Ринок м'яса свіжого та субпродуктів в Україні: курочка зберігає лідерство
3684

Ринок м'яса свіжого та субпродуктів в Україні: курочка зберігає лідерство

Ринок свіжого м'яса і субпродуктів в Україні проаналізовано компанією Pro-Consulting в січні 2020 року з метою визначення його обсягу і структури, параметрів виробництва, експорту та імпорту, тенденцій споживчого попиту і факторів, що впливають на подальший розвиток. Готовий аналіз ринку свіжого м'яса і субпродуктів в Україні можна придбати на сайті компанії.

М'ясні продукти продовжують відігравати важливу роль в харчуванні українців, хоча на ринок свіжого м'яса і субпродуктів припадає лише 1,2% від загального агропродовольчого ринку нашої країни. У структурі споживання свіжого м'яса вже давно лідирує курятина - з 2016 по 2018 рік її частка зросла на 0,88% і склала 66,4% в загальному обсязі м'ясного споживання. Також трохи (на 0,27%) збільшилася частка свинини. У той же час частки яловичини і індички знизилися на 0,3% і 0,85% відповідно.

Аналіз ринку свіжого м'яса і субпродуктів в Україні показує, що тенденція зниження поголів'я м'ясних порід великої рогатої худоби і свиней триває і впливає на розглянутий ринок. Так, в 2019 році чисельність ВРХ становила 3,3 млн голів, що на 5,4% менше, ніж було в 2018-му. Кількість свиней зменшилася в 2018 і 2019 роках на 8,4% і 1,4% відповідно. Це пов'язано з більшою переорієнтацією населення на дешеву м'ясну продукцію, в першу чергу курятину.

Можливо вам буде цікавий матеріал про ринок ковбасних виробів в Україні

Ринок свіжого м'яса і субпродуктів в Україні в значній мірі консолідований. Близько 99% на ньому займає продукція вітчизняного виробництва, а п'ятірка найбільших виробників забезпечує 60% від загального обсягу даного ринку. На ці ж компанії доводиться і 97% українського експорту м'яса.

Поставки м'яса з України на міжнародний ринок в останні роки мали позитивну динаміку, хоча з 2018 року темпи їх зростання знизилися. В цілому, в 2019 році експорт м'яса був у три рази більший, ніж в 2016-му. Досягти цього вдалося шляхом збереження низьких цін, підвищення якості і виходу на нові ринки, зокрема, в 2018 році почалися поставки української продукції в Словаччину.

Імпорт м'яса в Україну протягом останніх трьох років мав різноспрямовану динаміку - в 2017-2018 роках він різко збільшився, а в 2019-му впав в два рази. В основному в Україну завозилася свинина з Білорусі та деяких інших країн.

Також вам буде цікаво почитати про бізнес-ідеї для м'ясного бізнесу

Подальший розвиток ринку свіжого м'яса і субпродуктів в Україні буде залежати від напрямку зміни наявних доходів громадян, а також подальшої реалізації експортного потенціалу. У середньостроковій перспективі головним чинником зростання ринку залишиться виробництво курятини, що має найбільшу рентабельність в порівнянні з іншими напрямками тваринництва.

Якщо ваш бізнес зіткнувся зі складнощами, спричиненими змінами попиту або посиленням конкуренції, вам допоможе аналіз ринку

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами