in stock

Аналіз ринку консервації Франції. 2024 рік

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 35
Мова звіту: українська, російська, англійська

Франція є одним із найбільших виробників овочів в Європі. Проте в попередні роки низка чинників негативно вплинули на ефективність галузі – інфляція в ланцюжку створення цінності галузі, неврожайні роки, призвели до падіння конкурентоспроможності французького АПК, що вплинуло на заміщення вітчизняної продукції на імпортну – насамперед, з Іспанії, Італії, Тунісу та інших країн. Дослідження зосереджене на вивченні ринку овочевої консервації, зокрема, ...

in stock

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 37 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 35
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку слабоалкогольних напоїв в Україні. В ході роботи було проаналізовано загальні тенденції на ринку, сегменти, структуру, виробництво, імпорт, експорт, сировинну базу, ціни, споживання. Під роботою підведенні висновки та побудовані гіпотези ринку. Створено SWOT, PEST LE аналізи.Слабоалкогольні напої – це лікеро-горілчані напої міцністю до 9%, виготовлені на основі водно-спиртової суміші з використанням інгредієнтів, напівфабрикатів та консервантів, ...

in stock

Аналіз ринку горіхів та сухофруктів в Україні. 2021 – 1кв. 2024 р.

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 32
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку горіхів та сухофруктів в Україні з метою визначення ключових характеристик та тенденцій розвитку галузі. Досліджено сегментацію ринку за видами горіхів та сухофруктів.Здійснено розрахунок загальних показників ринку горіхів та сухофруктів, включаючи ємність ринку у натуральному та грошовому виразі за період з 2021 по 1 квартал 2024 рр.Окремий аналіз проведено у сфері зовнішньої торгівлі ...

in stock

Аналіз ринку харчових фарбників в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 28
Мова звіту: українська, російська, англійська

Харчові барвники – це речовини, які використовуються для надання кольору харчовим продуктам і напоям. Основна мета використання харчових барвників – покращити зовнішній вигляд продуктів, зробити їх більш привабливими для споживачів та підтримати стабільність кольору під час зберігання.Кінцевими споживачами харчових барвників є виробники харчових продуктів, окремі особи, ресторани та заклади громадського харчування. Найбільша частка використання харчових барвників припадає на газовані напої, ...

in stock

Аналіз ринку алкогольних напоїв в Україні. 2021-І кв. 2024 рр.

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 13 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії було проведено дослідження ринку алкогольних напоїв в Україні. В ході роботи було проаналізовано: долі в розрізі товарів віскі/горілка/бренді/ром та текіла/джини/лікери, по каналам продажу, зміни в споживанні, тенденції в цінових сегментах та маркетингу, команди продажів ТОП операторів ринку.Найбільш популярний розмір тари для алкогольних напоїв в Україні дорівнює 0,5 л (39,3% ринку), 0,7 л є більш обмеженим в обігу (31,4%), ...

in stock

Аналіз ринку начинок для випічки в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 48
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку начинок для випічки. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Начинка для хлібопекарських виробів – це інгредієнт (або суміш інгредієнтів) який використовується для покращення смаку, текстури та зовнішнього вигляду готових продуктів. Вона є важливим компонентом в тістечках, тортах, пончиках, пирогах та інших випічках, надаючи їм додатковий аромат, привабливий зовнішній вигляд ...

in stock

Аналіз ринку соусів в Україні. 2023 – 1 кв. 2024 р.

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 23
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було досліджено ринок соусів в Україні 2023 - 1 кв. 2024 року. Було проведено дослідження ринку соусів в Україні з 2023 по 1 квартал 2024 року. Аналіз показав вплив макроекономічних факторів, змін у споживчому попиті та конкуренції на ринку. Дослідження виявило зростання виробництва соусів, яке було обумовлене збільшенням попиту та впровадженням нових технологій. Експорт продукції також збільшився, особливо ...

in stock

Аналіз ринку кондитерських виробів у Польщі. 2021-2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 43
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проаналізовано ринок кондитерських виробів в Польщі. Протягом періоду з 2021 по 2024 рік спостерігалося стабільне зростання виробництва кондитерських виробів у Польщі, що було зумовлене збільшенням попиту на ці продукти та впровадженням нових технологій в галузі. Варто відзначити позитивні тенденції у збільшенні експорту, зокрема до країн Європейського Союзу. Однак, зростання витрат на виробництво та збільшення конкуренції призвели до ...

in stock

Аналіз ринку консервації Німеччини. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 36
Мова звіту: українська, російська, англійська

Овочева консервація є харчовою продукцією, призначеною для тривалого зберігання. Ринок овочів в Німеччині відіграє важливу роль, оскільки овочі посідають значну частку раціону в німецькій кухні. Консервація спрощує споживання сезонних овочів, а також обробку овочів для вживання в німецькій кухні.Одним з найважливіших чинників зменшення збору овочів останнім часом стає політика сталого розвитку, у тому числі відновлення ґрунтів. Дослідження зосереджене на вивченні ...

in stock

Аналіз ринку м’яких сирів у Києві та області. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 13, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 6
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку м’яких сирів у Києві та області з метою визначення ключових характеристик та тенденцій розвитку галузі в секторі ХоРеКа. Досліджено сегментацію ринку за видами сирів та видами закладів громадського харчування, які використовують м’які сири у своїх стравах.Детально проаналізовано імпорт таких м’яких сирів, як «Філадельфія», «Маскарпоне» та «Креметта» у натуральному та грошовому виразі в ...

in stock

Аналіз ринку халви в Україні. 2021-1 кв. 2024 р.

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку халви та східних солодощів в Україні в 2021 – 1 кв. 2024 рр.В Україні ринок східних солодощів представлений продукцією вітчизняного виробництва та імпортними товарами. Лідером по популярності продажу є халва - продукт, виготовлений з насіння с або горіхів, борошна та цукру, що має широкий асортимент в залежності від рецептури виготовлення та складу наповнювачів, що ...

in stock

Аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні. 2021-І квартал 2024р.

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 31
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку хлібобулочних виробів (ХБВ). В ході роботи проаналізовано наступні категорії: тренди досліджуваного ринку та суміжних ринків обладнання та сировини, імпорт, експорт, виробництво товару та найбільших гравців, аналіз асортименту. Під роботою підведені висновки та побудовані гіпотези розвитку ринку.Ринок хлібобулочних виробів (ХБВ) в Україні представлений широким асортиментом продукції – хлібні продукти (хліби, батони, багети тощо), солодка ...

in stock

Аналіз рівня впізнаваності бренду виробника м'ясної продукції. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз рівня впізнаваності бренду виробника м’ясної продукції. Проаналізовані уподобання споживачів при виборі ковбасних виробів та їх відношення до різних торгових марок м’ясної продукції. Також були визначені асоціації, які нагадують про бренд м’ясної продукції.Додатково розглянуті критерії вибору ковбасних виробів та їх значимість.Досліджено вплив каналів просування на рівень впізнаваності бренду м’ясної продукції та розроблені рекомендації щодо ...

in stock

Аналіз імпорту рослинного молока та продуктів на його основі в Україну. 2023-1 кв. 2024 рр.

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: Excel, 1 табл.
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Про-Консалтінг проведений аналіз імпорту рослинного молока та продуктів на його основі, виокремлені категорії товарів як то вершки, морозиво та йогурти на рослинній основі (органічно-рослинний замінник вершків), рослинні види молока (соєве, кокосове тощо) та напої безалкогольні на їх основі, інші веганські питні продукти на рослинній основі. База дає можливість виокремити продукти за видами, імпортерами та торгівельними марками продукції. Що ...

in stock

Аналіз ринку овочевої консервації в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 38
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку овочевої консервації (огірки, помідори, перець). В ході роботи проаналізовано наступні категорії: тенденції, імпорт, експорт, виробництво, найбільші гравці, асортимент, ціни, брендинг, споживацькі потреби. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнози розвитку, SWOT, PEST LE аналізи.Протягом 2023 року на ринок консервованих продуктів в Україні впливали різноманітні фактори, які спричиняли зміни і тенденції в цінах, попиті, ...

in stock

Аналіз ринку сухофруктів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 12
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сухофруктів для таких категорій продукції як курага, сушені сливи (чорнослив), фініки, родзинки, журавлина, інжир, манго та суміші сушених фруктів. Під час аналізу були охарактеризовані загальні показники даного ринку, проаналізовано виробництво сухофруктів в Україні та динаміку торгівлі, а також визначені основні експортери та імпортери продукції у розрізі видів.Ринок сухофруктів стає все більш популярним завдяки способу ...

in stock

Аналітична записка по ринку картоплі фрі в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 4
Мова звіту: украинский, русский, английский

Компанією Pro-Consulting було проведено детальний аналіз ринку картоплі фрі в Україні за період з 2021 року по травень 2023 року. Основна увага приділяється оцінці ринкових тенденцій, попиту та пропозиції, цінової динаміки, а також визначенню основних гравців ринку та їхньої ринкової частки. Вивчено вплив економічних, соціальних та політичних чинників на розвиток ринку картоплі фрі.Згідно з отриманими результатами, ринок картоплі фрі в ...

in stock

Аналіз ринку консервованих продуктів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 51
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting проаналізовано ринок консервованих продуктів в Україні, 2023 р. Проведено аналіз світових та українських тенденцій розвитку ринку, надано оцінку змінам, що відбулися в галузі за останні роки.Ринок консервованих продуктів в Україні є досить розвиненим і різноманітним. Основні гравці на ринку - це великі компанії, які виробляють консерви масового вжитку, а також місцеві виробники, які спеціалізуються на місцевих традиційних продуктах.Найпопулярніші ...

in stock

Аналіз споживання квасу в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 38
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження позицій квасу на ринку. Дослідження позицій квасу на ринку було проведено шляхами фокус-груп у Києві та Львові, а також телефонних опитувань у Києві, Дніпрі та Львові. За результатами фокус груп було отримано: Портрет покупця та споживача;Структурування та сегментацію споживання;Впізнаваність брендів на ринку;Практики і сценарії споживання квасу;Критерії вибору квасу та драйвери купівлі;Популярність тверджень про квас;Оцінка різних видів квасу після дегустації;За результатами ...

in stock

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 32
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку заморожених напівфабрикатів в Україні.Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, як і у більшості країн світу, активно розвивається. Харчові звички споживачів сильно змінилися під час пандемії COVID-19 та тривалого перебування вдома, коли приготування їжі власноруч увійшло у вимушену звичку та потребувало нових рішень швидкого, зручного та смачного харчування. Заморожені напівфабрикати стали одним з видів продуктів, ринок яких ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами