Ринок овочів в Україні: загальна тінь і скорочення споживачів
4182

Ринок овочів в Україні: загальна тінь і скорочення споживачів

Ринок овочів в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2017 - 1 півріччя 2020 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його основні характеристики, виявити фактори впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку овочів в Україні можна придбати на цьому сайті.

Моніторинг ринку овочів в Україні свідчить про наявність ряду проблем у вітчизняному овочівництві, які призводять до скорочення посівних площ і обсягів виробництва. Основними серед згаданих проблем є:

  • кліматичні зміни на території України;
  • собівартість вирощування овочів вища, ніж інших ліквідних культур - кукурудза, соняшник, пшениця;
  • наявність тіньового ринку овочів, частка якого оцінюється вітчизняною плодоовочевою асоціацією в 75-80%;
  • відсутність у виробників доступу до ефективних технологій зберігання, транспортування та пакування овочів;
  • недостатня кількість овочесховищ;
  • слабка державна підтримка.

Можливо, вам буде цікавий матеріал про бізнес-ідею вирощування солодкого перцю - ознайомтеся, як дочитаєте цей матеріал

Аналіз ринку овочів в Україні показує наявність деякої знижувальної тенденції в споживанні овочів в розрахунку на одного українця, що, разом з падінням загальної кількості населення країни, означає зниження місткості ринку овочів.

Ринок овочів в Україні був сегментований за обсягами продажів через продуктові ринки станом на червень 2020 року. Найбільше в цей період українці купували картоплю - 31,5%, помідори - 28,7%, капусту - 18,9% і огірки - 11,6%.

Також вам може стати в нагоді аналітика з анотації до готового дослідження ринку сільськогосподарської продукції України (2020р.)

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку овочів в Україні - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми можемо спрогнозувати і проаналізувати ваш ринок по аналогічній структурі

За результатами аналізу ринку овочів в Україні Pro-Consulting підготувала ряд рекомендацій існуючим гравцям і тим, хто тільки має намір виходити на ринок овочів. Зокрема, пропонується:

  • випускати продукцію з більш високою доданою вартістю - консервацію, пасти, соуси;
  • переходити в більш прибуткові нішеві сегменти, наприклад, вирощувати органічні овочі, які набувають все більшої популярності на світовому ринку.

Більш докладно про поточний стан досліджуваної сфери бізнесу і перспективи її розвитку читайте в матеріалах готового маркетингового дослідження ринку овочів в Україні, розміщеного в онлайн магазині Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте аналітичний матеріал про ринок овочевої консервації в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами