Огляд ринку: завдання, цілі, структура
1926

Огляд ринку: завдання, цілі, структура

Процес керівництва підприємством неможливий без прийняття рішень, від яких в тій чи іншій мірі залежить подальша доля бізнесу. Чим більш обгрунтовані і своєчасні такі дії, тим більш ймовірне досягнення запланованих цілей і реалізація поставлених завдань. Огляд ринку надає інформаційну базу як для здійснення поточної діяльності фірми, так і для ключових заходів, таких як:

  • вихід на нові ринки;
  • виведення нового продукту на ринок;
  • освоєння додаткових напрямків бізнесу;
  • розробка стратегії виграшу в конкурентній боротьбі;
  • розширення власної частки на ринку;
  • протидія впливу кризових чинників.

Ознайомтеся з типовою структурою огляду (дослідження) ринку

Для потенційних інвесторів огляд ринку дасть відомості про інвестиційну привабливість ринкової ніші, стане підмогою при складанні маркетингової стратегії розвитку створеного гравця.

Зміст звіту за послугою «огляд ринку»

У практиці Pro-Consulting сформувалася типова структура огляду ринку, куди входять всі можливі інформаційні аналітичні блоки. При складанні технічного завдання на конкретний огляд ринку ініціатор дослідження вибирає необхідні йому розділи.

Повноцінний огляд ринку складається з наступних блоків:

1. Загальний огляд ринку:

  • поточний і прогнозований обсяг ринку;
  • показники виробництва, споживання, імпорту та експорту;
  • структура ринку в різних розрізах;
  • чинники впливу на ринок, актуальні тенденції розвитку та можливі перспективи.

2. Огляд нормативно-правового регулювання ринку:

  • перелік і короткий зміст чинних законів і підзаконних актів, що впливають на ринок;
  • ставки податків і торгових мит;
  • умови ліцензування бізнесу;
  • плани державних органів зі змінами правил гри на ринку.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку мікрокредитування онлайн в Україні (2021 рік) - за аналогічною структурою можна досліджувати ваш ринок

3. Огляд конкурентного середовища ринку:

  • рейтинг найбільших операторів;
  • розподіл ринкових часток між суб'єктами;
  • види маркетингових стратегій, які використовуються на ринку, їх зміст і результати застосування;
  • шляхи мінімізації ризиків, пов'язаних з діяльністю конкурентів.

4. Огляд ринку з точки зору споживання:

  • опис цільової аудиторії споживачів;
  • споживчі очікування і їх поточна реалізація;
  • ставлення споживачів до товарів або торговії марки замовника;
  • аналіз споживання онлайн;
  • споживання в державному секторі, умови участі в тендерах;
  • споживання в сегменті B2B.

Дізнайтеся більше про аналіз конкурентів як частину огляду ринку

5. Аналіз позиції замовника на ринку:

  • обчислення загальної місткості ринку;
  • визначення часток замовника в різних ринкових аспектах і їх порівняння з частками конкурентів;
  • аудит системи взаємодії замовника з клієнтами: таємний покупець і таємний дзвінок;
  • рекомендації щодо маркетингової стратегії розвитку на ринку.

Можливо вам знадобиться матеріал про аналіз зовнішньої торгівлі на ринку

6. Перегляд списку каналів збуту ринку:

  • оцінка існуючих каналів збуту;
  • особливості реалізації товарів в роздрібних торгових мережах і магазинах біля будинку;
  • цінові політики постачальників і продавців;
  • особливості збуту продукції на інтернет-майданчиках.

7. Дослідження реклами на ринку:

  • моніторинг рекламних носіїв;
  • аналіз пошукових запитів в мережі інтернет;
  • підготовка рекламної кампанії;
  • дослідження ефективності реклами.

8. Огляд ринку з метою визначення його інвестиційної привабливості:

  • PEST-аналіз;
  • SWOT-аналіз;
  • факторний аналіз для порівняння привабливості декількох ринків.

Можливості Pro-Consulting реалізації послуги огляду ринку

Консалтингове агентство Pro-Consulting має багатий досвід проведення маркетингових досліджень, будучи постійним членом Української асоціації маркетингу з 2005 року.

Наші аналітики проводять огляд ринку України та інших країн світу за стандартами ESOMAR.

Ознайомтеся з анотацією і структурою готового аналізу ринку рослинного молока України (2021 рік) - за аналогічною структурою можна проаналізувати
будь-який ринок

Для надання клієнтам якісної аналітики, огляд ринку виконується з використанням кабінетних і польових методів збору і обробки даних.

У розпорядженні Pro-Consulting є:

  • доступ до відкритих і корпоративних інформаційних ресурсів;
  • власний колл-центр для телефонних опитувань будь-якого виду та складності;
  • студія, спеціально обладнана для проведення фокус-груп та інтерв'ю.

Замовити огляд ринку за власним технічним завданням можна на сайті Pro-Consulting. Тут же є магазин готових проектів, що містить понад 1800 вже виконаних оглядів ринку.

Можливо, вам також необхідно провести оцінку лояльності клієнтів - прочитайте про NPS-опитування

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами