Замовити маркетингове дослідження: ціна залежить від обсягу робіт
1278

Замовити маркетингове дослідження: ціна залежить від обсягу робіт

Маркетингові дослідження замовляють у компанії Pro-Consulting для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності підприємств, а також для з'ясування ступеню вигідності та інвестиційного потенціалу певного ринку товарів чи послуг перед реалізацією бізнес-проектів.

Приймаючи рішення замовити маркетингове дослідження, ціна якого доступна для бізнесу будь-якого масштабу, ініціатор розуміє, що його витрати не йдуть ні в яке порівняння з користю від отриманої інформаційної бази, на основі якої приймаються найважливіші рішення щодо:

  • освоєння нових напрямів діяльності або ринкових ніш;
  • коригування асортименту чи складу товару;
  • створення торгової марки або ребрендингу;
  • проведення рекламної кампанії;
  • організації каналу експорту чи імпорту;
  • інвестування коштів чи кредитування;
  • для предметного розуміння послуги ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку.

Як отримати або замовити маркетингове дослідження: ціна різних варіантів

Постійні клієнти Pro-Consulting знають, що перш ніж замовити маркетингове дослідження, ціна якого буде максимальною, можна попередньо ознайомитися з напрямком бізнесу, купивши готовий аналіз ринку в каталозі на сайті компанії. Готові проекти в каталозі виконані за технічними завданнями інших суб'єктів ринку, які свого часу прийняли рішення замовити маркетингове дослідження. Ціна їх знижується з часом, але даних все ще достатньо для того, щоб скласти уявлення про:

Більше витратний, але й найефективніший варіант інформаційно-аналітичного забезпечення бізнесу – це за власним завданням замовити маркетингове дослідження. Ціна його, як і зміст, має ексклюзивний характер для кожного ініціатора. Все визначається обсягом та глибиною інформації, яку необхідно добути та обробити. У якості прикладу, подивіться структуру готового аналізу ринку електронних сигарет в Україні.

Типова структура комплексного аналізу ринку

Усі параметри надання послуги по вивченню ринку попередньо обговорюються на брифінгу за участю замовника та виконавця. З ініціатором, який вирішив замовити маркетингове дослідження, ціна обговорюється далеко не в першу чергу, оскільки залежить від складеного їм технічного завдання. Насамперед замовник знайомиться з типовою структурою дослідження ринку, що включає всі можливі напрями роботи, відображені у розділах майбутнього звіту. Якщо ви ще не переглянули наші готові звіти з метою ознайомлення зі структурами та вартістю готових проектів, перейдіть до каталогу готових проектів.

Найчастіше клієнт, який прагне замовити маркетингове дослідження, ціна якого буде найбільш збалансованою, просить з'ясувати:

  • загальну ринкову ситуацію:
  • встановлені державою правила роботи:
    • положення нормативних актів;
    • варіанти оподаткування;
    • умови отримання ліцензій;
    • можливість участі у бюджетних тендерах;
  • показники споживчої аудиторії:
    • портрет споживача;
    • мотивацію та моделі поведінки покупців у різних режимах споживання;
    • споживання у сегментах В2В та B2G;
  • рівень конкуренції на ринку:
    • рейтинг та опис суб'єктів, що конкурують;
    • характеристики продукції конкурентів;
    • розподіл часток між операторами;
    • спрямованість та зміст стратегій конкурентної боротьби;
  • ефективність різних каналів продажу та способів просування;
  • вигідність та інвестиційний потенціал напряму бізнесу, що цікавить.

Ви можете зателефонувати нам або надіслати повідомлення електронною поштою про бажання замовити маркетингове дослідження. Ціна його буде незначною порівняно з користю від володіння свіжими даними про поточний та прогнозний стан ринку.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами