Маркетингове опитування: запитуйте і вам дадуть відповідь
2912

Маркетингове опитування: запитуйте і вам дадуть відповідь

В яких випадках необхідне маркетингове опитування?

У процесі ведення бізнесу на споживчих ринках дуже важливо мати зворотній зв'язок з цільовою аудиторією товару або послуги, що пропонуєте. Організувати таку комунікацію для отримання інформації безпосередньо від споживачів допоможе маркетингове опитування, результати якого дозволять вирішити такі завдання:

  • скласти портрет споживчої аудиторії;
  • з'ясувати мотивацію покупців при придбанні того чи іншого товару;
  • зрозуміти ставлення споживачів до вашого бренду, ступінь і умови їх лояльності (читайте про оцінку лояльності клієнтів);
  • оцінити результативність рекламної кампанії;
  • отримати інформацію про напрямки вдосконалення вашої товарної пропозиції.

Також прочитайте матеріал про дослідження конкурентів як частину маркетингового дослідження

У Pro-Consulting, яка володіє власним колл-центром, можна замовити маркетинговий опитування по телефону, що є оптимальним методом кількісного дослідження ринку по співвідношенню оперативності, ціни і якості.

Телефонне маркетингове опитування: основні переваги

Колл-центр як підрозділ компанії Pro-Consulting дозволяє провести маркетингове опитування по телефону, яке має наступні переваги перед іншими видами маркетинговий опитувань.

1. Швидкість маркетингового опитування і обробки інформації

Незалежно від того, який обсяг має база ваших клієнтів (респондентів), наш колл-центр, який оснащений CATI, зробить маркетингове опитування і систематизує отриману інформацію значно швидше будь-якої кількості непідготовлених працівників, яким ви теоретично могли б доручити ту ж задачу.

Можливо для більш повного розуміння ринку, вам стане в нагоді і аналіз обсягу вашого ринку в рамках маркетингового дослідження

І навіть якщо ваше підприємство тільки виходить на ринок, у вас ще немає бази клієнтів, але ви вже хотіли б дізнатися думку потенційних покупців, наш колл-центр проведе для вас маркетингове опитування по власній вибірці, яка формується за певним набором ознак.

2. Ціна маркетингового опитування

Маркетингове опитування по телефону є одним з найбільш малозатратних методів досліджень ринку, в порівнянні з такими видами маркетингових опитувань, як приватне анкетування або, тим більше, поштові розсилки.

Рекомендуємо прочитати про готові маркетингові дослідження - по вашиму ринку, ймовірно, вже є готовий звіт

У той же час, телефонне маркетингове опитування має істотну перевагу перед ще більш дешевим і менш ефективним розміщенням опитувальних анкет в соціальних мережах або на сайтах підприємств.

3. Широта охоплення аудиторії

У наш час телефон є у всіх, будь то школяр або пенсіонер. Коло населення, яке може охопити телефонне маркетингове опитування, значно ширше, ніж можливості анкетування в мережі інтернет. Постійних користувачів інтернет-сервісами поки ще значно менше, ніж власників телефонів. Тому, якщо ви хочете отримати інформацію від всіх верств споживачів, то найкращим варіантом буде замовити саме телефонне опитування.

Маркетингове опитування по телефону: послідовність проведення

Якщо ви вирішили замовити телефонне маркетингове опитування в Pro-Consulting, просто зв'яжіться з нами. Подальша робота з підготовки та проведення маркетингового опитування буде складатися з наступних етапів:

  1. Спільний онлайн або офлайн брифінг для уточнення цілей і завдань маркетингового опитування, складання технічного завдання проекту.
  2. Формування анкети, за якою буде проводитися маркетингове опитування.
  3. Створення або актуалізація телефонної бази респондентів для маркетингового опитування.
  4. Проведення маркетингового опитування в тестовому режимі для виявлення можливих недоліків у сценарії або анкеті.
  5. Телефонне маркетингове опитування з можливістю прослуховування його ходу представниками замовника.
  6. Обробка заповнених опитувальних анкет, аналіз результатів маркетингового опитування.
  7. Підготовка та надання звіту з таблицями, графіками і діаграмами.

У разі необхідності якісного уточнення будь-яких питань, компанія Pro-Consulting пропонує можливість провести додаткове маркетингове опитування методом фокус-груп. Поєднання двох способів маркетингових опитувань дозволить отримати найбільш повну аналітичну інформацію про мотиви поведінки споживачів ваших товарів або послуг.

Прочитайте також про те, як правильно вивести новий продукт на ринок

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами