Аналіз ринку України: шлях до ефективності в будь-яких умовах
2878

Аналіз ринку України: шлях до ефективності в будь-яких умовах

Аналіз ринку України: оцінити потреби

Необхідність замовити аналіз ринку України виникає у клієнтів компанії Pro-Consulting в разі підготовки до прийняття найважливіших для організації та ведення бізнесу рішень, таких як:

  • вихід на ринок нового продукту;
  • освоєння додаткових напрямків діяльності;
  • здійснення ребрендингу торгової марки;
  • підготовка великої рекламної кампанії;
  • розробка комплексної маркетингової стратегії, спрямованої на зміцнення ринкової позиції фірми;
  • проведення оперативних антикризових заходів.

У всіх перерахованих вище випадках абсолютно необхідне попереднє отримання актуальної та достовірної інформації по ринковому середовищу, яку надасть вам аналіз ринку України.

Також ознайомтесь з матеріалом про послугу з розробки маркетингової стратегії просування

Аналіз ринку України: переваги Pro-Consulting

У нашій країні працює досить багато маркетингових агенцій, яким можна замовити аналіз ринку України. З урахуванням важливості якісного виконання цього дослідження, доручати його доцільно консалтингової компанії, що володіє знаннями і досвідом, а також доступом і технічними можливостями для збору і обробки інформації. Таким критеріям вибору виконавця послуги з аналізу ринку України відповідає Pro-Consulting:

  1. Наша компанія стала дійсним членом Української Асоціації маркетингу ще в 2005 році.
  2. З 2004 року ми виконали близько двох тисяч досліджень ринків для більш ніж тисячі клієнтів з різних країн.
  3. Аналіз ринку України з різних галузей економіки займає більшу частину наших кейсів.
  4. Аналітики Pro-Consulting не тільки досконало володіють кабінетними і польовими методами досліджень, а й мають доступ до необхідних для їх проведення відомостей, а також технічну можливість використовувати власний колл-центр компанії і обладнану апаратурою фіксації студію для проведення фокус-груп та інтерв'ю.

Ознайомтеся з прикладами структур та анотаціями до готових аналізів ринків від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.

Аналіз ринку України: джерела інформації

Реалізація послуги «аналіз ринку України» здійснюється компанією Pro-Consulting шляхом поєднання кабінетних і польових методів отримання і обробки даних. Кабінетний аналіз ринку України виконується на підставі відомостей, що містяться в:

  • таблицях Державної служби статистики;
  • звітах міністерств, відомств та інших державних структур;
  • дослідженнях неурядових організацій, які раніше проводили аналіз ринку України;
  • публікаціях спеціалізованих економічних видань і засобів масової інформації;
  • матеріалах різних галузевих конференцій, виставок та інших заходів;
  • презентаціях найбільших операторів ринку;
  • інформаційних масивах мережі інтернет;
  • власних базах даних Pro-Consulting, наших партнерів і замовників.

Прочитайте також про телефонні опитуваннях населення як інструмент польового дослідження ринку

Аналіз ринку України був би неповним без інформації, отриманої шляхом:

  • телефонних опитувань за допомогою колл-центру компанії Pro-Consulting;
  • з'ясування споживчих настроїв за допомогою проведення фокус-груп та глибинних інтерв'ю;
  • залучення до вирішення проблем компетентних фахівців в рамках експертних опитувань.

Аналіз ринку України: типова структура готового звіту по ринку

Наявність відпрацьованих методик проведення аналізу ринку України передбачає наявність типової структури звіту. Незважаючи на те, що зміст готового звіту з аналізу ринку України кожен раз визначається технічним завданням замовника, останній може вибрати всі або деякі цікаві для нього розділи з наступного переліку можливих:

  1. Загальний аналіз ринку України:
    • описова частина;
    • основні параметри;
    • сегментація за різними ознаками;
    • фактори впливу та тенденції розвитку.
  2. Нормативно-правова база ведення бізнесу:
    • особливості державного регулювання;
    • питання ліцензування;
    • оподаткування;
    • умови участі в тендерах з держзакупівель.
  3. Аналіз ринку України по виробництву і реалізації продукції:
    • кількісні показники;
    • вартісні показники;
    • графічне представлення динаміки змін в тимчасовому інтервалі.
  4. Аналіз ринку України в розрізі діяльності конкурентів:
    • перелік і опис найбільших гравців ринку;
    • сегментація операторів ринку за ринковими частками, видами продукції і іншими параметрами;
    • застосовувані конкурентами маркетингові стратегії і ступінь їх ефективності;
    • оцінка ризиків, пов'язаних з конкурентним середовищем.
  5. Аналіз ринку України за обсягами продажів:
    • за видами продукції;
    • по виробникам;
    • по продавцям;
    • продажі в секторі В2В.
  6. Аналіз ринку України і зовнішня торгівля:
    • кількісні та грошові обсяги експортно-імпортних операцій;
    • географія поставок;
    • мита;
    • ризики та бар'єри для ЗЕД.
  7. Ціновий аналіз ринку України:
    • діапазони цін на цільову продукцію;
    • фактори ціноутворення;
    • цінові політики операторів ринку;
    • умови забезпечення рентабельності бізнесу.
  8. Споживчий аналіз ринку України:
    • характеристика цільової аудиторії;
    • очікування і переваги споживачів;
    • ставлення покупців до певних брендів;
    • особливості онлайн споживання;
    • споживання в державному секторі.
  9. Аналіз ринку України по каналах збуту:
    • перелік можливих каналів збуту;
    • оцінка ефективності в різних умовах;
    • критерії вибору і розвитку каналів збуту.
  10. Асортиментний аналіз ринку України:
    • представлена на ринку продукція;
    • характеристики товарів прямих і непрямих конкурентів.
  11. Аналіз ринку України з точки зору інвестиційної привабливості:
    • результати SWOT- і PEST-аналізу;
    • опис і графічне представлення ризиків, бар'єрів, можливостей і переваг.
  12. Заключна частина звіту за завданням «аналіз ринку України», що містить висновки, прогнози та рекомендації аналітика.

Прочитайте про аналіз попиту як складову аналізу ринку

Аналіз ринку України виконується і оформлюється відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR, що робить його зрозумілим в будь-якій країні світу.

Аналіз ринку України: антикризові варіанти

У період різких змін умов ведення бізнесу, пов'язаних з дією різних кризових чинників, життєво необхідно прийняти оперативні рішення щодо оптимізації діяльності підприємства, а перед цим зробити аналіз ринку України в стислі терміни.

Pro-Consulting підготувала спеціальний антикризовий варіант послуги «аналіз ринку України», що включає:

  • експрес-аналіз ринку України з терміном виконання до п'яти робочих днів;
  • глибинний антикризовий аналіз ринку України - до двох тижнів.

Відмінностями антикризового варіанту послуги «аналіз ринку України» від звичайного є:

  • облік інформації тільки з моменту початку кризи;
  • побудова прогнозів виключно на період дії негативних чинників;
  • виявлення методів конкурентної боротьби в період кризи;
  • видача рекомендацій по адаптації бізнесу до нових умов.

Дізнайтеся більше про можливість придбати готове маркетингове дослідження - ви зможете заощадити час на підготовку індивідуального дослідження ринку

Експрес-аналіз ринку України містить:

  • характеристику актуальних умов ринку;
  • тенденції зміни ринкової ситуації;
  • значущі кількісні і якісні параметри;
  • стратегії просування продукції основних конкурентів;
  • нові настрої і мотивації споживачів.

Глибинний антикризовий аналіз ринку України додатково включає:

  • детальне дослідження змінених принципів взаємодії конкурентів з постачальниками і покупцями:
    • канали поставок і збуту, що використовуються;
    • цінові політики;
    • фактори собівартості і рентабельності;
  • зміни зовнішньоекономічної діяльності в період кризи;
  • умови корпоративних і державних закупівель;
  • рекомендації щодо забезпечення прибутковості діяльності підприємства:
    • варіанти унікальних торгових пропозицій;
    • коригування маркетингової стратегії просування продукції;
    • використання ринкових ніш і можливостей, які з'явилися .

Аналіз ринку України: ціна дослідження

Вартість послуги аналізу ринку визначається в індивідуальному порядку в залежності від наступних параметрів технічного завдання:

  • досліджуваний сектор економіки;
  • задіяні методи збору та обробки інформації;
  • тимчасові рамки проведення дослідження;
  • ступінь складності розкриття поставлених замовником питань;
  • географія дослідження.

Досвід клієнтів Pro-Consulting говорить про те, що аналіз ринку багаторазово окупить всі витрати на його проведення. Щоб підстрахувати свої бізнес-рішення і уникнути великих витрат у майбутньому через відсутність аналітики ринку, замовляйте аналіз ринку України, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, відвідайте розділ сайту «Аналітика і бізнес-ідеї» - ви знайдете багато оглядових аналітичних статей по різних ринках

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами