Аналіз імпорту є найважливішою складовою будь-якого маркетингового дослідження, яке проводить компанія Pro-Consulting. Навіть якщо зовнішньоекономічна діяльність не входить до сфери першочергових інтересів замовника, аналіз імпорту все одно буде присутнім у готовому звіті. Річ у тім, що аналіз імпорту необхідний для обчислення ключового параметра – ємності ринку, та його роль цим не обмежується. Аналіз імпорту важливий як для імпортерів, так і для виробників, і експортерів товарів.
З більш ніж 2000 кейсами з аналізу ринків світу та України ознайомтеся в каталозі готових проектів.
Застосування аналізу імпорту
Аналіз імпорту дозволяє:
Яку інформацію містить аналіз імпорту
Залежно від інформаційної потреби та технічного завдання замовника аналіз імпорту може проводитися або у звичайному або розширеному варіанті. У типовому випадку аналіз імпорту є одним із розділів комплексного маркетингового дослідження та містить:
Також дізнайтесь більше про аналіз експорту як частину дослідження ринку.
У разі зацікавленості у глибшому опрацюванні зовнішньоекономічного аспекту ринку аналіз імпорту може бути наданий клієнту у розширеному варіанті.
Розширений аналіз імпорту додатково містить:
У якості прикладу структури дослідження ринку, що включає аналіз імпорту, перегляньте структуру аналізу ринку труб та профілів із ПВХ в Україні (2023 рік).
Дані у готовому аналізі імпорту надаються у натуральному та грошовому вираженнях. Замовник може вказати в технічному завданні на аналіз імпорту, які кількісні одиниці виміру його цікавить, і в якій валюті - гривні, долари США повинен бути визначений грошовий обсяг.
Факторний аналіз імпорту для порівняння ринків
Замовникам розширеного варіанта дослідження часто потрібний аналіз імпорту кількох ринків або ринкових сегментів з метою визначення найбільш привабливого для ведення бізнесу. І тут порівняння проводиться методом факторного аналізу.
Вам буде корисно ознайомитись із типовою структурою аналітичного дослідження ринку, щоб оцінити всі можливості аналітики.
Факторний аналіз імпорту складається із трьох етапів:
Читати також: конкурентний аналіз як частина дослідження ринку.
Консалтинг за результатами аналізу імпорту
Компанія Pro-Consulting не лише проводить аналіз імпорту, а й допомагає клієнтам із реалізацією отриманої інформації.
За підсумками аналізу імпорту, наші аналітики можуть проконсультувати з питань:
Спеціалісти Pro-Consulting можуть також допомогти з пошуком контрагентів на іноземних ринках, провести з ними брифінги, зробити презентації умов та переваг бізнесу із замовником.
Замовити аналіз імпорту з усіма можливими опціями можна, скориставшись контактними даними.