2138
Маркетингові дослідження від Pro-Consulting - аналітична підтримка бізнесу
Проведення маркетингових досліджень на замовлення українських та іноземних клієнтів є одним з основних напрямків діяльності Pro-Consulting з 2004 року. За цей час число реалізованих нами проектів з інформаційно-аналітичного забезпечення бізнесу замовників перевищило 1800 звітів по ринках, охопивши практично всі ринки і галузі.
Клієнти замовляють маркетингові дослідження саме у нас, оскільки Pro-Consulting:
- володіє багатим досвідом, підготовленими кадрами і технічними можливостями для проведення маркетингових досліджень будь-якої складності (як польових, так і кабінетних);
- є акредитованим консультантом ЄБРР за програмами підтримки МСБ;
- першою з українських компаній стала лауреатом міжнародної премії «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем;
- працює за стандартами маркетингових досліджень ESOMAR;
- може підтвердити якість маркетингових досліджень відгуками більше тисячі клієнтів, серед яких філії таких корпорацій, як Nestle, Coca-Cola, Johnson & Johnson, L'Oreal, Shell, Hyundai, Bosch, Exxon та ін.
Маркетингові дослідження: можливі напрямки
Зміст звіту за результатами маркетингового дослідження в кожному конкретному випадку визначається технічним завданням замовника. Перед його складанням проводиться спільний брифінг з виконавцями маркетингового дослідження, на якому:
- розкриваються цілі та завдання, які стоять перед замовником;
- вибираються інформаційні блоки з типової структури аналітичного дослідження;
- визначаються потужності, засоби та методи для проведення маркетингового дослідження:
Типова структура готового маркетингового дослідження включає наступні розділи:
1. Паспорт ринку:
- загальні показники;
- сегментація за головними параметрами
- перелік найбільших операторів;
- тренди і фактори впливу, що переважають.
2. Маркетингові дослідження сфери держрегулювання:
- положення нормативно-правових актів;
- ліцензійні умови, якщо є;
- податки;
- правила проведення тендерів і їх статистика.
3. Маркетингові дослідження конкурентного середовища:
- топ гравців ринку;
- порівняння ринкових часток за видами продукції, напрямками діяльності, регіонам та іншими ознаками;
- спрямованість і зміст конкурентної боротьби;
- ризики та бар'єри для розвитку бізнесу замовника, рекомендації по їх мінімізації.
4. Маркетингові дослідження споживчої сфери:
- телефонні опитування споживачів і фокус-групи;
- лояльність до бренду замовника та побажання покупців;
- споживання в публічному секторі;
- споживання на інтернет-майданчиках.
5. Маркетингові дослідження позиції клієнта на ринку:
- розрахунок місткості ринку;
- порівняння частки замовника і його конкурентів в різних розрізах (прочитайте про аналіз конкурентів);
- перевірка ефективності взаємодії з покупцями методом «таємний дзвінок»;
- рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії.
6. Маркетингові дослідження результативності реклами:
- оцінка ефективності рекламних носіїв в різних умовах;
- моніторинг рекламних повідомлень в пресі і на Інтернет-ресурсах;
- аналіз масиву пошукових запитів за ключовими словами;
- аудит результатів проведених рекламних кампаній.
7. Маркетингові дослідження каналів реалізації продукції:
- асортимент товарної групи в магазинах різних форматів;
- методи просування, що використовуються в каналах збуту;
- цінові політики дистриб'юторів;
- факторний аналіз з метою вибору оптимального каналу збуту.
8. Маркетингові дослідження перспектив інвестиційних проектів:
- пошук кращого ринку для товару клієнта;
- інвестиційна привабливість за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
- концепція освоєння ринку.
Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків. Імовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%.
Матеріали маркетингового дослідження можуть містити всі або деякі з перерахованих вище блоків.
Вартість маркетингового дослідження розраховується виходячи з глибини дослідження Pro-Consulting.
Замовити маркетингові дослідження можна за телефоном або імейл.
Можливо, вам так само стане в нагоді дізнатися більше про аналіз зовнішньої торгівлі