in stock

Аналіз ринку столової та мінеральної води в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Травень 2022 року
Кількість сторінок: 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 16
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку столових та мінеральних вод в Україні, під час якого виявили основні тенденції. У звіті представлена динаміка виробництва та зовнішньої торгівлі столовими та мінеральними водами, а також динаміка реалізації сировини, географічна структура експорту та імпорту, структура виробництва вод в Україні, споживчі переваги щодо мінеральної водиУкраїна має значні запаси мінеральних вод. Завдяки їх чисельності та різноманітності, ...

in stock

Дослідження ринку столової та мінеральної води в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Березень 2022 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку столових та мінеральних вод в Україні у 2020 році.Ринок мінеральних вод України розвинений. Попит майже повністю забезпечується внутрішнім виробництвом. Частка імпорту незначна і не перевищує 5%. Експорт також здійснюється в дуже малих обсягах, значна його частина – запаси питної води для суден під різними прапорами.На ринку існує велика конкуренція. Функціонують великі компанії, які володіють унікальними ...

in stock

Аналіз ринку сосисок в тісті (напівфабрикати та готові страви) в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Лютий 2022 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 14
Мова звіту: українська

in stock

Аналіз ринку свіжої груші в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Лютий 2022 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку свіжої груші в Україні. З урахуванням тенденції на здоровий спосіб життя і правильне харчування, попит на фрукти, у тому числі груші, зростає. У дослідженні було проаналізовано тенденції розвитку ринку, розраховано ємність ринку, проведено сегментацію продукції на ринку на осінні, зимові, літні сорти, визначено головних споживачів, а також досліджено їх переваги. Визначено динаміку середніх цін на продукцію. Крім ...

in stock

Аналіз ринку міцних алкогольних напоїв (настоянок) в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Лютий 2022 року
Кількість сторінок: 78, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 13
Мова звіту: українська

in stock

Аналіз ринку корму для домашніх тварин в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Лютий 2022 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 11
Мова звіту: російська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кормів для домашніх тварин в Україні в 2018 – 2021 рр., яке включає корми для собак та котів. У ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічну діяльність та споживання готових кормів для тварин у країні, визначено основних операторів ринку, представлено середні роздрібні ціни на готовий корм ...

in stock

Дослідження ринку квашених овочів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Грудень 2021 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку квашених овочів в Україні у 2018-2020 роках. У ході аналізу було охарактеризовано тенденції розвитку ринку квашених овочів, досліджено показники виробництва та реалізації. Також у ході аналізу було виявлено споживчі переваги. З вищепереліченого було зроблено висновки.Збільшення міського населення в країнах, що розвиваються, відсоток якого перевищує 50%, впливає на зростання торгівлі фруктами та овочами. Зокрема оператори ринку ...

in stock

Аналіз ринку альтернативної олії в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Грудень 2021 року
Кількість сторінок: 85, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 40
Мова звіту: Російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку альтернативної олії в Україні, який включає таку продукцію, як гарбузова олія, лляна олія, конопляна олія, соєва олія, ріпакова олія, масло обліпихи, кукурудзяна олія, олія з виноградних кісточок, олія з авокадо.У ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку альтернативної олії в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічну діяльність та споживання альтернативної олії в Україні, визначено основні ...

in stock

Аналіз ринку комбікормів для риб в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 14
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку комбікормів для риб в Україні в 2018 – 6 міс. 2021 рр. У ході аналізу було виявлено основні тенденції розвитку ринку рибного комбікорму, проаналізовано виробництво, експорт та імпорт продукції, визначено частки основних операторів, а також вивчено їх товарний асортимент. Крім того, під час дослідження було проаналізовано споживачів, їх вподобання та потреби. Найбільш складним і актуальним ...

in stock

Дослідження ринку ковбасних виробів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 31
Таблиць: 13
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку ковбасних виробів в Україні за 2017-1 пів. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі. Ковбасні ...

in stock

Аналіз ринку квашених овочів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 14
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку квашених овочів в Україні за 2018-1 пів. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі. Аналітиками ...

in stock

Дослідження ринку ковбасних виробів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку ковбасних виробів України.У ході аналізу було охарактеризовано загальну характеристику ринку, виробництво та динаміку реалізації ковбасних виробів, зовнішню торгівлю, основні асортиментні групи на ринку, висновки, прогнозні показники.Ковбасні вироби є важливим складником харчування українців, навіть більше, ковбаса традиційно використовується в українській кулінарії. Крім цього, дана група товарів входить до переліку мінімального набору споживчого кошика.З погляду сировини для ...

in stock

Аналіз ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 18
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні за 2018-1 пол. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, розраховано ємність ринку, оцінено виробництво, розглянуто імпорт та експорт, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано ...

in stock

Аналіз ринку макаронних виробів України. 2021 рік

Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку макаронних виробів. У ході аналізу було виділено тенденції розвитку ринку, оцінено обсяги виробництва, експорту та імпорту, виділено основні оператори ринку. Складено асортиментну матрицю ринку, відстежено динаміку цін на продукцію та середні поточні ціни. Проаналізовано позиціонування конкурентів над ринком макаронних виробів, виділено переваги споживачів, складено споживчий портрет. Виділено та проаналізовано канали збуту продукції. Надано висновки та ...

in stock

Аналіз ринку сухих сніданків. 2021 рік

Дата підготовки: Жовтень 2021 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 12
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження сухих сніданків в Україні за 2019 рік. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі.Сухі сніданки ...

in stock

Огляд ринку бутильованої води у Києві. 2021 рік

Дата підготовки: Жовтень 2021 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 4
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бутильованої води, виділено ключові гравці на ринку, а також проведено опитування споживачів.У ході дослідження було виділено такі тенденції, як збільшення попиту на доставку бутильованої води додому, що пов'язано з трендом на здорове харчування, а також впливом COVID-19. Через пандемію багато людей перейшли на віддалену роботу, і ті, хто пив воду в офісі, тепер замовляють ...

in stock

Аналіз ринку сушених овочів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 21
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку сушених овочів в Україні. Досліджувався загальний ринок сушеної продукції, можливості використання сушених овочів, технології сушки. Увага приділялася таким овочам як капуста, морква, буряк, цибуля та часник. В Україні зростає інтерес до виробництва сушеної плодово-ягідної продукції. Позитивна тенденція зберігається і у нинішньому році.Однак попри позитивній динаміці росту експорту сушених фруктів і ягід, із овочами ситуація гірша, ...

in stock

Дослідження ринку пшеничного хліба та прісних борошняних виробів України. 2019 – 2020 рр.

Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження ринку пшеничного хліба та прісних борошняних виробів в Україні у період 2019-2020 років. Зокрема, були розглянуті загальні характеристики та тенденції ринку пшеничного хліба та прісних борошняних виробів, динаміка виробництва та ємність ринку, імпорт та експорт продукції на ринку, а також уподобання споживачів на ринку пшеничного хліба та прісних борошняних виробів.Хліб та різні види хлібобулочних виробів ...

in stock

Аналіз ринку яловичини в Україні, Ізраїлі, Китаї та країнах MENA в 2017 - 5 міс. 2021. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 126, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 48
Таблиць: 38
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку яловичини в Ізраїлі, Китаї та країнах MENA в 2017-5 міс. 2021 роках, яке охоплює такі сегменти: яловичина і телятина, свіжа або охолоджена, в тушах, напівтушах і четверта, яловичина і телятина, свіжа або охолоджена, у відрубах, м'ясо ВРХ в замороженому вигляді і субпродукти ВРХ. В ході аналізу ринку були проаналізовані основні тенденції, показники виробництва, імпорт ...

in stock

Аналіз ринку ХБВ в Україні за 2018 - 1 пол. 2021 рр.

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 28
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку хлібобулочних виробів в Україні, що включає таку продукцію як безглютенові хлібці, крутони, тортильї, пиріжки з начинкою, снеки, сухарики, панірувальні сухарі, тостовий хліб. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку ХБВ в Україні, проаналізовані виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання великої кількості продуктів, визначені основні оператори ринку, проведено оцінку обсягу експорту \ імпорту. Також ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами