in stock

Аналіз імпорту рослинного молока та продуктів на його основі в Україну. 2023-1 кв. 2024 рр.

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: Excel, 1 табл.
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Про-Консалтінг проведений аналіз імпорту рослинного молока та продуктів на його основі, виокремлені категорії товарів як то вершки, морозиво та йогурти на рослинній основі (органічно-рослинний замінник вершків), рослинні види молока (соєве, кокосове тощо) та напої безалкогольні на їх основі, інші веганські питні продукти на рослинній основі. База дає можливість виокремити продукти за видами, імпортерами та торгівельними марками продукції. Що ...

in stock

Аналіз ринку сухофруктів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 12
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сухофруктів для таких категорій продукції як курага, сушені сливи (чорнослив), фініки, родзинки, журавлина, інжир, манго та суміші сушених фруктів. Під час аналізу були охарактеризовані загальні показники даного ринку, проаналізовано виробництво сухофруктів в Україні та динаміку торгівлі, а також визначені основні експортери та імпортери продукції у розрізі видів.Ринок сухофруктів стає все більш популярним завдяки способу ...

in stock

Аналітична записка по ринку картоплі фрі в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 4
Мова звіту: украинский, русский, английский

Компанією Pro-Consulting було проведено детальний аналіз ринку картоплі фрі в Україні за період з 2021 року по травень 2023 року. Основна увага приділяється оцінці ринкових тенденцій, попиту та пропозиції, цінової динаміки, а також визначенню основних гравців ринку та їхньої ринкової частки. Вивчено вплив економічних, соціальних та політичних чинників на розвиток ринку картоплі фрі.Згідно з отриманими результатами, ринок картоплі фрі в ...

in stock

Аналіз ринку консервованих продуктів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 51
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting проаналізовано ринок консервованих продуктів в Україні, 2023 р. Проведено аналіз світових та українських тенденцій розвитку ринку, надано оцінку змінам, що відбулися в галузі за останні роки.Ринок консервованих продуктів в Україні є досить розвиненим і різноманітним. Основні гравці на ринку - це великі компанії, які виробляють консерви масового вжитку, а також місцеві виробники, які спеціалізуються на місцевих традиційних продуктах.Найпопулярніші ...

in stock

Аналіз споживання квасу в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 38
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження позицій квасу на ринку. Дослідження позицій квасу на ринку було проведено шляхами фокус-груп у Києві та Львові, а також телефонних опитувань у Києві, Дніпрі та Львові. За результатами фокус груп було отримано: Портрет покупця та споживача;Структурування та сегментацію споживання;Впізнаваність брендів на ринку;Практики і сценарії споживання квасу;Критерії вибору квасу та драйвери купівлі;Популярність тверджень про квас;Оцінка різних видів квасу після дегустації;За результатами ...

in stock

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 32
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку заморожених напівфабрикатів в Україні.Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, як і у більшості країн світу, активно розвивається. Харчові звички споживачів сильно змінилися під час пандемії COVID-19 та тривалого перебування вдома, коли приготування їжі власноруч увійшло у вимушену звичку та потребувало нових рішень швидкого, зручного та смачного харчування. Заморожені напівфабрикати стали одним з видів продуктів, ринок яких ...

in stock

Аналіз ринку яловичини в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку яловичини в Україні. Показано основні показники ринку за 3 років. Проаналізована зовнішню торгівлю свіжою та охолодженою яловичиною. Також досліджено імпорт та експорт великої рогатої худоби. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Надано динаміку цін на продукцію та середні поточні ціни за регіонами.Споживання яловичини в Україні є меншим за обсягами в порівнянні з іншими ...

in stock

Аналіз ринку плодового пюре, соків, мармеладу та пастили в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 56
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринків плодового пюре, дитячих соків, мармеладу та пастили. У роботі проаналізовано тенденції на досліджуваних ринках, загальні показники – імпорт, експорт та виробництво, основних операторів, асортимент продукції, ціни, споживання та споживачів. Під роботою підведено висновки та розроблено SWOT та PEST LE аналізи.Ринок соків та інших фруктових продуктів в Україні є розвиненою галуззю, в якій залучено ...

in stock

Аналіз ринку алкогольних напоїв та сиропів для коктейлів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 32
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведений аналіз ринку алкогольних напоїв в Україні. В ході роботи було досліджено ключові тренди на ринку, виробництво та імпорт, кількість закладів що продають алкоголь, сегментація за видами напоїв, продажами в регіонах та їх походженням на ринку. В документі містяться дані про найбільших гравців на ринку та їх часток дані про ціни та ціноутворення, споживання. Під роботою ...

in stock

Аналіз ринку крафтового пива в Україні та країнах ЄС. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 35
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку крафтового пива в Україні в 2021-2023 рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано показники ринків для збуту української продукції, опрацьовано основних операторів ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, виконано аналіз ціноутворення на ринку. Проведено дослідження цільової аудиторії шлях соціологічного опитування споживачів в усіх регіонах України.Основні тенденції 2023 року в Україні – це ...

in stock

Аналітична записка по ринку насіння соняшника та фісташок в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку насіння соняшника та фісташок в Україні з метою визначення чинників впливу на ринок. Здійснено розрахунок ємності ринку насіння соняшника та фісташок в натуральному вираженні за період з 2019 по 2022 роки. У рамках аналізу було проаналізовано структуру імпорту фісташок за обсягами. Додатково розглянуто канали збуту насіння соняшника та фісташки в Україні. ...

in stock

Аналіз ринку заморожених хлібобулочних виробів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку заморожених хлібобулочних виробів в Україні.Ринок заморожених хлібобулочних виробів в Україні, як і більшості країн світу, активно розвивається. Харчові звички споживачів сильно змінилися під час пандемії COVID-19 та тривалого перебування вдома, коли приготування їжі власноруч увійшло у вимушену звичку та потребувало нових рішень швидкого, зручного та смачного харчування. Заморожені напівфабрикати стали одним з видів продуктів, ринок ...

in stock

Аналіз ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні. Було надано інформацію окремо щодо ринку фруктових, овочевих чіпсів та пастил, оцінено тіньовий сегмент, надано список основних операторів, їх частки на ринку, дані щодо динаміки виробництва фруктових чіпсів, пастил та овочевих, огляд експорту та імпорту досліджуваних товарів.Ринок пастили, фруктових та овочевих чіпсів в Україні характеризується досить високим рівнем тіньового ...

in stock

Аналіз ринку свинини в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку свинини в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції на ринку споживання м’яса, тренди в продуктах та переробці, об’єми виробництва, імпорту та експорту свинини, основні оператори та динаміка цін, структура збуту продукції. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнозні тенденції розвитку ринку всього м’яса та окремо по свинині. Розроблені прогнози розвитку ринку свинини.Україна ...

in stock

Аналіз продажів компаній на ринку свинини Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження продажів 4 компаній на ринку свинини. Розбір робився по видах продукції, за покупцями та за регіонами реєстрації покупців.

in stock

Аналіз ринку вина в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 41
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку імпортного вина в Україні. Проаналізовано тренди ринку в споживанні імпортного вина в Україні, основні типи споживачів основних операторів ринку та їх особливості просування. В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості ринку імпортного вина в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано асортимент, ціноутворення та зміна споживацьких вподобань, а також канали просування основних операторів на ринку ...

in stock

Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку кондитерських виробів, яке охоплює таку продукцію, як: мафіни, кекси, ромові баби ,торти, тістечка, еклери, рулети, печиво, вафлі, пряники, круасани, пончики, берлінери, донати, бріош, кулічі та паски. Було досліджено ємність ринку, виокремлено основних операторів та розраховані їх частки ринку, досліджено рівень конкуренції і ризики. Висвітлено асортимент кондитерської продукції операторів ринку, та динаміку цін, ...

in stock

Аналіз ринку соків, смузі та фруктового пюре в Україні. 2019-6 міс. 2023 р.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 48
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку соків прямого віджиму, смузі та фруктового пюре в Україні. В ході дослідження було розглянуто основні тенденції ринку, виробництво, експорт та імпорт продукції, асортимент товарів та ціни на товар. Описаний брендинг, ціноутворення, споживання та канали збуту. Під роботою підведені висновки та рекомендації щодо розвитку на ринку. Отже дослідивши ринок соків та пюре можна констатувати наступне:• ...

in stock

Аналітична записка з ринку грибів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку грибів в Україні. У ході аналізу було досліджено основні тенденції даного ринку, проаналізовано особливості вирощування грибів, опрацьовано зовнішню торгівлю та канали збуту грибів, а також розроблено висновки щодо ринку грибів.Промислове грибництво в Україні – одна із порівняно молодих галузей сільськогосподарського виробництва.Найбільш популярними грибами вважають печериці, гливи звичайну, шиїтаке, опеньків зимовий і літній, та інші, ...

in stock

Аналіз ринку фруктової консервації в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Листопад 2023 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку фруктової консервації в Україні. Проаналізовано тенденції ринку, фактори впливу та проблеми розвитку. Досліджено основних операторів на ринку та аналіз споживання.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку фруктової консервації в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічну діяльність та споживання фруктової консервації в країні, визначено основні оператори ринку фруктової консервації, представлено середні ціни на товари.Фруктове консервування ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами