Аналіз зовнішньої торгівлі у тому чи іншому вигляді є у складі кожного маркетингового дослідження від компанії Pro-Consulting. Обсяги імпорту та експорту враховуються при розрахунку ємності ринку, а активність імпортерів та експортерів є істотним фактором впливу на умови функціонування сфери бізнесу, що вивчається.
Аналіз зовнішньої торгівлі для суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності
Клієнти, які працюють із зовнішніми ринками або планують вихід на них, замовляють детальний аналіз зовнішньої торгівлі. Він може оформлятися як інформаційний блок у звіті за результатами комплексного дослідження ринку, або надаватися в окремому документі.
Аналіз зовнішньої торгівлі містить відомості, необхідні замовнику для вирішення завдань, що стоять перед ним, таких як:
Типова структура готового аналізу зовнішньої торгівлі
Аналіз зовнішньої торгівлі поєднує два напрями досліджень: аналіз імпорту та аналіз експорту. Замовник визначає у технічному завданні на аналіз зовнішньої торгівлі, якому аспекту зовнішньоекономічної діяльності приділити більшу увагу. Типовий аналіз зовнішньої торгівлі включає:
Більше 2000 аналізів ринків доступні у каталозі готових проектів.
Дані за перерахованими вище тематиками оформлюються у текстовому, табличному та графічному вигляді відповідно до міжнародних стандартів маркетингових досліджень, розроблених асоціацією ESOMAR. Натуральні обсяги наводяться у загальноприйнятих одиницях виміру, а грошове вираження розраховується у національній валюті чи доларах США.
Джерела інформації для аналізу зовнішньої торгівлі
Аналіз зовнішньої торгівлі проводиться аналітиками Pro-Consulting із застосуванням переважно кабінетних методів дослідження. Зазвичай аналіз зовнішньої торгівлі виходить з:
Також перегляньте структуру аналізу ринку одягу медичного та промислового призначення в Україні (2023 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок.
Аналіз зовнішньої торгівлі може доповнюватись польовими дослідженнями, такими як інтерв'ю з експертами та інсайдерами компаній, що займаються зовнішніми постачаннями.
Додаткові опції послуги «Аналіз зовнішньої торгівлі»
За бажанням клієнта аналіз зовнішньої торгівлі може не обмежуватися лише наданням інформації. За його результатами можливий додатковий консалтинг з виробленням рекомендацій щодо:
Замовити аналіз зовнішньої торгівлі можна телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.