Маркетингова стратегія просування - проконсультуйтесь в Pro-Consulting
2803

Маркетингова стратегія просування - проконсультуйтесь в Pro-Consulting

Маркетингова стратегія просування: цілі розробки

У кожного підприємства є продукт, який воно пропонує споживачам. Від того, як підприємство буде його пропонувати, залежить успішність всієї справи, в яку вкладено ресурси. Щоб не вести бізнес наосліп потрібна продумана маркетингова стратегія просування продукту. Не менш важлива і маркетингова стратегія розвитку підприємства, яка може бути спрямована на вирішення таких завдань:

  • підвищення рентабельності діяльності компанії;
  • поліпшення ринкової позиції бізнесу;
  • зростання обсягу продажів;
  • розширення частки підприємства на ринку та ін.

Якщо вас цікавлять частки ваших конкурентів/контрагентів на ринку, зв'яжіться з Pro-Consulting. Така аналітика - всього лише складова маркетингового дослідження

Маркетингова стратегія просування дозволить сконцентрувати зусилля всіх відділів вашої компанії на досягненні комерційних цілей, оптимально витрачаючи при цьому наявні в розпорядженні ресурси.

Маркетингова стратегія просування товару: типова структура

Кожна маркетингова стратегія просування, розробку якої клієнти довірять Pro-Consulting, є дорожньою картою вирішення поставлених завдань, відштовхуючись від наявних початкових умов і можливостей. Для кожного замовника розроблена нашою командою маркетингова стратегія бізнесу унікальна і ексклюзивна, але існує типовий перелік пунктів, які може містити будь-яка маркетингова стратегія просування.

Дізнайтеся більше про аналіз ринку як спосіб отримання прогнозних показників і ретроспективної аналітики ринку

Маркетингова стратегія товару, як правило, складається з:

  • дослідження цільової аудиторії споживачів;
  • опису виявлених потреб і очікувань покупців від цільового продукту;
  • розроблених принципів позиціонування товару на ринку;
  • аналізу діяльності прямих і непрямих конкурентів;
  • переліку і умов застосування найбільш ефективних маркетингових прийомів просування конкретного продукту;
  • питань організації взаємодії зі споживачами для отримання негайного відгуку на вживані кроки;
  • рекомендованих методів стимулювання продажів і допродаж із залученням операторів колл-центру;
  • шляхів підвищення впізнаваності бренду та репутації підприємства;
  • принципів і форм взаємодії всіх ланок компанії для досягнення поставленої мети.

Прочитайте статтю про аналіз конкурентів як частину маркетингового аналізу на етапі розробки маркетингової стратегії

Як бачите, маркетингова стратегія просування включає в себе як аналіз ринку, так і програму впливу на нього в інтересах замовника.

Маркетингова стратегія бізнесу: критерії, за якими вибирають Pro-Consulting

Маркетингова стратегія просування, замовлена ​​в компанії Pro-Consulting, базується на наступних наших перевагах:

  • досвід роботи в консалтингу, починаючи з 2005 року, коли ми стали дійсним членом Української Асоціації Маркетингу;
  • портфоліо Pro-Consulting, з понад 1700 виконаних проектів для понад тисячі як українських, так і іноземних компаній-замовників;
  • володінні методиками стандартів ESOMAR, що робить результати нашої роботи зрозумілими і придатними до використання в будь-якій точці світу;
  • наявності в складі компанії колл-центру, завдяки чому наша маркетингова стратегія просування товару буде гарантовано забезпечена дієвим зворотним зв'язком з споживачами;
  • можливості проведення фокус-груп та різних видів експертних інтерв'ю.

Пропонуємо Вам ознайомитися з оптимальним методом оцінки лояльності клієнтів - прочитайте матеріал

Таким чином, маркетингова стратегія розвитку підприємства від компанії Pro-Consulting представляє собою не теоретичний документ, а практичний посібник, під виконання якого відразу виділяється інструментарій, що знаходиться в розпорядженні нашої компанії.

Маркетингова стратегія просування: варіанти реалізації

За результатами попереднього узгодження умов з замовником закріплюється позаштатний стратег-маркетолог, безпосередньо яким спочатку створюється маркетингова стратегія просування товару, а потім координується і контролюється її правильне виконання.

Пропонуємо Вам ознайомитися з такою складовою аналізу ринку як аналіз попиту

Етапами роботи стратега-маркетолога в команді з аналітиками Pro-Consulting в рамках послуги «маркетингова стратегія просування» є:

  1. Проведення первинної робочої сесії, в ході якої:
    • визначаються цілі, на досягнення яких повинна бути спрямована маркетингова стратегія бізнесу;
    • оцінюються стартові позиції товару або послуги на ринку;
    • визначаються ресурси для забезпечення наступних етапів роботи.
  2. Здійснення маркетингового аналізу ринку і проектування моделі бренду, що включає:
    • загальні параметри ринку;
    • характеристики позиції, яку займає замовник;
    • аналіз конкурентів;
    • аналіз споживачів;
    • декларацію цінності бренду;
    • варіанти проектів моделей бренду (суть, вигоди, інсайди і атрибути).
  3. Розробляється маркетингова стратегія просування продукції.

Якщо ви плануєте інвестувати в новий напрямок, прочитайте, що потрібно знати при виведенні нового продукту на ринок

Документ з розробленою маркетинговою стратегією просування, крім перерахованого вище, містить:

  • річний план робіт;
  • розрахунок бюджету та інших необхідних ресурсів;
  • систему оцінки ефективності проведених заходів;
  • альтернативні сценарії дій для випадків різкої зміни ринкових умов.
  1. Формування в компанії-замовника робочого середовища, спрямованого на реалізацію маркетингової стратегії просування.
  2. Зовнішня оцінка процесу виконання плану і рекомендації щодо коригування дій в разі необхідності.

Повну інформацію про вартість і зміст послуги «маркетингова стратегія просування» і можливості її замовлення можна отримати, зв'язавшись з Pro-Consulting.

Дата розміщення: 20.10.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами