Аналіз імпорту: поставки з-за кордону вимагають підвищеної уваги
459

Аналіз імпорту: поставки з-за кордону вимагають підвищеної уваги

Аналіз імпорту: практичне застосування

В процесі проведення комплексного дослідження ринку компанією Pro-Consulting здійснюється аналіз імпорту, в ході якого визначається структура імпорту, динаміка імпорту і інші параметри зовнішньоторговельної діяльності операторів ринку, пов'язаної з поставками іноземної продукції.

Аналіз імпорту як складову аналітичного дослідження ринку замовляють:

  • імпортери - для оптимізації структури закупівель, розширення асортименту та збільшення обсягів ввезення товарів;
  • експортери - для вивчення параметрів і умов імпорту на цікаві для них іноземні ринки з метою організації власних каналів збуту;
  • вітчизняні виробники - для визначення частки місткості ринку, яку займає імпортна продукція, за яку вони могли б поборотися з імпортерами;
  • іноземні виробники - для розробки стратегії виходу на український ринок, пошуку місцевих контрагентів для здійснення поставок.

Так само прочитайте матеріал про те, як правильно вивести новий продукт на ринок

Аналіз імпорту: базова структура звіту

Комплексний аналіз ринку, що виконується для замовників Pro-Consulting, має в своїй типовій структурі окремий розділ з аналізом ЗЕД. Аналіз імпорту та експорту є змістом цього розділу. Клієнт, що запитав у технічному завданні на аналітичне дослідження ринку опцію «аналіз імпорту», ​​отримує таку інформацію за результатами виконання:

  • динаміка імпорту (по роках/місяцях);
  • розподіл поставок по країнах:
    • походження;
    • відправлення;
    • призначення;
  • товарна структура імпорту:
    • сегментація часткою за:
      • імпортерами;
      • закордонними постачальниками.

Також вам буде цікавий матеріал про аналіз експорту як частину дослідження ринку

За бажанням замовника можливий розширений аналіз імпорту, який додатково може включати такі розділи:

  • структура імпорту з розподілом по частках:
    • виробників товарів;
    • торгових марок;
    • митних постів оформлення товарів і на кордоні.
  • типові розподіли, застосовані до нестандартних вибірок з бази ЗЕД, наприклад, по складній комбінації ключових слів або іншим параметрам.

Ознайомтеся з матеріалом про готові маркетингові дослідження - ймовірність того що ми вже аналізували ваш ринок 90%.

Готовий аналіз імпорту включає систематизовані дані у вигляді таблиць і діаграм, що містять інформацію, виражену в:

  • митній вартості товарів в гривнях;
  • масі нетто в кілограмах;
  • статистичній вартості продукції в доларах США - опціонально за бажанням замовника;
  • кількості товару в додаткових одиницях виміру (штуки, літри, кубометри, кіловати і тому подібні) - опціонально.

Вам може стати в нагоді матеріал про аналіз попиту як складову аналізу ринку - прочитайте

Аналіз імпорту: джерела інформації

Джерела інформації для проведення аналізу імпорту:

  • зведення державних статистичних служб;
  • бази даних митних органів;
  • звіти міністерств, відомств та інших профільних держструктур;
  • презентації компаній-імпортерів;
  • матеріали комерційних і некомерційних організацій, які раніше здійснювали аналіз імпорту на ринку, що цікавить;
  • публікацій спеціалізованих видань та засобів масової інформації;
  • партнерські і власні інформаційні масиви Pro-Consulting

Аналіз імпорту для кожного замовника носить ексклюзивний характер відповідно до його технічного завдання.

Ймовірно, вашому бізнесу так само буде корисно отримати результати аналізу виробництва і реалізації продукції - ознайомтеся з матеріалом

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами