| Дата підготовки: | Серпень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 4 |
| Таблиць: | 9 |
| Спосіб оплати: | передоплата |
| Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |




Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку хендмейд тортів та тістечок за 2021 – 1 півріччя 2025. В ході аналізу було розкрито тренди, оцінено ємність, охарактеризовано конкурентів, асортимент та ціни в галузі. Результати проведеного дослідження дозволяють скласти наступні висновки та узагальнення щодо стану та перспектив ринку.
Швидке зростання штучного інтелекту (ШІ) позначається на всіх галузях промисловості, в тому числі на кондитерській. Причиною цьому є те, що він може оптимізувати виробництво за допомогою високоточного вимірювання обсягів необхідних інгредієнтів, а також генерувати рецепти, які задовольняють потребу у збалансованому харчуванні. Крім цього, за допомогою таких програм на основі ШІ, як MidJourney або DALL·E, кухарі можуть створювати незвичайні дизайни тортів, які потім перетворюються на силіконові форми за допомогою 3D-принтера та надалі готуються традиційним способом, в результаті чого кінцевим продуктом є дійсно унікальний продукт.
Кислий, пікантний і терпкий смак – другий найбільший тренд у кондитерській індустрії. За останні 12 місяців (вересень-жовтень 2023-2024 років) спостерігалося близько 2,5 мільйонів онлайн-обговорень і пошукових запитів щодо гострих ласощів по всьому світу. Протягом останнього року ця тенденція набула надзвичайно швидкого розвитку та залишатиметься помітною протягом 2025 року.
Освіжаючі та пробуджуючі смак якості приваблюють споживачів до тортів, тістечок і кондитерських виробів із терпким і кислим смаком. Але тренд на кислі присмаки також підкреслює глобальний зсув споживачів до яскравих і нетрадиційних смаків. Люди шукають унікальні та нові смакові комбінації, тож тепер вони досліджують сфери смаків, окрім просто «солодкого».
У порівнянні з 35% у 2018 р. 42% світових споживачів наразі віддають перевагу покупкам онлайн, що спонукає кондитерські компанії та хлібопекарні розширювати свої пропозиції та поліпшувати презентацію готових кондитерських виробів. Інтерес споживачів зосереджений на зовнішньому вигляді та дизайні продукції. Десерти та інші кондитерські вироби повинні бути не лише смачними, але й привабливими для інстаграму, TikTok та інших соціальних мереж і сайтів. Це особливо актуально для поколінь Z та Y.
Виходячи з вищенаведеного, ринку властива сезонність: піки зацікавленості в тортах на замовленнях помітні в січні (святкування Різдва східного обряду), березні та квітні (Великдень), липні (літні відпустки), максимальні спади – в лютому (після новорічних свят) та листопаді (перед новорічними святами).
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (вступний пункт з описом handmade тортів і тістечок як сегмента (визначення, різновиди, позиціонування) та описом методології дослідження)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку та основних трендів: фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду. Проблеми і передумови розвитку.
1.3. Тренди та інновації
1.4. Оцінка ємності ринку в 2021 – І півріччя 2025 рр. у грошових показниках
1.5. Огляд законодавства: вимоги щодо маркування, санітарні норми, ліцензії. Можливі ризики при масштабуванні
2. Основні гравці ринку
2.1. Перелік основних гравців ринку і їх структурування: загальна інформація, асортимент, ціновий сегмент (економ / середній / преміум), регіональна представленість (зона доставки), кількість підписників у соцмережах
2.2. Карта конкуренції. Географія виробництва по областях України, зосередженість основних виробників
2.3. Ступінь конкуренції і ризики
3. Ціна і ціноутворення на ринку
3.1. Середні поточні ціни на продукцію за основними ціновими сегментами та видами продукції
3.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
4. Брендинг і реклама
4.1. Аналіз позиціонування конкурентів на ринку: загальне позиціонування та визначення УТП за його наявності
4.2. Аналіз соціальних мереж конкурентів
5. Аналіз споживання на ринку
5.1. Вподобання споживачів щодо товару: портрет споживача (кабінетним методом)
5.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів (Google Ads)
5.3. Аналіз попиту на досліджувану продукцію в мережі Інтернет (Google Trends)
5.4. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT-аналіз ринку
6.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності ступеня їх впливу
6.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
7. Висновки. Прогнозні показники ринку
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025-2028 рр.
7.3. Рекомендації по виходу на ринку
1. Перелік найбільш активних компаній з виробництва хендмейд тортів та тістечок за великими містами України
2. Оцінка конкурентного середовища на ринку хендмейд тортів та тістечок Україні
3. Середні поточні ціни на хендмейд торти та тістечка в Україні за основними компаніями на ринку, станом на серпень 2025 року
4. Характеристика складових позиціювання компаній – спеціалізованих крафтових майстерень – на ринку хендмейд кондитерських виробів в Україні
5. Характеристика SMM-діяльності конкурентів на ринку
6. Портрет споживача на ринку хендмейд кондитерських виробів України
7. Динаміка та структура пошукових запитів, що стосуються ринку handmade тортів та тістечок в Україні за останні 12 місяців, українською та російською мовами
8. SWOT-аналіз ринку handmade тортів та тістечок в Україні
9. PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок handmade тортів та тістечок України
1. Динаміка ємності ринку handmade тортів та тістечок в Україні, 2021 – 1 півріччя 2025 рр., млрд грн, оцінка
2. Карта конкуренції підприємств на ринку хендмейд тортів та тістечок міста Києва
3. Динаміка попиту на «торти на замовлення» в Україні, січень-серпень 2024-2025 років, пунктів
4. Прогноз динаміки ємності ринку handmade тортів та тістечок в Україні в 2025-2028 рр., млн грн