Ринок підлогового покриття в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2018-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає розрахунок його основних параметрів, таких як ємність, обсяги виробництва, імпорту і експорту, а також сегментацію ринку за видами продукції, операторами, географією та іншими ознаками, аналіз конкурентів, маркетингових стратегій і цінових політик, особливості споживання покриття для підлоги, фактори впливу і тенденції розвитку даної галузі. Готовий аналіз ринку підлогового покриття в Україні можна придбати на сайті компанії.
Основними видами продукції на ринку підлогового покриття в Україні є:
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу
Моніторинг ринку підлогового покриття в Україні свідчить про те, що паркет є найдорожчим сегментом. Поточний розвиток даного ринку відбувається головним чином за рахунок зростання попиту на ламінат, який значно дешевший за паркет і володіє прийнятними для більшості споживачів експлуатаційними властивостями.
Аналіз ринку підлогового покриття в Україні дозволив виділити наступні його особливості та чинники впливу на галузь:
1. Наявність власної сировинної бази.
Виробники ринку підлогового покриття в Україні мають широкі потенційні можливості по вибору постачальників сировини оскільки лісопильна промисловість в нашій країні досить розвинена. Разом з тим, вітчизняні пиломатеріали в основному експортуються у вигляді напівфабрикатів - дощок і профільованого погонажу, що свідчить про повний обсяг реалізованого потенціалу з розвитку деревообробки, в тому числі і виробництва підлогового покриття, всередині країни.
2. Велика частка імпорту в загальному обсязі ринку.
Прочитайте про аналіз імпорту як частину дослідження ринку
3. Високий ступінь концентрації на ринку підлогового покриття в Україні.
У даній галузі є лише кілька великих виробників і великих імпортерів: дочірні фірми або представництва міжнародних компаній.
4. Залежність показників ринку підлогового покриття в Україні від стану справ у будівельній сфері, яка є головним генератором попиту на його продукцію.
Підприємства, що випускають підлогові покриття, часто одночасно виробляють суміжні матеріали, що застосовуються при будівництві та ремонті приміщень - МДФ-плити, вагонку, дерев'яні опори та ін.
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку підлогового покриття в Україні (2021 рік)
У 2020 році в Україні відзначено значне зниження темпів введення в експлуатацію нового житла, що негативно відбилося і на ринку підлогового покриття.
Серед інших чинників, виявлених при споживчому аналізі ринку підлогового покриття в Україні, можна відзначити:
Залежно від динаміки і напрямків зміни цих факторів збільшується або знижується можливість споживачів купувати і ремонтувати житло, а значить і купувати підлогові покриття.
Також прочитайте про ринок систем електричної теплої підлоги в Україні
Ціновий аналіз ринку підлогового покриття в Україні показує, що найбільший вплив на кінцеву вартість його продукції надають:
Ознайомтеся з переліком готових аналізів ринків будівництва і будматеріалів
Наприклад, ціна на паркет і паркетну дошку формується в залежності від:
Дізнатися найдетальнішу інформацію про поточний стан з прогнозом подальшого розвитку даної сфери бізнесу можна з матеріалів маркетингового дослідження ринку підлогових покриттів в Україні, розмішеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Можливо, вам також знадобиться аналітика ринку «розумного будинку» в Україні
Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі: