1918
Маркетинг аналіз ринку - Pro-Consulting
Такі поняття, як маркетинг, аналіз ринку, склад бренду, унікальна торгова пропозиція і тому подібні відразу переходять з розряду теорії в практичну область ще на етапі планування будь-якої бізнес-ідеї. Далі, в процесі становлення і розвитку бізнесу, ринок є природним середовищем діяльності підприємства, і достовірні відомості про нього набувають високу цінність для менеджменту. Саме тому клієнти Pro-Consulting замовляють маркетингове дослідження або маркетинг аналіз ринку.
Дані про поточний стан ринкового середовища і прогнози його подальшої трансформації використовуються при управлінні повсякденною діяльністю фірми, але особливо вони потрібні під час підготовки і проведення найбільш відповідальних заходів, таких як:
- запуск на ринок додаткових продуктових лінійок;
- ребрендинг компанії;
- пошук ринків і партнерів для зовнішньоторговельної діяльності;
- складання та реалізація стратегії протидії конкурентам;
- нейтралізація кризових чинників;
- інвестування в створення нових суб'єктів.
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку яловичини в Україні, Ізраїлі, Китаї та країнах MENA (2017 - 5 міс. 2021 рр.)
Маркетинг аналіз ринку проводиться для того, щоб до мінімуму скоротити ступінь невизначеності результатів важливих для подальшої долі бізнесу дій.
Яку інформацію містить типовий маркетинг аналіз ринку?
Для кожного конкретного замовника Pro-Consulting проводить маркетинг аналіз ринку відповідно до поставленого технічного завдання. Для кращого розуміння можливостей нашого агентства маркетингових досліджень, ми попередньо знайомимо клієнта з типовою структурою звіту, а замовник може вибрати все або акцентувати увагу на потрібних йому інформаційних блоках.
Типовий маркетинг аналіз ринку включає наступні розділи:
1. Загальні відомості по ринковому середовищі:
- виробництво цільового товару, його імпорт і експорт;
- розрахунок ємності ринку і відображення її динаміки;
- структурування ринку за географією, суб'єктами, видами продукції, ціновими діапазонами та іншими параметрами, що цікавлять замовника;
- діючі на учасників ринку позитивні і негативні фактори;
- характерні для даного напрямку бізнесу тенденції розвитку.
2. Державне регулювання галузі:
- перелік і основні положення чинних законів і підзаконних актів;
- умови отримання ліцензій;
- обов'язкова і бажана сертифікація;
- податкове навантаження;
- правила проведення та участі в тендерах з держзакупівель;
- підготовлені законопроекти і оголошені плани реформування.
3. Конкурентний маркетинг аналіз ринку:
- рейтинг і опис найбільших операторів;
- асортимент товарів прямих і непрямих конкурентів (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
- поточне співвідношення часток ринкових гравців і тенденції їх зміни;
- маркетингові стратегії конкурентної боротьби, їх сильні і слабкі сторони;
- способи мінімізації ризиків для бізнесу клієнта, що виходять від конкурентів.
4. Споживчий маркетинг аналіз ринку:
- демографічні, географічні, психографічні та інші характеристики цільової споживчої аудиторії;
- поведінкові моделі споживачів;
- очікування споживачів і ставлення до представлених на ринку товарів різних брендів;
- використання покупцями можливостей електронних торговельних майданчиків;
- споживання в корпоративному і державному сегментах.
Дізнайтеся більше про маркетингове опитування як один з інструментів дослідження ринку
5. Оцінка ефективності каналів збуту:
- перелік і характеристики існуючих каналів збуту;
- політики постачальників і операторів продажів;
- можливості для цінових маневрів;
- особливості позиціонування і просування продукції;
- варіанти вибору моделі реалізації товарів в залежності від ринкових умов.
6. Маркетинг аналіз ринку для підготовки рекламних кампаній:
- моніторинг рекламних носіїв;
- систематизація пошукових запитів споживачів, формування рекламних ключів;
- пропозиції щодо складу та змісту рекламних акцій;
- незалежний контроль ходу і аудит результативності рекламної кампанії.
На сайті розміщено понад 1900 готових аналізів ринків - перейдіть в каталог
7. Визначення поточної ринкової позиції замовника:
- загальний обсяг ринку;
- частки клієнта у важливих розрізах, їх динаміка;
- порівняння з іншими учасниками ринку;
- аудит служб роботи зі споживачами: використання «таємного дзвінка» або «таємного покупця»;
- можливості для поліпшення становища замовника на ринку.
8. Інвестиційний маркетинг аналіз ринку:
- політичні, економічні, соціальні та технологічні аспекти ринкового середовища (PEST-аналіз);
- сильні і слабкі сторони інвестиційних проектів, можливості і загрози для їх реалізації (SWOT-аналіз);
- рекомендації по маркетингових стратегіях гравців.
Отримати більше інформації про послугу та замовити маркетинг аналіз ринку можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.
Також вам знадобиться дізнатися більше про аналіз зовнішньої торгівлі як складову аналізу ринку