Замовити маркетингове дослідження - в Pro-Consulting
2004

Замовити маркетингове дослідження - в Pro-Consulting

Рішення замовити маркетингове дослідження зазвичай приймається учасниками ринку не спонтанно, а в момент, коли вони відчувають дефіцит інформації для підготовки та проведення важливих для розвитку бізнесу заходів, таких як:

  • зміна товарної пропозиції або структури бренду;
  • розширення сфери діяльності за рахунок освоєння нового напрямку;
  • інвестування в створення нового гравця;
  • пошук партнерів для організації каналів експорту або імпорту;
  • оцінка наслідків кризи і складання маркетингової стратегії подальшого розвитку;
  • пошук нових контрагентів;
  • підготовка рекламної кампанії для розширення споживчої аудиторії, ін.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку

Всі описані вище та інші подібні кроки настільки впливають на подальшу долю бізнесу, що робити їх необхідно на підставі максимально повної інформації про поточні і прогнозні економічні умови на цільовому ринку.

Саме тому ринкові суб'єкти замовляють маркетингове дослідження в консалтингових агентствах, висновкам яких у них є підстави повністю довіряти.

Чому обирають Pro-Consulting?

У портфоліо нашої консалтингової фірми вже більше 1860 готових аналізів ринків, проведених для понад тисячі клієнтів. Серед замовників Pro-Consulting:

  • представництва найбільших міжнародних корпорацій - Shell, British Petroleum, Exxon, Bosch, L'Oréal, Nestle, Auchan, Coca-Cola, Johnson & Johnson, Bayer, DuPont, Amman, Hyundai;
  • представники великого, середнього і малого бізнесу;
  • торгові палати і посольства іноземних держав;
  • банківські структури та інвестиційні фонди;
  • юридичні компанії;
  • приватні особи.

Всі перераховані вище категорії клієнтів воліли замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting з урахуванням того, що:

  • ми накопичили багатий досвід проведення таких досліджень в різних економічних умовах, входячи в УАМ з 2005 року;
  • Pro-Consulting в 2010 році стала консультантом ЄБРР з питань розвитку МСБ;
  • в 2011 році наша компанія першою з України стала переможцем міжнародної премії ім. Габріеля Аль-Салем «Консультант року»;
  • маркетингові дослідження Pro-Consulting відповідають міжнародним стандартам якості ESOMAR;
  • наші аналітики мають доступ до багатьох джерел інформації для кабінетних досліджень;
  • польові дослідження команда Pro-Consulting проводить за допомогою власного колл-центру і спеціально обладнаній студії для фокус-груп та інтерв'ю.

На сайті розміщено більш ніж 1860 готових аналізів ринків - знайдіть звіт по вашому ринку

Які напрямки маркетингових досліджень можна замовити?

Залежно від поставлених цілей, ви можете замовити маркетингове дослідження за наступними напрямками:

1. Загальне маркетингове дослідження ринку:

  • місткість ринку та інші параметри;
  • сегментація ринку в потрібних розрізах;
  • динаміка і тенденції розвитку;
  • державне регулювання і плани щодо його зміни;
  • фактори впливу та прогноз на середньострокову перспективу.

2. Маркетингове дослідження конкурентів:

  • перелік і характеристики прямих і непрямих конкурентів;
  • маркетингові стратегії конкуруючих операторів;
  • співвідношення ринкових часток;
  • визначення позиції клієнта на ринку;
  • рекомендації щодо мінімізації ризиків;

3. Аналіз сфери споживання:

  • результати телефонних опитувань споживачів і фокус-груп;
  • споживання в режимі дистанціювання;
  • споживання в секторах B2B і B2G.

4. Дослідження каналів збуту:

  • перелік і рейтинг можливих каналів реалізації продукції;
  • критерії вибору каналу збуту в певних економічних умовах;
  • аналіз політики рітейлерів;
  • маркетингові прийоми просування в різних каналах збуту.

5. Аналіз інвестиційної привабливості ринку:

  • пошук нових ринків;
  • ризики, бар'єри та можливості за результатами SWOT- і PEST-аналізу.

Структура готового звіту при замовленні маркетингового дослідження в кожному конкретному випадку визначається виходячи з технічного завдання клієнта.

Замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting можна скориставшись нашими контактними даними.

Дізнайтеся більше про аналіз зовнішньої торгівлі як частину маркетингового дослідження

Дата розміщення: 01.07.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами