В яких випадках необхідне маркетингове опитування?
У процесі ведення бізнесу на споживчих ринках дуже важливо мати зворотній зв'язок з цільовою аудиторією товару або послуги, що пропонуєте. Організувати таку комунікацію для отримання інформації безпосередньо від споживачів допоможе маркетингове опитування, результати якого дозволять вирішити такі завдання:
Також прочитайте матеріал про дослідження конкурентів як частину маркетингового дослідження
У Pro-Consulting, яка володіє власним колл-центром, можна замовити маркетинговий опитування по телефону, що є оптимальним методом кількісного дослідження ринку по співвідношенню оперативності, ціни і якості.
Телефонне маркетингове опитування: основні переваги
Колл-центр як підрозділ компанії Pro-Consulting дозволяє провести маркетингове опитування по телефону, яке має наступні переваги перед іншими видами маркетинговий опитувань.
1. Швидкість маркетингового опитування і обробки інформації
Незалежно від того, який обсяг має база ваших клієнтів (респондентів), наш колл-центр, який оснащений CATI, зробить маркетингове опитування і систематизує отриману інформацію значно швидше будь-якої кількості непідготовлених працівників, яким ви теоретично могли б доручити ту ж задачу.
Можливо для більш повного розуміння ринку, вам стане в нагоді і аналіз обсягу вашого ринку в рамках маркетингового дослідження
І навіть якщо ваше підприємство тільки виходить на ринок, у вас ще немає бази клієнтів, але ви вже хотіли б дізнатися думку потенційних покупців, наш колл-центр проведе для вас маркетингове опитування по власній вибірці, яка формується за певним набором ознак.
2. Ціна маркетингового опитування
Маркетингове опитування по телефону є одним з найбільш малозатратних методів досліджень ринку, в порівнянні з такими видами маркетингових опитувань, як приватне анкетування або, тим більше, поштові розсилки.
Рекомендуємо прочитати про готові маркетингові дослідження - по вашиму ринку, ймовірно, вже є готовий звіт
У той же час, телефонне маркетингове опитування має істотну перевагу перед ще більш дешевим і менш ефективним розміщенням опитувальних анкет в соціальних мережах або на сайтах підприємств.
3. Широта охоплення аудиторії
У наш час телефон є у всіх, будь то школяр або пенсіонер. Коло населення, яке може охопити телефонне маркетингове опитування, значно ширше, ніж можливості анкетування в мережі інтернет. Постійних користувачів інтернет-сервісами поки ще значно менше, ніж власників телефонів. Тому, якщо ви хочете отримати інформацію від всіх верств споживачів, то найкращим варіантом буде замовити саме телефонне опитування.
Маркетингове опитування по телефону: послідовність проведення
Якщо ви вирішили замовити телефонне маркетингове опитування в Pro-Consulting, просто зв'яжіться з нами. Подальша робота з підготовки та проведення маркетингового опитування буде складатися з наступних етапів:
У разі необхідності якісного уточнення будь-яких питань, компанія Pro-Consulting пропонує можливість провести додаткове маркетингове опитування методом фокус-груп. Поєднання двох способів маркетингових опитувань дозволить отримати найбільш повну аналітичну інформацію про мотиви поведінки споживачів ваших товарів або послуг.
Прочитайте також про те, як правильно вивести новий продукт на ринок