Маркетинговий аналіз: області застосування
Прикладами завдань, для вирішення яких підприємствам та інвесторам необхідний попередній маркетинговий аналіз, є:
Можливо, вам буде актуально прочитати про те, як правильно вивести новий продукт на ринок
Маркетинговий аналіз: типова структура
Як було зазначено вище, маркетинговий аналіз на замовлення виконується Pro-Consulting для вирішення різних завдань, що стоять перед клієнтами. Найкращим універсальним є комплексний маркетинговий аналіз, який проводить більшість наших замовників. Такий готовий маркетинговий аналіз складається з наступних розділів:
Також вивчіть матеріал про аналіз імпорту як частину маркетингового аналізу
Рекомендуємо ознайомитися з каталогом готових аналізів ринку. Вірогідність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%
Кожен маркетинговий аналіз має заключний розділ, у якому містяться висновки, прогнози та пропозиції консультантів-аналітиків по цілям, які хоче досягти замовник.
Вартість маркетингового аналізу розширюється в індивідуальному порядку в залежності від обсягу роботи та задіяності ресурсів.
Маркетинговий аналіз від Pro-Consulting: наші переваги
За більш ніж 15-річний період нашої діяльності рішення про проведення маркетингового аналізу з Pro-Consulting прийняло більше тисяч українських та зарубіжних фірм різних масштабів та напрямків бізнесу.
Якщо ви інвестуєте у бізнес, рекомендуємо переглянути матеріал про бізнес-план як інструмент фінансового планування діяльності підприємств
Маркетинговий аналіз від Pro-Consulting може бути презентований в будь-якій точці планети, оскільки при його проведенні і оформленні використовуються міжнародно визнані стандарти ESOMAR.
Ми володіємо доступом до багатьох видів інформаційних ресурсів, маємо в структурі власний колл-центр, а також студію для проведення фокус-груп та інтерв'ю, тому наш маркетинговий аналіз має максимальний ступінь актуальності і достовірності.
Замовити маркетинговий аналіз у Pro-Consulting можете прямо зараз, використовуючи контактні дані.
Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте аналіз попиту як складову маркетингового аналізу