in stock

Аналіз ринку халви та східних солодощів України. 2020 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 14
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку халви та східних солодощів в Україні за 2018-2020 рр. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку халви та східних солодощів, а саме халви, козинаків, грильяжу, рахат-лукуму і т.д.У ході аналізу було встановлено, що на сьогоднішній день ринок східних солодощів формується і розвивається, лідером на світовому ринку є ...

in stock

Аналіз ринку мікрозелені та зелені в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 16
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку мікрозелені і зелені в Україні 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто вирощування мікрозелені і зелені в Україні, проаналізовано структуру імпорту цієї продукції. В ході аналізу було виявлено, що кліматичні умови України дозволяють на відкритому грунті вирощувати зелень лише в весняно-осінній сезон, хоча користується попитом серед покупців протягом року. ...

in stock

Аналіз ринку вафель України. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Відносна стабільність, що притаманна ринку вафель в Україні, час від часу коливається. У 2018 року виробники вирішили помітно сповільнити виробництво вафель, помітивши тенденцію до зменшення попиту. Так, в 2017 році зростання виробництва було на рівні 3,1%, а в 2018 році всього 0,3%.Різке зростання тарифів ЖКГ в 2018 році зобов'язало більшу частину населення урізати зайві витрати, звідки і бралися кошти на ...

in stock

Аналіз ринку томатів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку томатів в Україні за 2016 - 1 пол. 2020. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги вирощування, імпорту та експорту томатів, розрахована ємність ринку в досліджуваний період. Проаналізовано ціноутворення на ринку, визначено основні вподобання споживачів, асортиментні групи ...

in stock

Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 28
Таблиць: 15
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку ковбасних виробів в Україні за 2018 – 9 міс. 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було розглянуто державне регулювання галузі. Визначено обсяги виробництва, імпорту та експорту ковбасних виробів, розраховано ємність ринку в досліджуваний період. Досліджено конкуренцію на ...

in stock

Аналіз ринку овочів та зелені в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 64, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку овочів та зелені в Україні, станом на жовтень 2020 року. У звіті проаналізовані тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто питання вироблення овочів та зелених культур в Україні, проаналізована структура експорту та імпорту цієї продукції.Проведення аналізу ринку овочів та зелені дало змогу виділити декілька особливостей ринку, наприклад, регіональне розміщення виробників зелених рослин, що залежить ...

in stock

Аналіз ринку рослинних протеїнів України. 2020 рік

Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 7
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку рослинних протеїнів України. У дослідженні представлені аналіз асортименту і актуальних цін, зіставлення ТМ з компаніями виробниками або імпортерами, анализ імпорту і / або фінансової звітності постачальників за 2019 рік, оцінка обсягів гравців на ринку, розрахунок ємності ринку (виробництво + імпорт - експорт).Ринок рослинних протеїнів України не має великого розмаїття рослинного м'яса, багатого білком. Білок - ...

in stock

Дослідження ринку хумусу в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку хумусу в Україні. В рамках дослідження було оцінено виробництво хумус в Україні, споживання хумусу українцями, проаналізовані імпортні поставки, асортимент і середні ціни на ринку в розрізі видів хумусу, наведені прогнозні тенденції споживання хумусу в Україні. Хумус - близькосхідна страва, тому її поширення спочатку було пов'язано зі збільшенням кількості закладів громадського харчування, які спеціалізуються на такій ...

in stock

Аналіз ринку риби і морепродуктів України 2017-1 півр. 2020 року

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 27
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку риби та морепродуктів за 2017-1 підлогу. 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз обсягу і динаміки товарообігу риби і морепродуктів в Україні. Аналітиками компанії було визначено основні гравці ринку риби і морепродуктів, їх конкурентні переваги. Було проведено сегментацію ринку за видом риби і морепродуктів, за спеціалізацією, за походженням і т.д. Також було проведено аналіз ...

in stock

Аналіз ринку овочів України 2017-1 півр. 2020 року

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 46
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку овочів в Україні. В роботі розглянуті тенденції, проблеми, специфіка, фактори впливу на ринок овочів України. Також було досліджено ємність ринку, динаміка виробництва ринку, внутрішня та зовнішня торгівля на ринку овочів України. Проаналізовано основних гравців на ринку овочів, споживання та вподобання споживачів. Розглянуто перспективи ринку овочів України. Історично склалося так, що Україна має великий потенціал землеробства. ...

in stock

Аналіз ринку бакалії України. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 45 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 10
Мова звіту: Російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку бакалії в Україні. У звіті розглянуті тенденції ринку, динаміка виробництва, експорт / імпорт продуктів бакалії, а також основні оператори ринку і перспективи його розвитку.Відповідно до сучасної торговельної класифікації до продовольчим бакалійним товарів відносяться:- крупа- борошно- макаронні вироби- цукор- крохмаль- харчові концентрати- дріжджі- чай і чайні напої- кава і кавові напої- рослинні масла- сіль- оцет- прянощі.У ...

in stock

Аналіз ринку столової та мінеральної води в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 16
Мова звіту: Російська мова, Англійська мова

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку столової та мінеральної води в Україні станом на вересень 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто виробництво газованої та негазованої води в Україні, проаналізовано структуру експорту та імпорту цієї продукції.Провівши аналіз ринку столових і мінеральних вод було виділено кілька особливостей ринку, наприклад сезонність. Мінеральна вода є товаром, для якого характерні ...

in stock

Паспорт ринку лохини України. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку лохини в Україні за 2017 - першу половину 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії були оцінені виробництво і динаміка реалізації лохини в Україні. Була вивчена зовнішня торгівля голубикой, ціни і ціноутворення на ринку. Визначено канали збуту продукції, ...

in stock

Аналіз ринку конопляного масла з CBD і харчового конопляного масла в Європі, США і Канаді. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 68
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналіз ринку конопляного масла з CBD показав, що продажі конопляного масла без вмісту ТГК (з мінімальним вмістом) ростуть з різними темпами в досліджуваних регіонах. Причини і суть зростання в регіонах відрізняється.У США довгий час існували серйозні обмеження, пов'язані з отриманням необхідних дозволів від державних органів, пов'язані з забороною на вирощування конопель сортів Sativa і Indica. Проте, зі зняттям дозволів, у ...

in stock

Аналіз ринку соняшникової олії в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Липень 2020 року
Кількість сторінок: 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 42
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку соняшникової олії в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку соняшникової олії в Україні.Ринок соняшникової олії характеризується тим, що з кожним роком в Україні спостерігається зростання виробництва соняшникової олії, що пов'язано з високим і стабільним попитом на світовому ринку. У 2020 році ринок почав активно розвиватися, що пов'язано з ростом експортних ...

in stock

Аналіз обсягів споживання продуктів харчування в HoReCa. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели аналіз споживання продуктів харчування в HoReCa України, в ході якого було розраховано обсяг споживання продуктів закладами громадського харчування, а також структуровано цей обсяг в залежності від типу закладу, кухні, основних категорій продуктових наборів, регіону. Під час оцінки також було проаналізовано націнки закладів на позиції в меню. Побудовано прогнози подальшого розвитку ринку. Культура споживання їжі поза домом розвивається. Українці ...

in stock

Дослідження ринку кави в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 9
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кави в Україні, який сьогодні демонструє динамічний розвиток, формується культура споживання. Український ринок слідує загальносвітової тенденції до стабільного збільшення попиту на каву і кавові-продукти.Український ринок кави поступово насичується. Стрімко зростає пропозиція: на сьогоднішній день каву можна придбати практично на кожному кроці. Разом з цим загострюється і конкуренція на ринку, що позитивно відображається на якості ...

in stock

Аналітичний звіт за результатами опитування покупців свіжого м'яса. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 21 ppt
Графіків і діаграм: 29
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела опитування серед жителів міста Києва щодо купування свіжого м'яса (з фокусом на фірмові м’ясні магазини), в тому числі, переваги в періодичності покупки, місцях купівлі (супермаркети, фірмові магазини, ринки, фермери), причини покупки в цьому місці, недоліки, використання доставки. В даному аналітичному звіті у вигляді презентації представлені результати опитування і висновки.

in stock

Паспорт ринку спецій для ковбасних виробів України. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку спецій для ковбас - це суміші які використовуються у виробництві для збільшення смаку готового продукту. На українському ринку спецій для ковбас в 2019 році були присутні 9 компаній виробників. У 2019 на ринку переважно знаходяться імпортні товари, 80% від загального обсягу на ринку. Виробництво займає 20% відповідно, що означає що імпортні спеції більше цінуються ...

in stock

Огляд ринку HoReCa в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку HoReCa в Україні. В огляді були охарактеризовані основні тенденції та перспективи розвитку сегменту HoReCa і готельного бізнесу в Україні, структуровані дані щодо кількості готелів, їх номерного фонду, а також варіанти використання технологічних рішень. На підставі даних про розвиток туризму в країні, сильних і слабких сторін галузі, а також планів будівництва готелів, охарактеризовано потенціал розвитку ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами