингове дослідження рекламної сфери:
    • порівняльні аналіз ефективності рекламних носіїв;
    • моніторинг реклами в ЗМІ та соціальних мережах;
    • аналіз масиву цільових запитів в пошукових системах;
    • пропозиції щодо концепції рекламної кампанії;
    • аудит результатів проведеної рекламної кампанії за допомогою телефонних опитувань і фокус-груп.
  3. Замовити маркетингове дослідження власного місця на ринку компанії-замовника:
    • загальна місткість ринку;
    • розподіл часток замовника і конкурентів в різних розрізах;
    • оцінка ефективності взаємодії з клієнтами шляхом запуску «таємного дзвінка» або «таємного покупця»;
    • пропозиції по зміцненню ринкової позиції замовника.

Перегляньте матеріал про аналіз попиту як частину маркетингового дослідження

  1. Замовити маркетингове дослідження каналів збуту продукції:
    • можливі канали збуту і їх порівняльна характеристика;
    • особливості збуту в роздрібних торгових точках;
    • дистанційна торгівля в період карантину;
    • цінові політики;
    • маркетингові інструменти просування товарів в каналах збуту.

Зв'яжіться з Pro-Consulting для уточнення оптимальної методології вивчення вашого ринку

Якщо ви хочете замовити маркетингове дослідження за напрямками, що не входять до наведеного вище переліку, ми обговоримо це в ході офлайн- або онлайн-брифінгу та задовольнимо ваші потреби в аналітиці ринку в будь-якому випадку.

Пам'ятайте, що простіше купити маркетингове дослідження, ціна якого досить доступна для бізнесу будь-якого масштабу, ніж виправляти наслідки дій наосліп.

Можливо, вам буде корисно прочитати про аналіз імпорту як складову дослідження ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами