Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку вареної ковбаси, сосисок та сардельок в Україні, в результаті якого визначено основні поточні параметри зазначеного ринку, спрогнозовані напрямки його подальшого розвитку. Дане маркетингове дослідження можна придбати на сайті компанії в розділі готових аналізів ринків.
Ковбаси різних видів завжди користувалися попитом у населення нашої країни. Людей приваблює те, що ковбасні вироби можна вживати в їжу після мінімальної обробки, а то і взагалі без неї. «Краще м'ясо - це ковбаса», - вважає український споживач, адже недарма ковбаси займають більше 70% від загального обсягу готової м'ясної продукції, ну а 60% ринку ковбас - це варені ковбаси, сосиски і сардельки. Їх купують щоб швидко перекусити або додати в інші ситні страви: супи, салати, яєчню.
Ознайомитися з анотацією до маркетингового дослідження ринку сирокопчених і сиров'ялених ковбас в Україні за 2019 рік можна, перейшовши за посиланням
Аналіз ринку вареної ковбаси, сосисок та сардельок свідчить про те, що випуск цієї продукції в Україні в останні роки зростає, тільки лише за підсумками 9 місяців 2019 року спостерігався деякий спад в порівнянні з аналогічним періодом 2018-го.
Потенціал зростання ковбасного ринку ще далеко не вичерпаний, у міру підвищення купівельної спроможності, наші співвітчизники будуть все більше грошей виділяти на ковбасу, яку вони люблять, при цьому звертаючи більшу увагу і на її якість. Тому, якщо не відбудеться яких-небудь форс-мажорних обставин, вітчизняним дрібним торговцям варто налаштовуватися на подальше збільшення попиту в середньому і високому цінових сегментах ринку.
Готові маркетингові дослідження ринків м'яса і м'ясопереробки, а також, готові проекти по ринках галузі харчової промисловості, доступні в каталозі готових досліджень ринків.
Каталог готових досліджень ринків
Разом з тим не можна сказати, що в українських виробників ковбаси склалися тепличні ринкові умови. Висока конкуренція не дозволяє спочивати на лаврах навіть міцним підприємствам. Безліч міні-цехів і домашніх коптилень вже зайняли приблизно 30% ринку ковбаси, реалізуючи свою продукцію на базарах і не звітуючи перед фіскальною службою. Крім того, все ще зберігаються контрабандні поставки ковбас з Польщі та Італії.
Дізнатися про послугу «Маркетингове дослідження» можна тут
За результатами дослідження ринку вареної ковбаси, сосисок та сардельок можна зробити висновок про те, що в середньостроковій перспективі найбільшу конкурентну перевагу матимуть ті виробники, яким вдасться знайти оптимальне співвідношення між якістю і ціною продукції, що випускається. Пройти між Сциллою натуралізації продукції і Харибдою зниження її собівартості зможуть компанії, які вже сьогодні готові інвестувати в розвиток і модернізацію виробництва.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: