in stock

Аналіз ринку сушених овочів в Україні в 2018-1 пол. 2021. 2021 рік

Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 21
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку сушених овочів в Україні. Досліджувався загальний ринок сушеної продукції, можливості використання сушених овочів, технології сушки. Увага приділялася таким овочам як капуста, морква, буряк, цибуля та часник. В Україні зростає інтерес до виробництва сушеної плодово-ягідної продукції. Позитивна тенденція зберігається і у нинішньому році.Однак попри позитивній динаміці росту експорту сушених фруктів і ягід, із овочами ситуація гірша, ...

in stock

Аналіз ринку яловичини в Україні, Ізраїлі, Китаї та країнах MENA в 2017 - 5 міс. 2021. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 126, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 48
Таблиць: 38
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку яловичини в Ізраїлі, Китаї та країнах MENA в 2017-5 міс. 2021 роках, яке охоплює такі сегменти: яловичина і телятина, свіжа або охолоджена, в тушах, напівтушах і четверта, яловичина і телятина, свіжа або охолоджена, у відрубах, м'ясо ВРХ в замороженому вигляді і субпродукти ВРХ. В ході аналізу ринку були проаналізовані основні тенденції, показники виробництва, імпорт ...

in stock

Аналіз ринку ХБВ в Україні за 2018 - 1 пол. 2021 рр. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 28
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку хлібобулочних виробів в Україні, що включає таку продукцію як безглютенові хлібці, крутони, тортильї, пиріжки з начинкою, снеки, сухарики, панірувальні сухарі, тостовий хліб. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку ХБВ в Україні, проаналізовані виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання великої кількості продуктів, визначені основні оператори ринку, проведено оцінку обсягу експорту \ імпорту. Також ...

in stock

Аналіз ринку горіхів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 15
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку горіхів в Україні за 2018 - 1 половину 2021 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги вирощування горіхів в розрізі видів, розрахована ємність ринку в досліджуваний період також в розрізі видів. Визначено основні оператори ринку. Досліджено зовнішня торгівля на ринку ...

in stock

Прогноз показників ринків продуктів харчування в Україні в 2021-2025 рр.

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено прогноз показників ринку продуктів харчування в Україні, який включає таку продукцію плавлений сир, сирний продукт, твердий сир, сире молоко, сухе знежирене молоко, пакетоване вершкове масло, спреди, квас.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції ринку продуктів харчування в Україні, проаналізовані виробництво, зовнішня торгівля і споживання на ринку продуктів харчування України, визначено основних операторів на ринку продуктів харчування ...

in stock

Аналіз ринку кондитерських борошняних виробів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 31
Таблиць: 11
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку кондитерських борошняних виробів в Україні за 2020 рік. В ході дослідження було проведено підрахунок основних показників ринку за досліджуваний період (виробництво, імпорт, експорт), досліджено зовнішню торгівлю на ринку (імпорт, експорт), визначені основні оператори і їх частки на ринку. Окрему увагу приділено ціноутворенню, вподобанням споживачів та каналам збуту продукції. За результатами дослідження сформовано висновки, досліджена інвестиційна ...

in stock

Аналіз ринку молочної і лимонної кислоти в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку лимонної і молочної кислот в Україні, який включає таку продукцію як лимонна кислота, молочна кислота, цитрат натрію.В ході аналізу було проаналізовано тенденції ринку лимонної і молочної кислот в Україні, виробництво і споживання лимонної і молочної кислот в Україні, представлені основні оператори ринку лимонної і молочної кислот і державне регулювання ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, наведена ...

in stock

Аналіз ринку лохини в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Червень 2021 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала огляд ринку лохини в Україні за 2017 першу половину 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії були оцінені виробництво і динаміка реалізації лохини в Україні. Була вивчена зовнішня торгівля голубикой.Огляд ринку лохини в Україні демонструє, що за останні кілька років ...

in stock

Аналіз ринку рослинного молока. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку рослинного молока. У звіті розглянуті тенденції і показники ринку рослинного молока в Україні.В аналізі ринку рослинного молока були розглянуті динаміка виробництва рослинного молока, найбільші оператори ринку (всі виробники і найбільші імпортери), а також динаміка виробництва (в натуральних і грошових показниках) і імпорту рослинного молока, споживчі переваги на ринку рослинного молока і канали збуту продукції.У дослідженні ...

in stock

Аналіз ринку шоколадної глазурі в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 9
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку шоколадної глазурі в Україні за 2019 - 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва шоколадної глазурі, розрахована ємність ринку в досліджуваний період. Визначено основні оператори ринку, їх частки. Досліджено зовнішню торгівлю на ринку (імпорт, експорт). Проведено факторний аналіз ...

in stock

Аналіз ринку оксипропільованого крохмалю Е1440 в Україні та Європі. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку крохмалю Е1440 в Україні за 2019 - 2020. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку українського ринку в динаміки, вивчено державне регулювання. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва крохмалю Е1440, розрахована ємність ринку в досліджуваний період. Визначено основні оператори ринку. Досліджено зовнішня торгівля на ринку (імпорт, експорт). На ринку Європи відібрані топ-10 країн-споживачів Е1440, ...

in stock

Аналіз ринку продуктів переробки нішевих круп України. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 129, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 93
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку нішевих круп в 2016-2020 роках, який включає таку продукцію як: сорго, просо, льон, нут; горох, кускус, квасоля, сочевиця, лущенні і мелені квасоля, нут і горох, хумус, рослинні протеїни (рослинне м'ясо, ковбаси), масло (лляне), концентрати і ізоляти (протеїни). В ході аналізу було проаналізовано основні тенденції розвитку ринку нішевих круп і продуктів їх переробки в Україні, ...

in stock

Аналіз ринку переробки яблук в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 103, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 139
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку переробки яблук в Україні, яке включає таку продукцію як яблучний сік прямого віджиму, яблучне пюре, яблучні чіпси, яблучне варення, яблучне повидло, яблука. В ході аналізу були охарактеризовані основні тенденції розвитку ринку переробки яблук в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність та споживання великої кількості видів продукції, визначено основних операторів ринку, зроблено оцінку обсягу експорту \ ...

in stock

Аналіз ринку гурме-шоколаду в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Квітень 2021 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 39
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку гурме-шоколаду в Україні, яке включає таку продукцію як гурме-шоколад, крафтовий шоколад у чистому вигляді або з додатками (спеції, ягоди, горіхи, бобові, інші солодощі і т.д.) та вироби з цього шоколаду, наприклад батончики, цукерки. В ході аналізу були охарактеризовані основні тенденції розвитку ринку гурме-шоколаду в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність та споживання великої кількості видів ...

in stock

Аналіз ринку креветок, напівфабрикатів суші і вонтонів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Квітень 2021 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 28
Таблиць: 23
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку напівфабрикатів азіатської кухні Україні, який включає таку продукцію як креветки, суші, вонтони.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку напівфабрикатів азіатської кухні в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання напівфабрикатів азіатської кухні в Україні, визначено основні оператори ринку напівфабрикатів азіатської кухні в Україні, представлені середні роздрібні ціни на креветку, суші і вонтони, ...

in stock

Аналіз конкурентів на ринку обладнання для хлібопекарської та кондитерської галузей в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Квітень 2021 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз конкурентів на ринку обладнання для хлібопекарської та кондитерської галузі в Україні за 2020 рік. В ході дослідження проаналізовано інформацію про топ-10 імпортерах обладнання на даному ринку: виручка компаній за 2020 рік, кількість співробітників, імпорт компанії в 2020 році, перелік ключових клієнтів. Додатково надано список лідерів в імпорті обладнання для хлібопекарської та кондитерської галузей, які не є ...

in stock

Аналіз ринку бельгійських вафель в Україні (стріт-фуд). 2021 рік

Дата підготовки: Квітень 2021 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 19
Мова звіту: англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку стріт-фуду бельгійських вафель в Україні в 2021 році. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку стріт-фуду в цілому і конкретно в сегменті вафель, визначені фактори впливу на ринок, а також принципи ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку стріт-фуду, причому вдалося виділити безпосередніх гравців ніші з бельгійськими вафлями.Робота кафе і ресторанів визначається приналежністю до тієї чи ...

in stock

Аналіз ринку соків в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 12
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку соків в Україні за 2019 - 2020. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва соків в розрізі видів, розрахована ємність ринку в досліджуваний період. Визначено основних операторів ринку, їх частки. Досліджено зовнішню торгівлю на ринку (імпорт, експорт). Визначено основні переваги ...

in stock

Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 32
Таблиць: 15
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку ковбасних виробів в Україні за 2017 – 2020 роки. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії були розглянуті державне регулювання галузі. Визначено обсяги виробництва, імпорту і експорту ковбасних виробів, розрахований ємність ринку в досліджуваний період. Досліджено конкуренцію на ринку: хто ...

in stock

Аналіз ринку м'яса курки в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 28
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку м'яса курки в Україні в 2018-2020 роках. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції на ринку курячого м'яса. Також, було проаналізовано виробництво м'яса окремих частин курки, а саме крилець, гомілки і філе. Досліджено зовнішньоекономічну діяльність на ринку, охарактеризовано споживання курячого м'яса в Україні, визначені основні оператори ринку в країні, представлені середні імпортні/експортні ціни на ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами