Аналіз імпорту у дослідженні ринку
1604

Аналіз імпорту у дослідженні ринку

Аналіз імпорту є найважливішою складовою будь-якого маркетингового дослідження, яке проводить компанія Pro-Consulting. Навіть якщо зовнішньоекономічна діяльність не входить до сфери першочергових інтересів замовника, аналіз імпорту все одно буде присутнім у готовому звіті. Річ у тім, що аналіз імпорту необхідний для обчислення ключового параметра – ємності ринку, та його роль цим не обмежується. Аналіз імпорту важливий як для імпортерів, так і для виробників, і експортерів товарів.

З більш ніж 2000 кейсами з аналізу ринків світу та України ознайомтеся в каталозі готових проектів.

Застосування аналізу імпорту

Аналіз імпорту дозволяє:

  • визначити частку ринку компанії-імпортера у різних зрізах з метою коригування маркетингової стратегії та торгової пропозиції для зміцнення ринкової позиції;
  • з'ясувати потребу внутрішнього ринку в постачанні продукції ззовні, що допомагає іноземним виробникам та дистриб'юторам організовувати реалізацію своїх товарів в Україні;
  • внутрішнім виробникам отримати показники імпорту для його подальшого витіснення з ринку;
  • вітчизняним експортерам виявити кон'юнктуру та ступінь привабливості зарубіжних ринків, вибрати найвигідніші з них для створення ефективних каналів експорту.

Яку інформацію містить аналіз імпорту

Залежно від інформаційної потреби та технічного завдання замовника аналіз імпорту може проводитися або у звичайному або розширеному варіанті. У типовому випадку аналіз імпорту є одним із розділів комплексного маркетингового дослідження та містить:

  • загальні обсяги імпорту та динаміку їх розміру протягом періоду, що досліджується;
  • сегментацію імпорту за географічною ознакою – країна походження та призначення, відправники продукції;
  • структуру імпорту за суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності – місцеві імпортери, іноземні постачальники.

Також дізнайтесь більше про аналіз експорту як частину дослідження ринку.

У разі зацікавленості у глибшому опрацюванні зовнішньоекономічного аспекту ринку аналіз імпорту може бути наданий клієнту у розширеному варіанті.

Розширений аналіз імпорту додатково містить:

  • сегментацію частки імпорту ринку за:
    • виробниками;
    • торговими марками;
    • митними постами оформлення;
  • вибірки та результати досліджень інформаційних масивів баз зовнішньоекономічної діяльності за заданими замовником критеріями.

У якості прикладу структури дослідження ринку, що включає аналіз імпорту, перегляньте структуру аналізу ринку труб та профілів із ПВХ в Україні (2023 рік).

Дані у готовому аналізі імпорту надаються у натуральному та грошовому вираженнях. Замовник може вказати в технічному завданні на аналіз імпорту, які кількісні одиниці виміру його цікавить, і в якій валюті - гривні, долари США повинен бути визначений грошовий обсяг.

Факторний аналіз імпорту для порівняння ринків

Замовникам розширеного варіанта дослідження часто потрібний аналіз імпорту кількох ринків або ринкових сегментів з метою визначення найбільш привабливого для ведення бізнесу. І тут порівняння проводиться методом факторного аналізу.

Вам буде корисно ознайомитись із типовою структурою аналітичного дослідження ринку, щоб оцінити всі можливості аналітики.

Факторний аналіз імпорту складається із трьох етапів:

  1. Виявляються чинники, що впливають на вигідність зовнішньоекономічної діяльності у конкретному напрямі. Такими факторами можуть бути: оптові та роздрібні ціни, співвідношення попиту та пропозиції, митні та податкові платежі, нюанси державного регулювання, зовнішні та внутрішні рестрикції, рівень конкуренції та інші.
  2. До кожного ринку, що аналізується, чи напряму чинники ранжуються шляхом присвоєння вагових коефіцієнтів відповідно до ступеню впливовості.
  3. Підсумкова привабливість ринків для вирішення завдань, що стоять перед замовником, відображається у вигляді результуючих таблиць.

Читати також: конкурентний аналіз як частина дослідження ринку.

Консалтинг за результатами аналізу імпорту

Компанія Pro-Consulting не лише проводить аналіз імпорту, а й допомагає клієнтам із реалізацією отриманої інформації.

За підсумками аналізу імпорту, наші аналітики можуть проконсультувати з питань:

  • розробки чи коригування торгової пропозиції, наповнення бренду;
  • цінових маневрів та схем реалізації товарів;
  • стратегії та тактики протидії конкурентам;
  • просування продукції.

Спеціалісти Pro-Consulting можуть також допомогти з пошуком контрагентів на іноземних ринках, провести з ними брифінги, зробити презентації умов та переваг бізнесу із замовником.

Замовити аналіз імпорту з усіма можливими опціями можна, скориставшись контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами