Аналіз ринків в напередодні 8 Березня: коротко про стан «подарункових» напрямків бізнесу від Pro-Consulting
642

Аналіз ринків в напередодні 8 Березня: коротко про стан «подарункових» напрямків бізнесу від Pro-Consulting

Наближається традиційне весняне свято любові, краси і жіночого начала, що є джерелом постійного відродження природи і самого життя на землі. У більшості чоловіків нашої країни не виникає труднощів з відповіддю на питання, що подарувати на 8 Березня, тому що вони прекрасно знають, що найбільше люблять жінки. Перше - це звичайно квіти, а за ними йдуть солодощі, косметика і парфумерія.

Можливо, вас зацікавить бізнес-ідея вирощування квітів - ознайомтеся з концепцією

Який же стан справ на ринках популярних «подарункових» товарів в Україні? Відповідь на це питання дали в Pro-Consulting після проведення маркетингового дослідження ринку шоколаду і аналізу ринку косметики.

Аналіз ринку шоколаду

Дослідження ринку кондитерських виробів в світовому масштабі показує, що українці не є найбільшими споживачами шоколаду. Світову першість отримують жителі Швейцарії, що з'їдають в середньому 8,8 кг шоколадних виробів на людину в рік, за швейцарцями слідують німці і британці з показниками 7,9 і 7,6 кг відповідно. Наша країна в цьому рейтингу поки знаходиться нижче сусідки Польщі, яка займає 22 місце з рівнем річного споживання в п'ять кілограм шоколаду на людину.

Почитайте аналітику ринку вафель в Україні

Як бачимо, українському ринку шоколаду є куди рости, і він поступово набирає обертів. Так, проведене маркетингове дослідження ринку кондитерських виробів в Україні свідчить про збільшення попиту на шоколад серед українців приблизно на 10% протягом 2020 року (почитайте про аналіз попиту).

Згідно з аналізом ринку кондитерських виробів в нашій країні, шоколадна продукція в загальному обсязі займає близько 28%.

На сайті доступний до покупки готовий паспорт ринку кондитерських виробів - ми можемо актуалізувати дане дослідження

У грошовому ж вираженні шоколад забезпечує 43% ринку української кондитерки. Пряники печиво і вафлі, які мають частку ринку в 41% в натуральному вираженні, дають всього 30% від загальної виручки кондитерів.

Можливо, вам буде цікавий ще один матеріал про ринок кондитерських виробів

За підсумками аналізу ринку шоколаду в Україні, провідні вітчизняні виробники - АВК, Конті, Roshen або Millenium.

Ознайомтеся з матеріалом про ринок мінімаркетів в Україні

Аналіз ринку косметики

Маркетингові дослідження ринку косметики, проведені на замовлення клієнтів Pro-Consulting, дають підставу стверджувати, що даний ринок є одним з найбільших за обсягами продажів. Він поступається лише ринкам алкоголю, тютюнових виробів і продуктів харчування. Даний ринок дуже динамічно розвивається, його місткість щорічно збільшується в середньому на 15%. Правда, домінує на ринку косметики в Україні іноземний виробник.

Рекомендуємо матеріал про ринок квітів в Україні

У нашій країні відкриті представництва практично всіх великих міжнародних парфюмерно-косметичних компаній, таких як Avon, Oriflame, Faberlic, L`Oreal, Unilever, Wella AG, Procter & Gamble, ChristianDior та інших. Серед українських косметичних брендів можна відзначити IrenBukur, NATURE.med, Аромат, Evis, BZ Parfums, AndreL'AromArdor, але їх частка на ринку дуже мала.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз імпорту ТМ професійної косметики для волосся (ТМ Wella, L'Oreal, La Biosthétique) - ознайомтеся зі структурою звіту

У рамках дослідження ринку косметики в Україні складено рейтинг переваг українських споживачів серед брендів за окремими групами товарів на підставі всенародного голосування «Фаворит успіху». Наприклад, губну помаду і шампунь наші дами обирають торгової марки Dove, туш для вій від L`Oreal, а крем для обличчя від Nivea.

Почитайте про ринок косметології в Одесі - ми можемо дослідити будь-який ринок України і світу

Останній аналіз ринку парфумерії і косметики показує, що основу споживчої аудиторії з часткою 66,5% на ньому становлять жінки у віці до 34 років.

Почитайте про маркетингові дослідження як інструмент отримання ретроспективної аналітики і прогнозних показників по ринку

Косметична продукція вибирається відповідно до таких пріоритетів: ціна, якість, поради знайомих, склад, популярність бренду і привабливість упаковки.

За результатами аналізу ринку косметичних засобів в Україні можна впевнено стверджувати, що більшу частину його загального обсягу становить продукція нижнього і середнього цінових діапазонів (почитайте про аналіз обсягу ринку).

Можливо, вас зацікавить аналітика ринку салонів краси в Україні і СНД

Таким чином, якщо вибирати, що подарувати на 8 Березня, і вибір свій зупинити на косметиці, яка є дорожчою, то цей подарунок буде чітко виділятися на тлі звичайних покупок косметичних засобів середньостатистичної українки.

Якщо ви хочете дізнатися вичерпну інформацію про описані тут або інші ринки України і зарубіжних країн, відвідайте магазин готових проектів Pro-Consulting і вибирайте маркетингове дослідження, яке цікавить саме вас.

Також почитайте матеріал про ринок індустрії краси (аналіз beauty ринку) в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами