Маркетингові дослідження замовляють у компанії Pro-Consulting для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності підприємств, а також для з'ясування ступеню вигідності та інвестиційного потенціалу певного ринку товарів чи послуг перед реалізацією бізнес-проектів.
Приймаючи рішення замовити маркетингове дослідження, ціна якого доступна для бізнесу будь-якого масштабу, ініціатор розуміє, що його витрати не йдуть ні в яке порівняння з користю від отриманої інформаційної бази, на основі якої приймаються найважливіші рішення щодо:
Як отримати або замовити маркетингове дослідження: ціна різних варіантів
Постійні клієнти Pro-Consulting знають, що перш ніж замовити маркетингове дослідження, ціна якого буде максимальною, можна попередньо ознайомитися з напрямком бізнесу, купивши готовий аналіз ринку в каталозі на сайті компанії. Готові проекти в каталозі виконані за технічними завданнями інших суб'єктів ринку, які свого часу прийняли рішення замовити маркетингове дослідження. Ціна їх знижується з часом, але даних все ще достатньо для того, щоб скласти уявлення про:
Більше витратний, але й найефективніший варіант інформаційно-аналітичного забезпечення бізнесу – це за власним завданням замовити маркетингове дослідження. Ціна його, як і зміст, має ексклюзивний характер для кожного ініціатора. Все визначається обсягом та глибиною інформації, яку необхідно добути та обробити. У якості прикладу, подивіться структуру готового аналізу ринку електронних сигарет в Україні.
Типова структура комплексного аналізу ринку
Усі параметри надання послуги по вивченню ринку попередньо обговорюються на брифінгу за участю замовника та виконавця. З ініціатором, який вирішив замовити маркетингове дослідження, ціна обговорюється далеко не в першу чергу, оскільки залежить від складеного їм технічного завдання. Насамперед замовник знайомиться з типовою структурою дослідження ринку, що включає всі можливі напрями роботи, відображені у розділах майбутнього звіту. Якщо ви ще не переглянули наші готові звіти з метою ознайомлення зі структурами та вартістю готових проектів, перейдіть до каталогу готових проектів.
Найчастіше клієнт, який прагне замовити маркетингове дослідження, ціна якого буде найбільш збалансованою, просить з'ясувати:
Ви можете зателефонувати нам або надіслати повідомлення електронною поштою про бажання замовити маркетингове дослідження. Ціна його буде незначною порівняно з користю від володіння свіжими даними про поточний та прогнозний стан ринку.