in stock

Аналіз ринку молока України. 2019 год

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку молока України. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяг виробництва, імпорту і експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників молока в Україні та продукція, яку вони реалізують на ринку України, проведений аналіз споживчих переваг.Одною з головних проблем на ринку молока є постійне зменшення поголів’я ВРХ як на великих підприємствах, так ...

in stock

Аналіз потенціалу ринку ягід в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку ягід в Україні.В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, імпорту і експорту продукції, визначені основні споживчі переваги на ринку ягід в Україні, проведено оцінку факторів і проблем розвитку ринку.Завдяки гарному клімату, в Україні вирощують дуже багато видів ягід.Щорічне зростання врожаю плодово-ягідних культур в Україні досягає 10-30%. Інвестори і бізнесмени ...

in stock

Аналіз ринку кетчупу України. 2019 рік

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 5
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку кетчупу в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, імпорту і експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників кетчупу в Україні та продукція, яку вони реалізують на ринку України, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку, проведений аналіз споживчих переваг. Кетчуп - соус, основними компонентами якого є томати, оцет, цукор ...

in stock

Аналіз ринку коньяку України. 2019 рік

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 13, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку коньяку в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, імпорту і експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників коньяку в Україні і бренди, які вони реалізовують на ринку України, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку, проведений аналіз споживчих переваг в розрізі ТМ коньяку, яке купується. Ринок коньяку і бренді ...

in stock

Аналіз ринку морозива. 2019 рік

Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 4
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку морозива в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги імпорту та експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників морозива в Україні і бренди, які вони реалізують на ринку морозива України, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку, проведений аналіз споживчих переваг в розрізі ТМ морозива, яке купується. Вітчизняний ринок морозива зазнав ...

in stock

Аналітична довідка ринку перероблених м'ясних виробів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Червень 2019 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели аналіз ринку перероблених м'ясних виробів в Україні. Були розглянуті такі сегменти, як ковбасні вироби, м'ясні консерви і паштети, а також м'ясні напівфабрикати. Розрахована динаміка ємності досліджуваного ринку, проаналізовані показники виробництва, імпорту і експорту продукції на ринку м'ясопереробки. Також розраховані частки імпортної та вітчизняної продукції та обсяги споживання перероблених м'ясних виробів на душу населення в Україні. На підставі ...

in stock

Аналіз імпорту французьких вин в Україну. 2019 рік

Дата підготовки: Червень 2019 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 14
Мова звіту: Російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження імпорту французьких вин в Україну. Було розглянуто період з 2018 року по перший квартал 2019 року. Крім загальних обсягів імпорту французьких вин в натуральному і грошовому вираженнях, огляд також вміщує сегментацію імпорту в розрізі регіонів, смаків вина (сухе, напівсухе, солодке, напівсолодке), способу виробництва (виділено сегмент органічного вина). Також представлені основні імпортери за всіма з указаних ...

in stock

Аналіз показників ринку м'яса і м'ясопереробки. 2019 рік

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 37
Таблиць: 15
Мова звіту: Російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку м'яса і м'ясопереробки в Україні. В ході дослідження були проаналізовані основні показники розвитку тваринництва в Україні, зокрема динаміка поголів'я сільськогосподарських тварин. Проаналізовано динаміку виробництва м'яса в розрізі сегментів: свинина, яловичина, баранина, курятина, індичка і продуктів м'ясопереробки, зокрема ковбасних виробів і м'ясних копченостей, консервів і паштетів, м'ясних напівфабрикатів. Також в аналізі розглянуто виробництво в сегментах ...

in stock

Аналіз ринку м'ясних напівфабрикатів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку м'ясних напівфабрикатів, який включає таку продукцію як порційні, дрібношматкові , паніровані, рублені напівфабрикати (зокрема, котлети для бургерів). В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічну діяльність і споживання м'ясних напівфабрикатів в країні, визначені основні оператори, а також представлені середні ціни на продукцію, як роздрібні, так і експортні ...

in stock

Аналітична довідка ринку сировини (м'ясо свинини, великої рогатої худоби та птиці) для виробництва м'ясних виробів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 3, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проаналізовано ринок м'ясної сировини в Україні. Була визначена динаміка ємності досліджуваного ринку в Україні в 2014 - 2018 рр. в розрізі таких видів м'яса, як свинина, великої рогатої худоби та птиця. Дослідження вміщує показники виробництва, експорту та імпорту даних категорій продукції. Проведена сегментація ринку м'ясної сировини, розраховані частки імпортної та вітчизняної продукції на ринку, а також частки ...

in stock

Аналіз ринку снеків України. 2019 рік

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 9
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку снеків України. У його ході були розглянуті такі категорії продукції як чіпси, снекові сухарики, горішки, насіння та інше. Було охарактеризовано основні тенденції ринку, а також проаналізовано виробництво і зовнішньоекономічну діяльність на ринку снеків в Україні. Постійна зайнятість і рухливий спосіб життя призводять до того, що у жителів великих міст часто не залишається часу для приготування ...

in stock

Аналіз ринку яєць України. 2019 рік

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 4
Мова звіту: русский

Птахівницька галузь України є традиційною для країни і знаходиться на досить високому рівні розвитку. З 2017 року розпочалося поступове збільшення поголів'я птиці, що свідчить про поступове відновлення галузі птахівництва після перенесеної кризи. За результатами 2018 року було зафіксовано зростання чисельності поголів'я птиці як у секторі промислового виробництва, так і в домогосподарствах. Утримання курей в господарствах населення орієнтоване, перш за все, на ...

in stock

Аналіз ринку м'ясних копченостей в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку м'ясних копченостей в Україні, в ході якого були визначені загальні тенденції розвитку ринку, проаналізовано динаміку виробництва копчених м'ясних виробів, зовнішню торгівлю на ринку і особливості споживання продукції. М'ясні копченості є популярними продуктами в Україні. На них припадає близько 20-25% всього ринку м'ясних виробів і ковбас. Сегмент відрізняється великою кількістю гравців і широким асортиментом продукції. В ...

in stock

Аналіз ринку напоїв Індії. 2019 рік

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 17, Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку напоїв в Індії 2012 – 2018 рр. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, визначено та проаналізовано основних операторів, що виробляють і імпортують напої в Індії, проаналізовано ємність ринку, торгові марки, продемонстровані смаки відомих виробників. Вода в пляшках стала популярною, ринок демонструє значне зростання обсягів виробництва і вартості в Індії, оскільки споживачі все частіше ...

in stock

Аналіз ринку лососевих в Україні. 2019 р

Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 20
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку лососевих в Україні. В даному дослідженні аналізуються такі основні представники цього сімейства риб, як форель, сьомга, лосось, горбуша та інші. У дослідженні розглянуті показники внутрішнього вилову та зовнішньої торгівлі лососевими, оцінені обсяги переробки цих риб, проведена сегментація продукції за видом обробки (охолоджена, заморожена, готова до вживання), описані найбільші оператори в розрізі видів діяльності - рибні господарства, ...

in stock

Аналіз ринку наповнювачів для МКП і морозива України. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 47 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

Фруктові наповнювачі в харчовій промисловості знайшли велику кількість сфер застосування, в Україні наповнювачі активно використовують крім виробництва молочної продукції та йогуртів, для різного виду кондитерських виробів і дитячого харчування. Фруктові наповнювачі є продуктами вторинного попиту, в зв'язку з цим споживання на ринку також розглядалася з позиції основних сфер споживання наповнювачів, виробників молочної продукції і морозива. В Україні останні 5 років спостерігається ...

in stock

Аналіз ринку соку в упаковці Tetra-Pak України. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 3
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку соку в упаковці Tetra-Pak в Україні.В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, проведено структуризацію основних конкурентів на ринку за популярністю серед споживачів.На українському ринку присутні соки, нектари, морси, коктейлі та напої з додаванням соку. Вони відрізняються один від одного відсотковим вмістом натурального соку. В Україні соки виробляють двома способами: ...

in stock

Паспорт ринку кондитерських виробів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 13
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кондитерських виробів в Україні. Розглянутий сегмент ринку включає такі товарні групи, як сухарі, пряники, круасани, торти, печиво, шоколадні вироби та кондитерські вироби без вмісту какао. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, розрахована ємність ринку в розрізі розглянутих сегментів, а також проаналізовані виробництво, експорт і імпорт кондитерської продукції в Україні. ...

in stock

Аналіз ринку яєць і яєчних продуктів України. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження українського ринку яєць і яєчних продуктів. В ході дослідження було проаналізовано динаміку поголів'я птиці, обсяги виробництва яєць і яєчних продуктів, а також зовнішньоекономічні операції на ринку яйця і особливості споживання. Також було охарактеризовано основні канали реалізації яєчних продуктів і відпускні ціни на яйця і яєчні продукти.В останні десятиліття птахівництво залишається однією з найбільш галузей сільського ...

in stock

Аналіз ринку яєць і яєчних продуктів світу. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 97
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку яєць і яєчних продуктів світу. В огляді представлена інформація про динаміку світового виробництва яєць, а також по регіонах, проаналізовано світовий імпорт і експорт яєць, а також середній рівень споживання. Більш детально розглянуті окремі регіони (зокрема ЄС-28, СНД, MENA і SSA). У другій частині звіту проаналізовано ринок яєчних продуктів. Представлені дані по світовому виробництву, імпорту ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.