Дослідження ринку чайного концентрату в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку чайного концентрату в Україні в 2019 – 1 пол. 2024 рр. В звіті було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Український ринок чайного концентрату постійно розвивається, незважаючи на війну росії проти України. Сам чайний концентрат може використовуватись в якості заміни звичайному чаю чи каві, а в літку може подаватись, як ...

Аналіз ринку безалкогольних газованих лимонадів на основі соку в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 33
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку безалкогольних газованих лимонадів на основі соку в Україні. В ході роботи було проаналізовано: тенденції на ринку, виробництво, імпорт та експорт, стан суміжних галузей. Описані головні оператори, асортимент, ціни та ціноутворення, брендинг та споживання. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнози, SWOT, PESTLE аналізи. Для роботи було проведена фокус-групова дискусія «Соковмісні газовані напої».Безалкогольні газовані лимонади ...

Аналіз ринку води в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 48
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку води в Україні в 2021 – 2023 рр., проаналізовані обсяги реалізації фасованої питної води, мінерально природно-столової газованої та негазованої води.Проведений аналіз показав, що протягом періоду дослідження в Україні відбувалося зменшення обсягів реалізації фасованої мінеральної природно-столової негазованої води в Україні та стабільне зростання продажів фасованої мінеральної природно-столової газованої води. Це свідчить про те, що ринок ...

Мониторингове дослідження ринку індустріального шоколаду в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 63
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку індустріального шоколаду. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю. Проведено аналіз споживання на ринку, включно з аналізом стану ринків хлібо-булочних, кондитерських та молочних виробів. Зроблено SWOT та PESTLE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринок.Індустріальний шоколад — ...

Аналіз імпорту фруктів в ОАЕ та Саудівська Аравія. 2024 рік

Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз експорту яблук та ягід з України в ОАЕ і Саудівську Аравію у період 2019 – 1 пол. 2024 рр. Для проведення аналізу експорту яблук та ягід з України компанія «Про-Консалтінг» використовувала коди УКТЗЕД: 0808 (яблука), 0810, 0811 (ягоди свіжі та заморожені).Показники експорту з України демонструють значну волатильність та вплив зовнішніх факторів, таких як економічні кризи ...

Аналіз ринку шоколадних, цільнозернових, протеїнових батончиків в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Вересень 2024 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 53
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку шоколадних, цільнозернових та протеїнових батончиків в Україні, в ході роботи було проаналізовано: фактори що впливають на ринок та тренди, імпорт, експорт та виробництво, найбільших операторів та споживачів, брендинг та канали збуту на ринку. Під роботою підведені висновки та розроблені SWOT, PESTLE аналізи.Шоколадні батончики — це солодкі кондитерські вироби, які виготовляються на основі шоколаду ...

Дослідження ринку локшини швидкого приготування в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Серпень 2024 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 16
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку локшини швидкого приготування в Україні в 2021 – 1 пол. 2024 рр. В звіті було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Український ринок локшини швидкого приготування наразі переживає період відновлення після початку війни росії проти України. Економічний спад у 2022 році викликаний наслідками військових дій, міграційних процесів, інфляцією та девальвацією ...

Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Серпень 2024 року
Кількість сторінок: 77, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 34
Таблиць: 86
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting було проведено дослідження ринку кондитерських виробів в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції розвитку ринку, загальні показники: імпорт, експорт, виробництво, державне регулювання галузі, найбільших гравців, асортимент, ціни та їх динаміку, брендинг, канали збуту продукції. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнози, PESTLE SWOT аналізи.Дослідивши ринок кондитерських виробів за визначеними категоріями можна зробити наступні висновки.Виробництво є ...

Аналіз ринку кондитерських виробів у Румунії. 2024 рік

Дата підготовки: Серпень 2024 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 41
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку кондитерських виробів у Румунії в 2021-2024 рр. У звіті описані такі кондитерські вироби: печиво, бісквіти, шоколадні вироби, продукти на основі цукру.У червні рівень інфляції в Румунії знизився, досягнувши одного з найнижчих показників за останні роки. Протягом останнього року середній темп зміни споживчих цін також зменшився, що свідчить про поступове уповільнення інфляції, яка раніше була ...

Аналіз ринку рослинної олії в HoReCa в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 6
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку HoReCa в Україні з акцентом на сегментах споживання олії рослинного походження, які використовуються для приготування їжі. Дослідження проведене шляхом аналізу роботи ресторанів, кафе, закладів громадського харчування та готелів в Україні з особливим акцентом на споживанні цими компаніями олій рослинного походження, виокремлення головних постачальників продукту для закладів та характеристики асортименту, визначення ролі державного регулювання в ...

Аналіз ринку рослинної олії в HoReCa у Європі. 2024 рік

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 106, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 23
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження європейського ринку HoReCa з акцентом на сегментах споживання олії рослинного походження, яка використовується для приготування їжі, шляхом аналізу роботи ресторанів, кафе, закладів громадського харчування та готелів в Італії, Іспанії, Франції, Німеччині, Греції, Португалії, Нідерландах, Польщі та Великобританії із особливим акцентом на споживанні цими компаніями олій рослинного походження, виокремлення головних постачальників даного продукту для даних компаній ...

Аналіз ринку овочевої консервації у Польщі. 2024 рік

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 28
Мова звіту: Проведений аналіз ринку овочевої консервації в Польщі показав, що найпопулярнішими овочевими консерв

Проведений аналіз ринку овочевої консервації в Польщі показав, що найпопулярнішими овочевими консервами в країні є огірки, помідори, горошок, квасоля та кукурудза. Зростає популярність фруктових консервів, таких як яблука, персики та абрикоси. З'являються нові продукти, такі як овочеві суміші, салати та готові страви.Передумови розвитку ринку овочевої консервації Польщі:• В країні налічується близько 15 000 підприємств, які займаються овочевою консервацію.• Зростає популярність ...

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 37 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 35
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку слабоалкогольних напоїв в Україні. В ході роботи було проаналізовано загальні тенденції на ринку, сегменти, структуру, виробництво, імпорт, експорт, сировинну базу, ціни, споживання. Під роботою підведенні висновки та побудовані гіпотези ринку. Створено SWOT, PEST LE аналізи.Слабоалкогольні напої – це лікеро-горілчані напої міцністю до 9%, виготовлені на основі водно-спиртової суміші з використанням інгредієнтів, напівфабрикатів та консервантів, ...

Аналіз ринку свіжого м’яса в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку свіжого м’яса. В ході роботи було проаналізовано обсяг ринку в натуральних та грошових показниках, за видами та по країні походження, брендинг компаній та сегмент ХоРеКа. Виділені основні виробники та імпортери, продаж по каналам, структура відділів продажу. Розроблений асортимент.

Аналіз ринку заморожених овочів та картоплі фрі в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку заморожених овочів та картоплі фрі. В ході роботи було проаналізовано обсяг ринку в натуральних та грошових показниках, за видами та по країні походження, брендинг компаній та сегмент ХоРеКа. Виділені основні виробники та імпортери, продаж по каналам, структура відділів продажу. Розроблений асортимент.

Аналіз ринку риби та морепродуктів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 12
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку риби та морепродуктів. В ході роботи було проаналізовано обсяг ринку в натуральних та грошових показниках, за видами та по країні походження, брендинг компаній та сегмент ХоРеКа. Виділені основні виробники та імпортери, продаж по каналам, структура відділів продажу. Розроблений асортимент.

Аналіз ринку горіхів та сухофруктів в Україні. 2021 – 1кв. 2024 р.

Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 32
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку горіхів та сухофруктів в Україні з метою визначення ключових характеристик та тенденцій розвитку галузі. Досліджено сегментацію ринку за видами горіхів та сухофруктів.Здійснено розрахунок загальних показників ринку горіхів та сухофруктів, включаючи ємність ринку у натуральному та грошовому виразі за період з 2021 по 1 квартал 2024 рр.Окремий аналіз проведено у сфері зовнішньої торгівлі ...

Аналіз ринку харчових фарбників в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 28
Мова звіту: українська, російська, англійська

Харчові барвники – це речовини, які використовуються для надання кольору харчовим продуктам і напоям. Основна мета використання харчових барвників – покращити зовнішній вигляд продуктів, зробити їх більш привабливими для споживачів та підтримати стабільність кольору під час зберігання.Кінцевими споживачами харчових барвників є виробники харчових продуктів, окремі особи, ресторани та заклади громадського харчування. Найбільша частка використання харчових барвників припадає на газовані напої, ...

Аналіз ринку алкогольних напоїв в Україні. 2021-І кв. 2024 рр.

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 13 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії було проведено дослідження ринку алкогольних напоїв в Україні. В ході роботи було проаналізовано: долі в розрізі товарів віскі/горілка/бренді/ром та текіла/джини/лікери, по каналам продажу, зміни в споживанні, тенденції в цінових сегментах та маркетингу, команди продажів ТОП операторів ринку.Найбільш популярний розмір тари для алкогольних напоїв в Україні дорівнює 0,5 л (39,3% ринку), 0,7 л є більш обмеженим в обігу (31,4%), ...

Аналіз ринку начинок для випічки в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 48
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку начинок для випічки. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Начинка для хлібопекарських виробів – це інгредієнт (або суміш інгредієнтів) який використовується для покращення смаку, текстури та зовнішнього вигляду готових продуктів. Вона є важливим компонентом в тістечках, тортах, пончиках, пирогах та інших випічках, надаючи їм додатковий аромат, привабливий зовнішній вигляд ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами