Аналіз структури експорту як складова аналізу ринку - Pro-Consulting
2427

Аналіз структури експорту як складова аналізу ринку - Pro-Consulting

Структура експорту є важливою характеристикою зовнішньоекономічної діяльності, що вивчається Pro-Consulting в рамках маркетингових досліджень ринків.

Аналіз структури експорту замовляють для підготовки рішень, спрямованих на:

  • визначення перспективних зовнішніх ринків для реалізації певного виду продукції;
  • пошук зарубіжних контрагентів, зацікавлених в імпорті товарів вітчизняних виробників;
  • розробку маркетингової стратегії збільшення ринкової частки експортера, ін.

Результати аналізу структури експорту, проведеного компанією Pro-Consulting, зрозумілі і можуть застосовуватися в будь-якій країні світу, оскільки аналіз проводиться відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR в рамках аналізу ринку.

Також вивчіть матеріал про аналіз імпорту як частину дослідження ринку

У базовому варіанті аналіз структури експорту складається з наступних розділів:

  1. Структура експорту певної товарної групи:
    • сегментація поставок за видами товарів;
    • зміна структури експорту за часовий проміжок, який досліджується.
  2. Структура експорту конкретного виду продукції:
    • помісячне сегментування обсягів поставок;
    • структура експорту товару в тимчасовій динаміці.
  3. Аналіз структури експорту в географічному розрізі:
    • структура експорту по країнах;
    • обсяги продажів у кількісному і вартісному вираженнях.

Рекомендуємо переглянути повноцінну структуру аналізу ринку

  1. Структура експорту по суб'єктах зовнішньоекономічної діяльності:
    • обсяги поставок найбільшими експортерами;
    • аналіз структури експорту окремих операторів ринку;
    • обсяги продукції, що одержують іноземні контрагенти.
  2. Цінова структура експорту:
    • розподіл середньої ціни товару, що експортується:
      • по країнах;
      • по відправниках;
      • у закордонних одержувачах.

Вам буде корисний матеріал про те, як правильно вивести новий продукт на ринок

Факторний аналіз структури експорту

Одним із завдань, для вирішення якого замовляється аналіз структури експорту, є пошук найбільш перспективних зовнішніх ринків для конкретного виду товарів замовника. В цьому випадку Pro-Consulting використовує факторний аналіз структури експорту. Він складається з наступних етапів:

  1. Виявлення місцевих факторів попиту на товар, який планують для експорту.
  2. Визначення вагових коефіцієнтів для кожного фактору попиту.
  3. Побудова факторних моделей всіх розглянутих іноземних ринків, їх порівняння і вибір найбільш вигідного напрямку експорту.

Можливо, вам стане в нагоді матеріал про аналіз попиту як складову аналізу ринку

Факторний аналіз структури експорту дозволяє замовнику сконцентруватися на розробці стратегії виходу тільки на багатообіцяючі ринки збуту.

Аналіз структури експорту: додаткові опції

Крім інформаційно-аналітичної складової, готовий аналіз структури експорту також містить практичні рекомендації щодо досягнення поставлених замовником цілей шляхом:

  • адаптації продукту до конкретного зовнішньому ринку;
  • обґрунтованої цінової політики на експортному напрямку;
  • вибору каналів реалізації продукції;
  • використання найбільш ефективних інструментів просування.

Також прочитайте про аналіз виробництва і реалізації продукції - можливо саме така аналітика потрібна вашому бізнесу

Додатково Pro-Consulting може провести презентацію вашого бізнесу для потенційних контрагентів на зарубіжному ринку, підготувавши ґрунт для переговорів про співробітництво.

Замовити аналіз структури експорту можна вже сьогодні - зв'яжіться з Pro-Consulting.

Пропонуємо Вам ознайомитися з матеріалом про готові маркетингові дослідження - ймовірно ми вже аналізували ваш ринок

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами