Ринок мінімаркетів в Україні: постійний попит на найнеобхідніше
2099

Ринок мінімаркетів в Україні: постійний попит на найнеобхідніше

Ринок мінімаркетів в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2017-2019 років. Маркетингове дослідження ринку містить його загальні показники і структуру, розподіл часток і спрямованість маркетингових стратегій основних операторів, виявлені фактори впливу і тенденції розвитку даного напрямку роздрібної торгівлі. Готовий аналіз ринку мінімаркетів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Через ринок мінімаркетів, тобто невеликі магазини поряд з будинком, в Україні реалізуються в основному продукти харчування та інші товари першої необхідності. Таким чином, ринок мінімаркетів в Україні менший, ніж інші формати рітейлу, схильний до впливу різних кризових факторів, на зразок тих, які ми можемо бачити в останній час.

Прочитайте аналітику ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві

Аналіз ринку мінімаркетів в Україні показує, що найбільший вплив на його стан і розвиток надає динаміка купівельної спроможності населення нашої країни. У період, що досліджувався спостерігалося зростання реальних доходів громадян, результатом чого стало щорічне збільшення роздрібного товарообігу. Аналіз ринку за підсумками 2019 року свідчить про те, що грошовий обсяг товарообігу продуктів харчування виявився на 58,8% більшим в порівнянні з аналогічним показником 2017-го (почитайте про аналіз обсягу ринку).

Моніторинг ринку мінімаркетів в Україні дозволив скласти його товарну структуру, в якій переважають такі продукти, як:

  • хлібобулочні вироби;
  • м'ясо і м'ясні продукти;
  • риба і рибопродукти;
  • молочні продукти;
  • яйця;
  • рослинні жири;
  • фрукти і ягоди;
  • овочі;
  • цукор.

Частка кожного з представлених на ринку мінімаркетів в Україні продуктів залежить від показника щомісячного споживання в розрахунку на одну людину. У розглянутий період часу зафіксовано зростання цього параметра в секторах м'яса, риби, яєць, рослинних жирів, фруктів і ягід.

Можливо, вам буде цікаво прочитати про бізнес-ідею для магазину

Споживчий аналіз ринку мінімаркетів в Україні дозволив зробити висновок про те, що структура і рівень витрат на продукти харчування в українських домогосподарствах залежать від наявності дітей. Так, сім'ї з неповнолітніми дітьми витрачали на їжу 50,2% сукупних доходів, тоді як домогосподарства без дітей витрачали на ці цілі лише 40% своїх грошей і купували продукти, які коштують на 20% дорожче (почитайте про опитування населення як інструмент маркетингового дослідження).

Почитайте про ринок дитячих товарів в Україні

Маркетингове дослідження ринку мінімаркетів в Україні дало підставу визначити, що одним з найперспективніших для розвитку його сегментів є доставка продуктів харчування (почитайте про ринок доставки продуктів). У період, що досліджувався частка онлайн-продажів на ринку продуктів харчування в Україні становила менше 6%. Розвиток даного напрямку здійснювався двома способами:

  • побудова власних служб доставки - Fozzy, Мегамаркет;
  • використання аутсорсингових сервісів з доставки продуктів, таких як Zakaz.ua, Glovo, Uber Eats та інших.

Як показав подальший розвиток подій, оператори ринку мінімаркетів в Україні, які надають споживачам можливість дистанційних покупок і доставки, мають суттєву конкурентну перевагу.

Ознайомтеся з оглядом дослідження ринку роздрібної торгівлі товарами повсякденного попиту (FMCG-рітейлу) в Україні

Найдетальнішу інформацію про стан і тенденції розвитку даної сфери бізнесу можна отримати з матеріалу маркетингового дослідження ринку мінімаркетів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Рекомендуємо прочитати про ринок продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені - ми можемо проаналізувати дані ринки в будь-якому місті/країні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами