Маркетингові дослідження від Pro-Consulting - аналітична підтримка бізнесу
1910

Маркетингові дослідження від Pro-Consulting - аналітична підтримка бізнесу

Проведення маркетингових досліджень на замовлення українських та іноземних клієнтів є одним з основних напрямків діяльності Pro-Consulting з 2004 року. За цей час число реалізованих нами проектів з інформаційно-аналітичного забезпечення бізнесу замовників перевищило 1800 звітів по ринках, охопивши практично всі ринки і галузі.

Клієнти замовляють маркетингові дослідження саме у нас, оскільки Pro-Consulting:

  • володіє багатим досвідом, підготовленими кадрами і технічними можливостями для проведення маркетингових досліджень будь-якої складності (як польових, так і кабінетних);
  • є акредитованим консультантом ЄБРР за програмами підтримки МСБ;
  • першою з українських компаній стала лауреатом міжнародної премії «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем;
  • працює за стандартами маркетингових досліджень ESOMAR;
  • може підтвердити якість маркетингових досліджень відгуками більше тисячі клієнтів, серед яких філії таких корпорацій, як Nestle, Coca-Cola, Johnson & Johnson, L'Oreal, Shell, Hyundai, Bosch, Exxon та ін.

Маркетингові дослідження: можливі напрямки

Зміст звіту за результатами маркетингового дослідження в кожному конкретному випадку визначається технічним завданням замовника. Перед його складанням проводиться спільний брифінг з виконавцями маркетингового дослідження, на якому:

Типова структура готового маркетингового дослідження включає наступні розділи:

1. Паспорт ринку:

  • загальні показники;
  • сегментація за головними параметрами
  • перелік найбільших операторів;
  • тренди і фактори впливу, що переважають.

2. Маркетингові дослідження сфери держрегулювання:

  • положення нормативно-правових актів;
  • ліцензійні умови, якщо є;
  • податки;
  • правила проведення тендерів і їх статистика.

3. Маркетингові дослідження конкурентного середовища:

  • топ гравців ринку;
  • порівняння ринкових часток за видами продукції, напрямками діяльності, регіонам та іншими ознаками;
  • спрямованість і зміст конкурентної боротьби;
  • ризики та бар'єри для розвитку бізнесу замовника, рекомендації по їх мінімізації.

4. Маркетингові дослідження споживчої сфери:

  • телефонні опитування споживачів і фокус-групи;
  • лояльність до бренду замовника та побажання покупців;
  • споживання в публічному секторі;
  • споживання на інтернет-майданчиках.

5. Маркетингові дослідження позиції клієнта на ринку:

  • розрахунок місткості ринку;
  • порівняння частки замовника і його конкурентів в різних розрізах (прочитайте про аналіз конкурентів);
  • перевірка ефективності взаємодії з покупцями методом «таємний дзвінок»;
  • рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії.

6. Маркетингові дослідження результативності реклами:

  • оцінка ефективності рекламних носіїв в різних умовах;
  • моніторинг рекламних повідомлень в пресі і на Інтернет-ресурсах;
  • аналіз масиву пошукових запитів за ключовими словами;
  • аудит результатів проведених рекламних кампаній.

7. Маркетингові дослідження каналів реалізації продукції:

  • асортимент товарної групи в магазинах різних форматів;
  • методи просування, що використовуються в каналах збуту;
  • цінові політики дистриб'юторів;
  • факторний аналіз з метою вибору оптимального каналу збуту.

8. Маркетингові дослідження перспектив інвестиційних проектів:

  • пошук кращого ринку для товару клієнта;
  • інвестиційна привабливість за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
  • концепція освоєння ринку.

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків. Імовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%.

Матеріали маркетингового дослідження можуть містити всі або деякі з перерахованих вище блоків.

Вартість маркетингового дослідження розраховується виходячи з глибини дослідження Pro-Consulting.

Замовити маркетингові дослідження можна за телефоном або імейл.

Можливо, вам так само стане в нагоді дізнатися більше про аналіз зовнішньої торгівлі

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами