in stock

Аналіз ринку овочів України 2017-1 півр. 2020 року

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2020 року
Кількість сторінок: 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 46
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська
26700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку овочів в Україні. В роботі розглянуті тенденції, проблеми, специфіка, фактори впливу на ринок овочів України. Також було досліджено ємність ринку, динаміка виробництва ринку, внутрішня та зовнішня торгівля на ринку овочів України. Проаналізовано основних гравців на ринку овочів, споживання та вподобання споживачів. Розглянуто перспективи ринку овочів України.
Історично склалося так, що Україна має великий потенціал землеробства. В Україні є все необхідне для вирощування аграрної продукції. На світовій арені, Україна позиціонує себе як одна із лідерів аграрної продукції, оскільки вона спеціалізується не лише на олійних та зернових культурах, а ще і на вирощуванні овочевих культур. В агровиробництві основними овочевими культурами відкритого ґрунту є традиційно овочі борщового набору: капуста, помідори, огірки та корнішони, морква і буряк столовий та цибуля. Але виробники, які займаються даним напрямком зменшують частку у своїй структурі діяльності у зв’язку із високим ризиком та зміною умов клімату, так як овочі вибагливі до природніх умов.
Сучасний стан розвитку овочівництва в Україні, впродовж останніх років характеризується поступовим скороченням посівних площ і обсягів виробництва продукції. Адже ця галузь сільського господарства традиційно зорієнтована на забезпечення внутрішнього продовольчого ринку та менш залежна від іноземних товарів.
На ринку овочів представлені зазвичай вітчизняні виробники, але асортимент товару не великий. Незаповнені ніші на ринку доповнюються іноземними виробниками.
Впродовж останніх трьох років, на ринку овочів спостерігається зниження посівних площ, а саме із вирощування картоплі, цибулі, салату, помідорів та перцю. Відповідно через зміну даних показників, зменшуються обсяги виробництва у досліджуванні періоди. На ринку овочів, а саме досліджуваної продукції, представлена вітчизняна продукція. Частка імпортної продукції варіюється від 1% до 3,5%.

До факторів, які впливають на формування ціни відносять:
• сезонність виробництва;
• собівартість вирощування продукції;
• витрати виробництва;
• співвідношення попиту і пропозиції;
• насиченість ринку;
• курс валюти;
• залежність сільського господарства від природних умов;
• необхідність страхування сільськогосподарської діяльності;
• інвестиційна непривабливість аграрного сектору економіки;
• інші.
На формування ціни впливає собівартість товару. У свою чергу собівартість товару формується з наступних показників: витрати під час технологічних операцій, витрати на паливно-енергетичне забезпечення виробництва; оплата праці працівникам підприємства; витрати на внутрішнє переміщення продукції, поточний ремонт і утримання основних фондів підприємства; амортизація обладнання і основних фондів, інше.
Овочі не входять до списку товарів першої необхідності, тому попит на них змінюється. Попит залежить від ціни, від сезонності і т. д. Збільшення самозабезпеченості потреб населення овочами, скорочення населення країни, зростання вартості послуг та інших потрібних платежів, що призводить до зниження купівельної спроможності населення, є причиною зменшення попиту на продукцію овочівництва. На діаграмі нижче видно, що споживання овочів на душу населення має тенденцію до зменшення.


Дослідження функцій попиту на овочі показує, що існує достатній зв'язок між споживанням овочів і доходами населення, коефіцієнт еластичності показує, що у разі зростання середньомісячної заробітної плати на 1 % споживання цього продукту зростає на 1,43 %. Щодо овочів попит за доходом порівняно еластичний, а значить, зниження доходу спричиняє значне зниження споживання цього продукту, оскільки потреба в ньому в населення сьогодні дуже відчутна.
Ринок овочів в Україні має тенденції до зменшення, як показали дослідження. Площі під овочі зменшуються, зменшується кількість споживання овочів на душу населення. Відповідно відбувається зростання цін на продукцію овочівництва. Варто зазначити, що на ринку присутній великий відсоток тіньового продажу. Більшість населення сільської місцевості здійснюють продаж продуктами овочівництва, при цьому не сплачуючи податків в державу.

 

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку овочів в Україні (капуста, картопля, морква, буряк, цибуля, салати, зелень, помідор, огірок, солодкий перець).
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку у 2017-2020 рр.– 1 півріччя в Україні (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок).
1.2. Загальні показники ринку, динаміка площини та урожайності овочів у 2017-2020 рр.– 1 півріччя в Україні у натуральному вираженні в Україні у розрізі регіонів: капуста, картопля, морква, буряк, цибуля, салати, зелень, помідор, огірок, солодкий перець
1.3. Динаміка ємності ринку овочів (виробництво + імпорт-експорт) у 2017-2020 рр.
1.4. Сегментація і структурування ринку ємності за:
- походженням (долі вітчизняної та імпортної продукції)
- за видами (у розрізі досліджуваної продукції)
- сезонністю
2. Динаміка виробництва овочів в Україні у 2017-2020 рр.
2.1. Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках по регіонам у розрізі досліджуваної продукції
2.2. Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках по регіонам у розрізі досліджуваної продукції
3. Основні оператори на ринку овочів в Україні
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
3.2. Структурування операторів (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів
3.4. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
4. Зовнішня торгівля
4.1. Імпорт овочів з України у 2017-2020 рр – 1 півр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
4.2. Експорт овочів з України у 2017-2020 рр – 1 півр. (загальний показник)
5. Аналіз цін і ціноутворення на ринку овочів
5.1. Динаміка цін на продукцію
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
5.3. Собівартість продукції, рентабельність
6. Споживачі і їх вподобання
6.1. Попит товару серед споживачів у динаміці за 2017-1 пів. 2020р. (аналіз на основі кабінетного дослідження, по даним рейтингових компаній)
6.2. Структурування та сегментація споживання
6.3. Потреба в товарі
6.4. Ступінь задоволеності споживачів
7. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
8. Висновки. Прогнозні показники
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку
8.3. Рекомендації з розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
9.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
9.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Загальні показники культур за 2017-2019 рр.
2. Основні показники виробництва картоплі
3. Основні показники виробництва капусти
4. Основні показники виробництва моркви
5. Основні показники виробництва столового буряка
6. Основні показники виробництва цибулі
7. Основні показники виробництво солодкого перцю
8. Основні показники виробництво помідорів
9. Основні показники виробництво огірків
10. Основні показники виробництво зелені
11. Основні показники виробництво салату
12. Динаміка ємності ринку овочів за 2017- 1 пол. 2020 рр., млн. грн
13. Обсяги виробництва та реалізації картоплі
14. Обсяги виробництва та реалізації капусти
15. Обсяги виробництва та реалізації моркви
16. Обсяги виробництва та реалізації столового буряка
17. Обсяги виробництва та реалізації цибулі
18. Обсяги виробництва та реалізації солодкого перцю
19. Обсяги виробництва та реалізації помідорів
20. Обсяги виробництва та реалізації зелені
21. Обсяги виробництва та реалізації салату
22. Обсяги виробництва та реалізації картоплі
23. Обсяги виробництва та реалізації капусти
24. Обсяги виробництва та реалізації моркви
25. Обсяги виробництва та реалізації столового буряка
26. Обсяги виробництва та реалізації цибулі
27. Обсяги виробництва та реалізації солодкого перцю
28. Обсяги виробництва та реалізації помідорів
29. Обсяги виробництва та реалізації огірків
30. Обсяги виробництва та реалізації зелені
31. Обсяги виробництва та реалізації салату
32. Основні оператори ринку овочів
33. Частки основних операторів ринку овочів
34. Частки основних операторів на ринку овочів в Україні в 2019 року в натуральному вираженні,%
35. Аналіз динаміки ринкової частки операторів з 2018 по 2019 рік
36. Структура імпорту ринку овочів за 2017- 1 пів. 2020 рр. в грошовому виразі
37. Структура імпорту ринку овочів за 2017- 1 пів. 2020 рр. в натуральному виразі
38. Показники експорту на ринку овочів за 2017-2019 рр.
39. Середні оптові та роздрібні ціна на досліджувані культури в Україні (станом на 28.08.2020)
40. Собівартість та рентабельність досліджуваної продукції в Україні в 2017- 1 пол. 2020 рр.
41. Обсяги виробництва продукції на душу населення в 1 пол. 2020 р., кг/люд.
42. Канали збуту овочів
43. SWOT –аналіз ринку овочів
44. PEST - аналіз ринку овочів
45. Сегментація ринкових ризиків
46. Карта ризиків ринку овочів

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку овочів за походженням за 2017-1 пол. 2020 рр.
2. Сегментація ринку овочів за видами (у розрізі досліджуваної продукції) за 2017- 1 пол. 2020 рр.
3. Сезонність ємкості ринку
4. Регіональна структура операторів ринку овочів
5. Географія імпорту та частки імпортерів ринку овочів за 2017- 1 пів. 2020 рр.
6. Споживання овочів, кг/люд
7. Рейтинг продуктів за обсягом продажу через продуктові ринки, станом на червень 2020 р., в натуральному вираженні
8. Прогноз розвитку ринку в 2020-2022 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами