2004
Замовити маркетингове дослідження - в Pro-Consulting
Рішення замовити маркетингове дослідження зазвичай приймається учасниками ринку не спонтанно, а в момент, коли вони відчувають дефіцит інформації для підготовки та проведення важливих для розвитку бізнесу заходів, таких як:
- зміна товарної пропозиції або структури бренду;
- розширення сфери діяльності за рахунок освоєння нового напрямку;
- інвестування в створення нового гравця;
- пошук партнерів для організації каналів експорту або імпорту;
- оцінка наслідків кризи і складання маркетингової стратегії подальшого розвитку;
- пошук нових контрагентів;
- підготовка рекламної кампанії для розширення споживчої аудиторії, ін.
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку
Всі описані вище та інші подібні кроки настільки впливають на подальшу долю бізнесу, що робити їх необхідно на підставі максимально повної інформації про поточні і прогнозні економічні умови на цільовому ринку.
Саме тому ринкові суб'єкти замовляють маркетингове дослідження в консалтингових агентствах, висновкам яких у них є підстави повністю довіряти.
Чому обирають Pro-Consulting?
У портфоліо нашої консалтингової фірми вже більше 1860 готових аналізів ринків, проведених для понад тисячі клієнтів. Серед замовників Pro-Consulting:
- представництва найбільших міжнародних корпорацій - Shell, British Petroleum, Exxon, Bosch, L'Oréal, Nestle, Auchan, Coca-Cola, Johnson & Johnson, Bayer, DuPont, Amman, Hyundai;
- представники великого, середнього і малого бізнесу;
- торгові палати і посольства іноземних держав;
- банківські структури та інвестиційні фонди;
- юридичні компанії;
- приватні особи.
Всі перераховані вище категорії клієнтів воліли замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting з урахуванням того, що:
- ми накопичили багатий досвід проведення таких досліджень в різних економічних умовах, входячи в УАМ з 2005 року;
- Pro-Consulting в 2010 році стала консультантом ЄБРР з питань розвитку МСБ;
- в 2011 році наша компанія першою з України стала переможцем міжнародної премії ім. Габріеля Аль-Салем «Консультант року»;
- маркетингові дослідження Pro-Consulting відповідають міжнародним стандартам якості ESOMAR;
- наші аналітики мають доступ до багатьох джерел інформації для кабінетних досліджень;
- польові дослідження команда Pro-Consulting проводить за допомогою власного колл-центру і спеціально обладнаній студії для фокус-груп та інтерв'ю.
На сайті розміщено більш ніж 1860 готових аналізів ринків - знайдіть звіт по вашому ринку
Які напрямки маркетингових досліджень можна замовити?
Залежно від поставлених цілей, ви можете замовити маркетингове дослідження за наступними напрямками:
1. Загальне маркетингове дослідження ринку:
- місткість ринку та інші параметри;
- сегментація ринку в потрібних розрізах;
- динаміка і тенденції розвитку;
- державне регулювання і плани щодо його зміни;
- фактори впливу та прогноз на середньострокову перспективу.
2. Маркетингове дослідження конкурентів:
- перелік і характеристики прямих і непрямих конкурентів;
- маркетингові стратегії конкуруючих операторів;
- співвідношення ринкових часток;
- визначення позиції клієнта на ринку;
- рекомендації щодо мінімізації ризиків;
3. Аналіз сфери споживання:
- результати телефонних опитувань споживачів і фокус-груп;
- споживання в режимі дистанціювання;
- споживання в секторах B2B і B2G.
4. Дослідження каналів збуту:
- перелік і рейтинг можливих каналів реалізації продукції;
- критерії вибору каналу збуту в певних економічних умовах;
- аналіз політики рітейлерів;
- маркетингові прийоми просування в різних каналах збуту.
5. Аналіз інвестиційної привабливості ринку:
- пошук нових ринків;
- ризики, бар'єри та можливості за результатами SWOT- і PEST-аналізу.
Структура готового звіту при замовленні маркетингового дослідження в кожному конкретному випадку визначається виходячи з технічного завдання клієнта.
Замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting можна скориставшись нашими контактними даними.
Дізнайтеся більше про аналіз зовнішньої торгівлі як частину маркетингового дослідження