Дата підготовки: | Січень 2023 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 17 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку м'ясних напівфабрикатів, який включає таку продукцію як котлети, тефтелі та філе в паніровці (нагетси, стріпси, шніцель, байтси та інше) виключно з м’яса курки. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічну діяльність і споживання м'ясних напівфабрикатів в країні, визначені основні оператори, а також представлені середні ціни на продукцію, як роздрібні, так і експортні / імпортні.
Споживання м'яса українцями в воєнний період залишилось на тому ж рівні, що і довоєнного часу – 52 кг м'яса на рік на одну особу. Проте серед українців спостерігається переорієнтація на більш дешевші його види.
У воєнний період виробництво майже на всіх підприємствах, що були віддалені від зон активних бойових дій продовжували виробництво м’яса курки, проте загальний об’єм все рівно впав в порівнянні з довоєнними місяцями, що обумовлено тим, що підприємства, що були розташовані на сході України припинили своє функціонування. Також на зниження виробництва м’ясних напівфабрикатів вплинуло пошкодження холодильних складів та енергетична криза, великі гравці перейшли на виробництво консервів (продукт тривалого зберігання), який не потребує спеціальних вимог.
Найбільше м’яса свійських птахів реалізовується у спеціальних магазинах та супермаркетах – понад 97%. Причиною такої статистики є наявність в даних каналах збуту генераторів, адже досліджувана продукція неможлива без охолодження.
На ринку переважають напівфабрикати з курятини, проте їхня частка не настільки велика, як частка самого курячого м'яса порівняно з іншими видами м'яса. Це пояснюється широким використанням таких продуктів у закладах громадського харчування, де попитом також користуються вироби з яловичини. Водночас, у роздрібному продажі часто зустрічаються вироби з різних видів м'яса (свинячі, баранячі, телячі, кролячі та інші).
Виробники можуть використовувати яловичину і при цьому знижувати собівартість продукції за рахунок значної частки інших інгредієнтів у фарші - цибулі, моркви, інших овочів і добавок, наприклад, борошна і панірувальних сухарів.
Понад 2900 магазинів 2022 році були закриті чи зруйновані, тому ланцюжки поставок порушені. Залежно від регіону України, продовольчі ланцюжки були порушені по-різному. В кінці року більшість було відновлено, окрім тих, що знаходяться на тимчасово окупованих територіях.
Найбільше м’ясних напівфабрикатів із свійських птахів реалізовується у спеціальних магазинах та супермаркетах – понад 97%. Причиною такої статистики є наявність в даних каналах збуту генераторів, адже досліджувана продукція неможлива без охолодження.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку напівфабрикатів з м’яса в цілому, структурування основних продуктових сегментів
1.2. Аналіз тенденцій розвитку цільового ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-2022 (виробництво + імпорт - експорт)
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; наявність мережі збуту; цінова політика; наявність власної сировинної бази)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку в цілому
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2019-2021 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках
3.3. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт м’ясних напівфабрикатів з України в 2019-2022 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт м’ясних напівфабрикатів в Україну в 2019-2022 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент та ціноутворення на ринку
5.1. Побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку, оцінка ринку на предмет наявності продуктових ніш
5.2. Середні поточні ціни на продукцію в розрізі асортиментних сегментів
6. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
7. Аналіз споживання на ринку
7.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
7.3. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
8. Канали збуту продукції
8.1. Опис і оцінка структури продажів по каналах
8.2. Обсяги продажів курятини в розрізі роздрібних мереж України в 3-4 кварталі 2022 року
9. Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2025 рр
9.3. Рекомендації по розвитку на ринку (товарні, цінові та збутові сегменти)
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз компанії замовника на ринку
10.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку
1. Споживання м'яса і м'ясних продуктів на душу населення в Україні в 2019-2022 рр., кг/рік.
2. Поголів'я сільськогосподарських тварин 2019-2022 рр., станом на 1 січня кожного року, у натуральному вираженні, млн. голів
3. Загальні показники ринку досліджуваних м'ясних напівфабрикатів, у натуральному вираженні, тис. Тонн
4. Загальні показники ринку досліджуваних м'ясних напівфабрикатів, у грошовому вираженні, млн. грн.
5. Основні оператори ринку м’ясних напівфабрикатів
6. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
7. Результати оцінки конкурентного середовища та ризиків на ринку м'ясних напівфабрикатів України
8. Оцінка часток ринку основних виробників м'ясних напівфабрикатів в Україні у 2022 р., у натуральному вираженні, тис. Т
9. Асортимент продукції основних операторів ринку напівфабрикатів з курки у розрізі досліджуваних сегментів
10. Середні поточні роздрібні ціни в розрізі досліджуваної продукції, грн./кг
11. Аналіз брендингу основних операторів ринку м’ясних напівфабрикатів
12. Аналіз конкурентів через пошукові запити
13. Обсяги продажу курятини в розрізі роздрібних мереж в 3-4 кварталі 2021 та 2022 рр. у вартісному враженні
14. SWOT-аналіз ринку м'ясних напівфабрикатів
15. PESTLE -аналіз факторів впливу на ринок
16. Сегментація ринкових ризиків
17. Карта ризиків ринку м'ясних напівфабрикатів
1. Сегментація ринку м'ясних напівфабрикатів в Україні за видами м'яса, у натуральному вираженні, %
2. Частка імпорту на ринку рубаних м'ясних напівфабрикатів в Україні у 2022 р., у натуральному вираженні, %
3. Оцінка часток ринку основних операторів м'ясних напівфабрикатів в Україні у 2022 р., у натуральному вираженні, %
4. Виробництво досліджуваних м'ясних напівфабрикатів в Україні в 2019-2022 рр., у натуральному вираженні, тис. Т
5. Виробництво досліджуваних м'ясних напівфабрикатів в Україні в 2019-2022 рр., у вартісному вираженні, млн. грн
6. Динаміка експорту м'ясних напівфабрикатів з України в 2019-2022 рр. у натуральному вираженні, тис. Т
7. Динаміка експорту м'ясних напівфабрикатів з України в 2019 - 2022 рр. у вартісному вираженні, млн. грн.
8. Сегментація експорту м'ясних напівфабрикатів з курки з України в розрізі видів продукції в 2019 і 2022 рр. у натуральному вираженні, %
9. Географічна структура експорту м'ясних напівфабрикатів з України в 2019 і 2022 рр. у натуральному вираженні, %
10. Основні компанії-одержувачі м'ясних напівфабрикатів з України в 2019 та 2022 рр. у натуральному вираженні, %
11. Динаміка імпорту м'ясних напівфабрикатів з України в 2019-2022 рр. у натуральному вираженні, тис. Т
12. Динаміка імпорту м'ясних напівфабрикатів з України в 2019 - 2022 рр. у вартісному вираженні, млн. грн.
13. Результати народного голосування 2022 року в категорії заморожені напівфабрикати (вареники, пельмені, котлети)
14. Структура продажів м’ясних напівфабрикатів по каналах збуту, %
15. Прогноз ємності ринку курячих напівфабрикатів в Україні, у натуральному вираженні у 2019-2025 рр., тис. т.