Повернення тушонки: огляд ринку м'ясних консервів і паштетів в Україні
6028

Повернення тушонки: огляд ринку м'ясних консервів і паштетів в Україні

Там, де необхідно швидко і ситно перекусити, немає нічого кращого, ніж м'ясні консерви і паштети. Люди часто беруть з собою тушонку, коли відправляються в заміську подорож, на риболовлю, на дачу. Тому в літній період їх споживання зростає приблизно на 20% в порівнянні із зимовим.

Виробники м'ясних консервів в Україні забезпечують в основному внутрішній ринок. Особливо це характерно для останнього часу, так як були втрачені значні обсяги збуту в Росії і зменшився імпорт із-за падіння купівельної спроможності населення. Обсяг же внутрішнього ринку скорочувався три роки поспіль - з 2014 по 2016, в результаті знизившись на 65,4%. Головним негативним фактором стало збільшення собівартості виробництва через зростання цін на м'ясо. В результаті українці, рівень доходів яких різко впав під час кризи, стали купувати менше тушонки і паштетів, а якщо і купували, то прагнули вибирати продукцію дешевшу.

Раз ви читаєте цей матеріал, вам стане в нагоді стаття про ринок свіжого м'яса і субпродуктів в Україні

Тільки в 2017 році обсяг ринку консервів з м'яса став відновлюватися услід за стабілізацією економічної ситуації в країні. Тушонка і паштети почали активніше купуватися як населенням, так і державою для забезпечення армійських потреб. Підросли обсяги як імпортних, так і експортних поставок, що говорить про збільшення інтересу українців до більш дорогих консервів з-за кордону і знаходження експортерами нових ринків збуту.

Українські м'ясні консерви в більшості своїй виготовляються із субпродуктів різного виду. Частка такої продукції становить 79,1% від усього обсягу виробництва. Частки іншої сировини показані на діаграмі.

Ознайомтеся з оглядом ринку заморожених м'ясних і рибних напівфабрикатів України

У нас є готове до покупки дослідження ринку м'ясних консервів в Україні. 2019 рік

Так як практично всі вироблені в Україні м'ясні консерви споживаються в межах країни, обсяг їх випуску є своєрідним індикатором благополуччя населення. У 2014 році, після початку гострої фази кризи, споживачі поступово відмовлялися від консервів, що дорожчали, віддаючи перевагу більш дешевим ковбасним виробам. Виробники в цей період змушені були скорочувати обсяги випуску тушонки і паштетів або переходити на більш дешеві і менш якісні їх види. Переламати негативну тенденцію стало можливо тільки в минулому році, коли наші співвітчизники відчули деяке поліпшення свого економічного становища. Виробництво м'ясних консервів в цей період зросло на 16,4% в порівнянні з 2016-м, але все ще більш ніж в два рази поступалося показнику 2013-го.

Можливо, вас також зацікавить огляд ринку ковбасних виробів в Україні

При виборі м'ясних консервів українці намагаються віддавати перевагу особисто перевіреній і добре зарекомендованій продукції. Якість і смакові характеристики сьогодні є більш пріоритетними критеріями, ніж ціна. Споживачі також звертають увагу на дату виготовлення і термін придатності; наявність і склад добавок; походження, популярність і репутацію виробника; вид і надійність упаковки. Не секрет, що багато потенційних покупців вважають за краще готувати тушонку самостійно або вживати страви зі свіжого м'яса, вважаючи такий спосіб харчування більш здоровим.

Подальший розвиток ринку м'ясних консервів і паштетів буде йти синхронно з трендом збільшення добробуту українців. Більш багаті покупці будуть вибирати продукцію з більш високими якісними характеристиками і на це необхідно звернути увагу виробникам. Зросте попит на дорогі імпортні консерви, частка яких на ринку може збільшитися. Залишається актуальним питання розширення експортних поставок цієї продукції.

 Також прочитайте про наше дослідження ринку вареної ковбаси, сосисок та сардельок

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами