Аналіз зовнішньої торгівлі: цілі, структура, джерела та результати дослідження
1631

Аналіз зовнішньої торгівлі: цілі, структура, джерела та результати дослідження

Аналіз зовнішньої торгівлі у тому чи іншому вигляді є у складі кожного маркетингового дослідження від компанії Pro-Consulting. Обсяги імпорту та експорту враховуються при розрахунку ємності ринку, а активність імпортерів та експортерів є істотним фактором впливу на умови функціонування сфери бізнесу, що вивчається.

Аналіз зовнішньої торгівлі для суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності

Клієнти, які працюють із зовнішніми ринками або планують вихід на них, замовляють детальний аналіз зовнішньої торгівлі. Він може оформлятися як інформаційний блок у звіті за результатами комплексного дослідження ринку, або надаватися в окремому документі.

Аналіз зовнішньої торгівлі містить відомості, необхідні замовнику для вирішення завдань, що стоять перед ним, таких як:

  • організація каналу експорту своєї продукції;
  • коригування асортименту пропозиції та стратегії розвитку на зовнішньому ринку;
  • підвищення конкурентоспроможності на ринку, витіснення імпорту;
  • пошук ринків та партнерів для організації імпортних поставок;
  • дізнайтеся більше про аналіз імпорту як частину аналізу ринку.

Типова структура готового аналізу зовнішньої торгівлі

Аналіз зовнішньої торгівлі поєднує два напрями досліджень: аналіз імпорту та аналіз експорту. Замовник визначає у технічному завданні на аналіз зовнішньої торгівлі, якому аспекту зовнішньоекономічної діяльності приділити більшу увагу. Типовий аналіз зовнішньої торгівлі включає:

  • загальний аналіз поставок:
    • обсяги імпорту та експорту цільового товару в натуральному та грошовому вираженнях;
    • тимчасова динаміка зовнішніх поставок;
  • продуктовий аналіз зовнішньої торгівлі:
    • розподіл обсягів експортно-імпортних операцій за видами продукції;
    • порівняння товарної структури зовнішньої торгівлі у різні періоди часу;
  • географічний аналіз зовнішньої торгівлі:
  • конкурентний аналіз зовнішньої торгівлі:
    • перелік та особливості діяльності основних суб'єктів зовнішньої торгівлі;
    • структури поставок окремих імпортерів та експортерів;
    • маркетингові стратегії та комунікаційні політики учасників зовнішньоекономічної діяльності;
    • почитайте про конкурентний аналіз ринку.
  • ціновий аналіз зовнішньої торгівлі:
    • діапазон та середні значення цін на імпортні та експортні товари у розподілі за:
      • видами продукції;
      • напрямами постачання;
      • операторами та контрагентами зовнішньоторговельної діяльності.

Більше 2000 аналізів ринків доступні у каталозі готових проектів.

Дані за перерахованими вище тематиками оформлюються у текстовому, табличному та графічному вигляді відповідно до міжнародних стандартів маркетингових досліджень, розроблених асоціацією ESOMAR. Натуральні обсяги наводяться у загальноприйнятих одиницях виміру, а грошове вираження розраховується у національній валюті чи доларах США.

Джерела інформації для аналізу зовнішньої торгівлі

Аналіз зовнішньої торгівлі проводиться аналітиками Pro-Consulting із застосуванням переважно кабінетних методів дослідження. Зазвичай аналіз зовнішньої торгівлі виходить з:

  • зведення державної статистичної служби;
  • бази зовнішньоекономічної діяльності;
  • повідомлень контролюючих зовнішню торгівлю органів та інших офіційних структур;
  • звітів та презентацій суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності;
  • результатів аналізу зовнішньої торгівлі від сторонніх організацій;
  • інформації з корпоративних баз даних Pro-Consulting та наших партнерів.

Також перегляньте структуру аналізу ринку одягу медичного та промислового призначення в Україні (2023 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок.

Аналіз зовнішньої торгівлі може доповнюватись польовими дослідженнями, такими як інтерв'ю з експертами та інсайдерами компаній, що займаються зовнішніми постачаннями.

Додаткові опції послуги «Аналіз зовнішньої торгівлі»

За бажанням клієнта аналіз зовнішньої торгівлі може не обмежуватися лише наданням інформації. За його результатами можливий додатковий консалтинг з виробленням рекомендацій щодо:

  • вибору найбільш вигідного та перспективного зовнішнього ринку;
  • створення брендів на зовнішніх ринках;
  • маркетингової та конкурентної стратегії;
  • проведення рекламних кампаній та використання інших інструментів просування;
  • пошуку зовнішніх контрагентів

Замовити аналіз зовнішньої торгівлі можна телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами