Ринок столової і мінеральної води в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2017 - 1 півріччя 2020 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його основні параметри і структуру, виявити головні чинники впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку столової і мінеральної води в Україні можна придбати на сайті компанії.
Аналіз ринку столової і мінеральної води в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2017 - 1 півріччя 2020 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його основні параметри і структуру, виявити головні чинники впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку столової і мінеральної води в Україні можна придбати на сайті компанії.
Аналіз ринку столової і мінеральної води в Україні показує, що основними характерними для нього особливостями є:
Пік ємності ринку припадає на весняно-літній період, а мінімум - на осінь і зиму.
Частка імпорту на ринку столової і мінеральної води в Україні не перевищує 5%.
Великі оператори намагаються розширювати свої частки і нарощують виробництво.
Попит на столову і мінеральну воду демонструє стійке зростання, що вселяє оптимізм в учасників ринку.
Рекомендуємо вам прочитати про аналіз попиту як складову дослідження ринку
Моніторинг ринку столової і мінеральної води в Україні від Pro-Consulting свідчить про деяку зміну в його структурі, що стосується співвідношення газованої та негазованої води. Традиційно в Україні більше купують газовану мінералку, проте в останні роки відзначається тенденції зростання частки негазованої води, що більше відповідає європейській традиції споживання цього продукту.
Як вже було сказано вище, ринок столової і мінеральної води в Україні сильно консолідований. Лідерами на ньому є Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» (IDS Borjomi Ukraine), Миргородський завод мінеральних вод (IDS Borjomi Ukraine), «Кока-Кола Беверіджиз», «Свалявські мінеральні води» («Українські мінеральні води»). В останні роки місце серед провідних виробників змогла отримати компанія «Карпатські мінеральні води» - виробник ТМ «Карпатська Джерельна».
На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку столової і мінеральної води в Україні (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми можемо проаналізувати ваш ринок по аналогічній структурі
Високий рівень конкуренції на ринку столової і мінеральної води в Україні ускладнює вихід на нього нових учасників. До того ж часто зустрічаються прояви недобросовісної конкуренції, коли фірми-одноденки випускають воду сумнівної якості під виглядом відомих брендів, тим самим погіршуючи репутацію останніх.
Про інші особливості даної сфери бізнесу читайте в матеріалах готового маркетингового дослідження ринку столової і мінеральної води в Україні, розміщеного в онлайн магазині Pro-Consulting.
На сайті представлена ще одна аналітична стаття про результати маркетингового дослідження ринку мінеральної води в Україні - прочитайте
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: