Маркетингові дослідження: отримайте аналітику, перш ніж діяти
3238

Маркетингові дослідження: отримайте аналітику, перш ніж діяти

Проведення маркетингових досліджень ринку замовляють ті клієнти Pro-Consulting, які бажають вести свій бізнес спираючись на надійний інформаційний фундамент. Відомо, що у стійкої системи повинні бути як мінімум три точки опори. Маркетингове дослідження ринку дає підприємцю набагато більше. Ви отримаєте такі відомості:

  • параметри ринку, фактори і характерні тренди, що діють на ньому;
  • місце і частка своєї компанії на ринку;
  • споживчі настрої і мотивації;
  • існуючі ризики і можливості для подальшого розвитку підприємства.

Дізнайтеся більше про аналіз експорту як частину маркетингового дослідження

Успішні менеджери добре знають, що розробці ефективної маркетингової стратегії має передувати якісне маркетингове дослідження.

Маркетингові дослідження від Pro-Consulting: можливості та різновиди

Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження вже більше п'ятнадцяти років. Ми приєдналися до Української Асоціації Маркетингу в 2005 році, і з того часу маркетингові дослідження – один з основних видів діяльності нашої команди. Зазвичай до нас приходять, щоб замовити маркетингове дослідження за наступними категоріями:

  • маркетингове дослідження ринку;

Маркетингове дослідження ринку є найбільш універсальним видом маркетингових досліджень. Воно носить комплексний характер і може включати в якості розділів інші, перераховані нижче, види маркетингових досліджень.

Рекомендуємо дізнатися більше про кабінетне маркетингове дослідження швидкий і надійний спосіб отримання аналітики вашого ринку

Маркетингове дослідження ринку дозволить вам отримати інформацію про:

  • ємність і структуру ринку;
  • діяльність основних операторів;
  • поведінку споживачів;
  • можливості для виведення нових товарів або заняття вигідних ніш;
  • ризики і бар'єри.

Замовити маркетингове дослідження ринку означає отримати відомості про практично всі актуальні аспекти ведення бізнесу, що є критично необхідною умовою для ефективного управління підприємством.

Ознайомтеся з прикладами структур та анотаціями до готових маркетингових досліджень від Pro-Consulting в каталозі готових проектів

  • маркетингове дослідження споживачів;

Таке маркетингове дослідження, як і всі інші, відноситься до спеціалізованих видів досліджень. Замовити маркетингове дослідження споживачів доцільно тоді, коли необхідно отримати якомога більше деталізованої інформації про споживчу сферу ринку.

Розробка маркетингового дослідження споживачів спрямована на отримання та систематизацію даних про:

  • структуру попиту і факторів, що впливають на нього;
  • характеристики споживчої аудиторії;
  • ставлення споживачів до конкретного бренду і товару/послуги;
  • споживчі потреби і очікування.

Будь-який клієнтоорієнтований бізнес зобов'язаний знати інтереси споживачів і намагатися якнайповніше задовольнити їх своєю продукцією.

Почитайте більш розгорнутий матеріал про аналіз попиту

  • маркетингове дослідження конкурентного середовища;

Знати про конкурентів якомога більше, своєчасно реагувати на їх спроби потіснити вас з ринку, вести наступальні кампанії – немислимо без попередньої розвідки, яку представляє собою маркетингове дослідження конкурентного середовища.

Проведення маркетингового дослідження конкурентів замовляється з метою отримання відомостей про:

  • асортимент конкуруючої продукції;
  • дії конкурентів з просування;
  • сильні і слабкі сторони маркетингової стратегії конкурентів;
  • мотивації споживачів при виборі товарів.

Замовити маркетингове дослідження конкурентного середовища раніше своїх конкурентів – значить отримати відчутну перевагу над ними і захистити свою частку на ринку.

Якщо ви маєте намір досліджувати конкурентне середовище, рекомендуємо матеріал про аналіз конкурентів як частину дослідження ринку

  • маркетингове дослідження можливостей просування продукції;

Компанії, що працюють на масових споживчих ринках, змушені виділяти значні бюджети на рекламу своєї продукції. Проведення маркетингового дослідження можливостей її просування дозволить витрачати ці кошти з максимальною віддачею. Розробка маркетингового дослідження можливостей просування продукції включає:

  • вивчення ефективності рекламних кампаній в засобах масової інформації;
  • вивчення сили позитивного впливу на споживчу аудиторію різних маркетингових інструментів: акцій, знижок, розіграшів, подарунків і под.

Ознайомтеся з матеріалом про маркетингову стратегію: що це і чи варто витрачати на неї час і гроші

Замовити маркетингове дослідження можливостей просування продукції доцільно тим, хто хоче, щоб їх реклама влучала точно в ціль і приносила очікувані результати.

  • маркетингове дослідження рітейлу;

Збут продукції в роздрібній торгівлі найбільш чутливий до змін економічних умов життя в країні. Маркетингове дослідження рітейлу означає аналіз:

  • асортименту продукції;
  • цінових категорій;
  • представленості в торгових точках товарів замовника і конкурентів;
  • факторів впливу на поведінку покупців.

Ще один матеріал для вас - про аналіз ринку збуту

Маркетингове дослідження рітейлу дозволить скорегувати роботу з торговельними мережами, цінову політику, внести зміни в асортимент пропонованих товарів.

Кінцева структура маркетингового дослідження формується в процесі взаємодії з замовником і залежить від завдань і мети, що мають перед собою. Більш детально з базовою структурою дослідження ринку рекомендуємо ознайомитися за цим посиланням.

Якщо ви усвідомили необхідність аналітики вашого ринку, зв'яжіться з нами – ми зорієнтуємо вас щодо термінів і вартісті проведення дослідження

Дата розміщення: 30.09.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами