Ринок БАДів в Україні: турбота про здоров'я як каталізатор продажів
2463

Ринок БАДів в Україні: турбота про здоров'я як каталізатор продажів

Ринок біологічно активних добавок (БАДів) в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting в січні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його основні показники, вивчити асортимент і цінові політики найбільших операторів, виявити фактори впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку БАДів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок БАДів розвивається в Україні вже досить тривалий час. Станом на кінець 2020 року на ринку представлений асортимент біологічно активних добавок від більш ніж 200 компаній-виробників.

Моніторинг ринку БАДів в Україні свідчить про те, що на його розвиток впливають такі чинники:

  • зростання доходів споживачів;

Рівень наявних доходів істотно впливає на попит на ринку БАДів в Україні, оскільки даний вид товарів не відноситься до продукції першої необхідності, а значить гроші на БАДи виділяються домогосподарствами за залишковим принципом.

Перегляньте статтю про аналіз попиту як частину дослідження ринку

  • поширення ідей здорового харчування;

Біологічно активні добавки позиціонуються в суспільній свідомості як елемент правильної дієти.

  • сезонність попиту;

Багато видів БАДів розглядається споживачами як замінники природних вітамінів і мікроелементів, тому їх більше купують в зимово-весняний період сільськогосподарського міжсезоння.

  • вдосконалення технологій виробництва;

Якість продукції на ринку БАДів в Україні підвищується, що покращує ставлення до неї потенційних споживачів, хоча велика частка скепсису, викликана недоліками операторів ринку в минулі роки, ще зберігається.

Можливо, вам стане в нагоді матеріал про аналіз фармацевтичного і аптечного ринків в Україні - прочитайте

Аналіз ринку БАДів в Україні включає вивчення масиву цільових запитів до пошукових систем в мережі інтернет. Підвищені інтерес до теми біологічно активних добавок з боку українців зафіксований в травні і листопаді-грудні 2020 року.

Прочитайте матеріал про фактори ринку і стратегії відкриття аптеки

Сплески інтересу до БАДів споживачів в зазначені періоди аналітики Pro-Consulting пов'язують з настанням першої і другої хвиль коронавірусу. Таким чином, ринок БАДів в Україні зростає завдяки існуючим в суспільстві трендам:

  • підвищення уваги до власного здоров'я та здоров'я членів сім'ї;
  • поширення моди на здоровий спосіб життя серед молоді;

Підвищенню уваги молодіжної аудиторії до БАДів сприяє діяльність блогерів, які пропагують ЗСЖ в зв'язці зі вживанням біологічно активних добавок.

  • прагнення посилити імунітет організму під час пандемії коронавірусу.

У період піків захворюваності багато українців не зверталися до лікарів, а займалися самолікуванням, в тому числі з використанням БАДів. У обов'язковий набір лікарських засобів в активній фазі і після коронавірусної хвороби входять вітамінні комплекси (вітаміни Д, С, цинк та інші), які відповідають складу деяких БАДів.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку біологічно активних добавок (БАД) в Україні (2021р.) - ознайомтеся зі структурою звіту

Загальний аналіз ринку БАДів в Україні показує, що більше 80% його обсягу (почитайте про аналіз обсягу ринку) заповнений імпортною продукцією. Причому в 2020 році імпорт таких біологічно активних добавок, як дієтичні добавки, протеїнові коктейлі для спортсменів, вітамінні суміші, вітамінно-мінеральні комплекси, фіточаї та інші, збільшився на 70% в порівнянні з 2019-м.

Рекомендуємо почитати про аналіз імпорту як складову аналізу ринку

Маркетингове дослідження ринку БАДів в Україні дозволило виділити наступні найбільш ефективні канали реалізації продукції.

Перспективи каналів збуту БАДів (оцінка Pro-Consulting):

  • Лікарі. Українці в основному довіряють лікарям. Однак, оскільки БАДи не відносяться до лікарських засобів, лікар не може виписати їх для лікування, а просто рекомендує, але це все одно позитивно впливає на продажі;
  • Клініки. Приватні клініки можуть пропонувати БАДи своїм платоспроможним клієнтам в якості профілактичних вітамінних засобів;
  • Мережевий маркетинг. Може забезпечити більш доступні ціни на БАДи через прямі поставки від виробника, менші витрати на рекламу продукції, знижки для клієнтів на різних рівнях піраміди;
  • Онлайн. Популярність дистанційних покупок збільшується; реклама в соціальних мережах і блогах є дієвим інструментом просування товару на ринку БАДів в Україні.

Більш докладно про особливості та перспективи даної сфери бізнесу можна дізнатися з матеріалу аналізу ринку БАДів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Рекомендуємо прочитати ще один аналітичний матеріал про ринок БАДів в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами