in stock

Паспорт ринку спецій для ковбасних виробів України. 2020 рік

Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку спецій для ковбас - це суміші які використовуються у виробництві для збільшення смаку готового продукту. На українському ринку спецій для ковбас в 2019 році були присутні 9 компаній виробників. У 2019 на ринку переважно знаходяться імпортні товари, 80% від загального обсягу на ринку. Виробництво займає 20% відповідно, що означає що імпортні спеції більше цінуються ...

in stock

Аналітична довідка ринку бананів України. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 6
Мова звіту: російська

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку бананів, в ході якого проаналізували помісячний імпорт в Україну і обсяг продажів, визначили основних операторів ринку і їх частки. Окремо було проаналізовано ціни і основних покупців (FMCG-рітейлери) для подальшої роздрібної торгівлі.

in stock

Аналіз ринку крафтового пива в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 47 Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 14
Мова звіту: російська

Підготовлене дослідження ринку крафтового пива аналітиками Pro-Consulting описує як загальнонаціональні тенденції, так і ринок Києва зокрема. Звіт містить інформацію про поточні тенденції розвитку; оцінку обсягів споживання крафтового пива, а також сегментацію ринку пива в цілому; надана інформація про основні закони і податкову політику держави в сфері виробництва і реалізації пива в Україні. Розраховані обсяги виробництва, а також перераховані і дана ...

in stock

Огляд ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів України. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 5
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала огляд ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів України 2014-2019 рр. У звіті представлено опис особливостей ринку; динаміка виробництва і ємності ринку; Зовнішньоекономічна діяльність; споживчі переваги; висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку.Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів характеризується тим, що в Європі заморожений хліб і випічка продається в будь-якому супермаркеті. Загальносвітова тенденція демонструє зростання попиту на ХБІ, які ...

in stock

Паспорт ринку соусної групи і плодово-овочевої консервації в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 85
Таблиць: 29
Мова звіту: російська

Розвиток ринку овочевої консервації прямо залежить від стану виробництва даної товарної групи і споживання. Що стосується виробництва, то основними факторами є кількість збору врожаю, рівень цін на них, ціна за упаковку і транспортування продукції. Споживання залежить від рівня середньої заробітної плати, тенденцій споживчих переваг, розвитку HoReCa.Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження, яке показало, що на ринок овочевої консервації може негативно впливати ...

in stock

Огляд ринку ковбасних виробів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку ковбасних виробів, в ході якого виявили основні тенденції. У звіті представлена динаміка виробництва і зовнішньої торгівлі ковбасними виробами, а також динаміка реалізації сировини, географічна структура експорту і імпорту, структура виробництва ковбас в Україні, споживчі переваги щодо ковбас і варених ковбасних виробів.Ковбасні вироби - це традиційний продукт, який входить в щоденний раціон українців. Ринок ковбасних ...

in stock

Аналіз ринку хлібобулочних виробів України. 2020 рік

Дата підготовки: Січень 2020 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, проаналізовано виробництво, експорт та імпорт ХБВ в Україні, а також основні переваги споживачів на даному ринку. Хліб і хлібобулочні вироби є одним із стратегічних напрямків держави. Вони складають 40% калорійності раціону українців. Незважаючи на свою значимість, в галузі спостерігаються ...

in stock

Огляд ринку кисломолочної продукції в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Січень 2020 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting підготовлений огляд ринку кисломолочної продукції в Україні. У даній роботі проведено аналіз обсягів виробництва кисломолочної продукції в країні в період 2016 - 2019 рр. Також в звіті представлені особливості споживання на ринку кисломолочної продукції, а також перспективні тенденції розвитку ринку.В Україні, як і в світі в цілому, кисломолочна продукція є популярним продуктом. Основними сегментами кисломолочної продукції на ринку ...

in stock

Аналіз ринку м'ясних консервів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2020 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала огляд ринку м'ясних консервів в Україні.М'ясні консерви - це продукти, які виробляються з м'яса або м'ясопродуктів, герметично закупорені в бляшані банки і піддані термічній обробці. Серед українців дана продукція ринку користується популярністю завдяки зручності споживання, невисокою ціною і швидкості приготування.Українці споживають м'ясні консерви, як основний прийом їжі, також можуть використовувати при приготуванні перших і других страв. На ...

in stock

Аналіз ринку м'яса свіжого та субпродуктів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Січень 2020 року
Кількість сторінок: 13, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку м'яса свіжого та субпродуктів в Україні. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку м’яса і субпродуктів України, проаналізовані виробництво, експорт і імпорт м'яса свіжого в Україні, а також основні переваги споживачів на ринку м’яса и субпродуктів. Ринок свіжого м'яса і субпродуктів становить 1,2% всього агропродовольчого ринку України. В українському агросекторі ...

in stock

Аналіз ринку снеків для котів та собак в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Січень 2020 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 18
Мова звіту: українська

Аналітики Pro-Consulting проведи дослідження ринку снеків для котів та собак в Україні.В ході дослідження було проаналізовано основні тенденції розвитку, специфіку та проблеми ринку снеків та кормів для собак та котів, оцінено ємність ринку, проведено аналіз зовнішньої торгівлі. Крім того було досліджено діяльність основних виробників, постачальників, споживачів, проведено структурування продукції за видами, проаналізовано цінову ситуацію на ринок, визначено основні канали збуту ...

in stock

Дослідження ринку хумусу в Європі та Грузії. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2020 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку хумусу в Європі та Грузії. В рамках дослідження були виділені країни з найбільш поширеним споживанням хумусу, розглянуті їх соціально-економічні показники, оцінено споживання хумусу в кожній з них, проаналізовані асортимент і ціни на ринку, сформульовані рекомендації щодо виходу на ринок хумусу.Хумус - близькосхідне блюдо, тому його поширення спочатку було пов'язано зі збільшенням кількості закладів громадського харчування, ...

in stock

Дослідження ринку хумусу в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Січень 2020 року
Кількість сторінок: 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку хумусу в Україні. В рамках дослідження було оцінено виробництво хумусу в Україні, споживання хумусу українцями, проаналізовані імпортні поставки, асортимент і середні ціни на ринку в розрізі видів хумусу, наведені прогнозні тенденції споживання хумусу в Україні.Хумус - близькосхідне блюдо, тому його поширення спочатку було пов'язано зі збільшенням кількості закладів громадського харчування, які спеціалізуються на такій кухні.Зараз ...

in stock

Аналітична довідка щодо ринку сидру і кальвадосу в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Січень 2020 року
Кількість сторінок: 2, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку сидру і кальвадосу в Україні. У представленому матеріалі представлені основні тенденції на ринку сидру і кальвадосу в Україні, досліджено виробництво і зовнішня торгівля, розглянуто споживання, його зростання в Україні та інших країнах Європи. Ринок сидру і кальвадосу в Україні характеризується тим, що Україна є однією з найбільших країн з вирощування яблук, після Польщі, Італії та Франції. ...

in stock

Аналіз ринку горіхів України. 2019 рік

Дата підготовки: Грудень 2019 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 5
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting провели аналіз ринку горіхів і сухофруктів. Ринок горіхів представлений мигдалем і фундуком, ринок сухофруктів - фініками і курагою.В ході дослідження було охарактеризовано тенденції розвитку ринку в Україні, розраховане ємність, виділено основних операторів ринку, оцінено показники імпорту, географію, основних контрагентів. Також було оцінено інвестиційну привабливість ринку.Сьогодні в світі вирощується понад 10 основних видів горіхів. Основний асортимент горіхів, які реалізуються ...

in stock

Аналітична довідка ринку соняшникової рафінованої олії та сировини для його виробництва в Північній Македонії. 2019 рік

Дата підготовки: Грудень 2019 року
Кількість сторінок: 13 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Північна Македонія, має вигідне географічне розташування, близьке до одного з найбільших споживачів соняшникової олії - ринку Європи. Саме європейські країни лідирують за рівнем споживання соняшникової олії, якщо порівнювати з країнами Азії, де першими за популярністю є інші види рослинних жирів. За аналізований період, Північна Македонія експортувала соняшникова олії всього в кілька країн, а на дві країни припадали найбільші обсяги поставок. В цілому, ...

in stock

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Грудень 2019 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 39
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку заморожених напівфабрикатів. В основі - заморожені м'ясні напівфабрикати, які включають пельмені, вареники та млинці з м'ясом, а також рибні напівфабрикати - рибні палички, нагетси, риба в паніровці.В ході дослідження охарактеризували тенденції розвитку ринку в Україні, розрахували ємність, проаналізували діяльність основних виробників, оцінили показники зовнішньої торгівлі, географію експорту та імпорту, основних контрагентів, розрахували оптимістичний і ...

in stock

Аналіз ринку чаю в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Грудень 2019 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала огляд ринку чаю в Україні.На сьогодні чайний ринок - є одним з ринків, що стабільно розвиваються в світі. Основними виробниками високоякісного чаю є: Шрі-Ланка, Індія, Кенія та Китай. Саме ці країни є великими гравцями в світовому ринку і формують ціни на даний товар. Несприятливі кліматичні умови і політико-економічна нестабільність країн-імпортерів можуть спровокувати дефіцит ринку чаю і, отже, ...

in stock

Огляд ринку овочевої консервації. 2019 рік

Дата підготовки: Листопад 2019 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 1
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting представляє огляд ринку овочевої консервації в Україні. У короткому звіті представлена динаміка виробництва і зовнішньої торгівлі овочевими консервами, а також динаміка виробництва сировини і посівних площ під овочами.Консервовані овочі - традиційний продукт для України. Жителі сільської місцевості переробляють способом консервації значну частину врожаю овочевих культур, який призначається для власного споживання. Також серед домогосподарств популярна консервація як товар на ...

in stock

Аналіз ринку макаронних виробів України. 2019 рік

Дата підготовки: Листопад 2019 року
Кількість сторінок: 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 15
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку макаронних виробів без начинки в Україні за 2016 – 9 міс. 2019 рр.В рамках дослідження були розраховані показники ємності ринку в 2016 – 9 міс. 2019 рр. Визначені основні оператори ринку, проведена їх сегментація регіонально і по сегментам, наведені середні ціни на ринку, проведено аналіз ціноутворення на ринку макаронних виробів без начинки в Україні, ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами